دانلود مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف)
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 3 دی 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف)

مقاله-تئوری-صف-(یک-روش-بازگشتی-برای-سیستم-صف)

مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 622
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:

A recursive method for the F-policy G/M/1/K queueing system with an exponential startup time


چکیده:

این مقاله با کنترل بهینه یک سیستم صف G/M/1 ظرفیت محدود، ترکیب شده با F-policy و یک زمان start up نمایی، قبل از اجازه ورود به سیستم دادن به مشتریان، سر و کار دارد. مساله صف F-policy متعارف ترین موضوعات کنترل ورودی به یک سیستم صف را بررسی می کند. در اینجا برای توسعه دادن توزیع احتمالی حالت پایدار تعداد مشتریان در سیستم، از یک روش بازگشتی استفاده شده است که در آن از تکنیک متغیر اضافی بهره برده شده است به گونه ای که متغیر اضافی به عنوان زمان باقیمانده بین دو ورودی به کار برده شده است. همچنین برای فهم بهتر روش بازگشتی سه مثال ساده از توزیع زمان بین دو ورودی نمایی، ارلنگ درجه سوم و قطعی ارائه شده است. یک مدل هزینه برای تعیین کردن مدیریت بهینه F-policy در حداقل هزینه، توسعه یافته است. در انتها نیز، آنالیز حساسیت انجام شده است.

فهرست مطالب:
1- مقدمه
2- توصيف سيستم
1-2- توجيه عملي مدل
2-2- Notation
3- نتايج حالت پايدار
1-3- روش بازگشتي
2-3- الگوريتم حل
4- F-policy بهينه
5- مقايسات عددي
6- نتیجه گیری
نقاط قوت مقاله
نقاط ضعف
منابع


دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف) , مقاله تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف) , تئوری صف (یک روش بازگشتی برای سیستم صف) , دانلود مقاله تئوری صف , مقاله تئوری صف , دانلود مقاله تئوری صف صنایع , مقاله تئوری صف , تئوری صف , دانلود تحقیق تئوری صف , تحقیق تئوری صف , دانلود مقاله مهندسی صنایع , مقاله مهندسی صنایع , دانلود مقاله صنایع ,