فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

شنبه 21 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد

فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد 

 با سلام ما این بایر برای شما دوستان و هموطنان عزیز بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد را آماده نموده ایم . این مجموعه قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه سینمای خانگی بوده و حاوی بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی در 12 دی وی دی میباشد . قیمت واقعی مجموع محصولات داخل این مجموعه در بازار بیش از 200000 تومان است و شما با خرید این پک بیش از 70 درصد صرفه جویی مینمایید. امید است تا حاصل تلاش ما برای شما مفید واقع شود :



بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد، از همین امروز موفقیت و میلیونر شدن را آغاز کنید! کلکسیون ارزشمند 7 مجموعه اشتغال زا متفاوت در یک مجموعه. بیش از 80 ساعت ویدیو آموزشی فارسی. عرضه شده در پکیج شکیل شامل 12 DVD اوریجینال برای اولین بار در ایران.
موفقیت در ایجاد کسب و کار و ثروتمند شدن اصلا دور از دسترس نیست، هرگز نمی توان یک شبه ثروتمند شد اما می توان با برنامه ریزی و مشاوره مناسب، موفق و ثروتمند شد. سرمایه شما برای شروع کسب و کار، تلاش، استعداد و پشتکار شماست نه صدها میلیون تومان سرمایه اولیه.
اگر برای ایجاد شغل سرمایه کلانی ندارید و شغل مناسبی نیز برای خود پیدا نکرده اید، اگر شما هم به فکر استفاده از استعدادهایتان در راه اندازی کسب و کار هستید، اگر قصد دارید از همین امروز موفقیت و درآمد زایی کاملا قانونی و حلال را شروع کنید، بسته بزرگ "اشتغال زایی و کسب درآمد" به شما کمک می کند تا علاوه بر آشنایی صدها شغل و حرفه درآمد زا، با رازهای موفقیت در کسب و کار و ثروتمند شدن آشنا شوید.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 59000 تومان 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد , فروش ویژه , فروش ویژه بسته , فروش ویژه بسته بزرگ اشتغال زایی , بسته بزرگ اشتغال زایی و کسب درآمد , بسته بزرگ اشتغال زایی , بسته بزرگ اشتغال , بسته بزرگ کسب درآمد , کسب درآمد و اشتغال زایی , کسب درآمد , اشتغال زایی , بسته اشتغال زایی,