دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 13 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

پروژه-ﻃﺮح-ریزی-واحدهای-صنعتی-در-کاخانه-تولید-پلوپز-(شرکت-والا-صنعت)

پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 9701
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
استقرار درست اجزاء فيزيكي فعاليتهاي صنعتي همواره با روشهاي انتقال مواد در ارتباط است و از همين رو طراحي كارخانه و انتقال مواد به دو مفهوم تبديل شده اند كه همواره در كنار هم و با هم مطرح ميگردند.
با وجود اين در سالهاي اخير كه ميدان ديد مهندسي صنايع وسعت بيشتري يافته است به تدريج اين نتيجه گيري واضح تر مي گردد كه هر فعاليت غيرصنعتي ديگري نيز به هر حال به اجزاء و وسايلي احتياج دارد؛ و چگونگي چيدن اين وسايل را غالباً ميتوان به كمك همان اصول و رويه هايي كه در اصل به منظور طراحي كارخانه مدون شده اند طرح ريزي نمود. تفكر در اين مسير بود كه مهندس صنايع را به فكر انداخت تا از روش شناسي خود به منظور طراحي هر مجموعه ،خواه صنعتي و خواه غيرصنعتي بهره بگيرد، به طوري كه امروز طراحي كارخانه به مفهومي تبديل شده كه در تعيين چگونگي استقرار اجزاء فيزيكي يك انبار اداره پست، فروشگاه، رستوران، بيمارستان، خانه، و كارخانه به نسبتي كم و بيش يكسان كاربرد دارد.
هدف كلي از هر مطالعهاي كه به منور طرح ريزي صورت گيرد، تعيين وروديهاي مورد نظر و طراحي صحيح استقرار اجزاء فيزيكي است، به نحوي كه وروديهاي به كارآئي مطلوب از وسايل بگذرند و با انجام فرايندهاي لازم به خروجيهاي مورد نظر تبديل گردند. 
فرايند كه در تعبير صنعتي به معني همان توليد به كار ميرود، علي القاعده به تعدادي ايستگاه كار، ماشين آلات و تجهيزات، و ساير ابزارآلات احتياج دارد، تا داده ها را به ستاده ها تبديل نمايد، يك نكته را هم نبايد فراموش كرد كه طراحي كارخانه به معني طراحي ساختمان كارخانه نيست، زيرا ساختمان كارخانه به معني پوششي كه به دو رو در بالاي كارخانه كشيده مي شود توسط مهندسين معمار طراحي ميگردد.

فهرست مطالب:
چکيده
تاريخچه سازمان
محصولات قابل ارائه
چارت سازماني
تعداد کارکنان
ظرفيت توليد کارخانه
روشهاي توليد کارخانه
مساحت کارخانه و اندازه سالن ها و سوله ها 
تعداد شيفت هاي کاري 
تأمين کنندگان مواد اوليه
عکس محصول مورد نظر
معرفي محصول
ميزان توليد محصول
ميزان واردات و صادرات محصول
براورد تقاضاي محصول
سهم قابل كسب از بازار
درخت محصول
درخت محصول اصلاح شده
مشخصات فني محصول بهمراه عکس
شکل مونتاﮊشده ي محصول
ليست قطعات
ليست مواد اوليه
ليست ماشين الات
نمودارهاي فرايند عمليات
برآورد تعداد ماشین آلات
جانمايي دستگاه ها ومشخص کردن عمليات ها
كروكي بخش توليد (برشكاري , خم كاري، پرس كاري , جوشكاري)
كروكي بخش توليد (شستشو و پخت)
کروکي بخش مونتاﮊ و انبار نهايي
نمودار OPC
نمودار FPC
نمودار فرايند جريان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , ﻃﺮح ریزی کاخانه تولید پلوپز , کارخانه تولید پلوپز , دانلود طرح تولید پلوپز , دانلود طرح تولیدی کارخانه پلوپز , طرح تولیدی کارخانه پلوپز , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , واحدهای صنعتی در کارخانه ,