جایگاه مدیریت پیمان در نظام مبتنی بر عملکرد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 17 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

جایگاه مدیریت پیمان در نظام مبتنی بر عملکرد


جایگاه-مدیریت-پیمان-در-نظام-مبتنی-بر-عملکرد

جایگاه مدیریت پیمان در نظام مبتنی بر عملکرد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

جایگاه مدیریت پیمان در نظام مبتنی بر عملکرد ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

قسمتی از متن 

مدیریت عملکرد این هدف را دنبال می کند که مدیران را به ابزاری تجهیز کند که هر لحظه تصویر عینی از عملکرد کارکنان را داشته باشند تا بتوانند تصمیمات درستی را اتخاذ کنند. اغلب تصمیمات و اقدامات مدیریتی بر پایه شواهد و مستندات است و به همین دلیل مدیریت عملکرد را با سنجش عملکرد یکی می دانند و معتقدند که اجرای مدیریت عملکرد بدون ارائه یک مدل مناسب برای ارزیابی نتایج نا‌ممکن است.

 توافق نامه ها شیوه هایی هستند که مدیران سطوح انتظارات خودشان را به مجموعه ای که برنامه های عملیاتی سازمان را به اجرا در آورد بیان می کند طرف مقابل نیز انتظارات مالی و غیره خودش را به اطلاع مدیری می رسانده مدیریت پیمان جلوگیری می کند و از سوء تفاهم ها، کج روی‌ها و یک رابطه سالم را برقرار می کند.

 

مدیریت پیمان در دو حیطه قابل اجرا می باشد: ......................

 

 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: جایگاه مدیریت پیمان در نظام مبتنی بر عملکرد, مقاله مدیریت پیمان, جایگاه مدیریت پیمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت پیمان, جایگاه مدیریت پیمان در نظام, مقاله درباره مدیریت پیمان, آشنایی با مدیریت پیمان, تحقیق مدیریت پیمان,