مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت ها
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 8 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت ها


ترجمه-مقاله-بررسی-روابط-میان-ملاحظات-اخلاقی-و-مدیریت-خانواده-و-عملکرد-سازمانی-در-اداره-امور-شرکت-ها

مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 2077

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بررسی روابط میان ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده و عملکرد سازمانی در اداره امور شرکت ها ؛ مقاله ای برای رشته مدیریت و مهندسی صنایع است که در 22 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

حاکمیت شرکتی به طور فزاینده ای در حال تبدیل شدن به یک موضوع از نگرانی های جهانی است. زیرا بیشتر و بیشتر در زندگی در دنیای شرکت های بزرگ هستیم که فراتر از مرزهای بین المللی می باشد. هدف اصلی و انگیزه از این مطالعه به منظور تعیین چگونگی اینکه جامعه بین المللی باید کسب و کار را در ایجاد انگیزه بزای شرکت های بزرگ داشته باشند را داریم و در نتیجه از بین بردن موانع در رفتار اخلاقی مثال زدنی مد نظر است. روش تجربی استفاده شده از 161 کسب و کار است که ذکر شده و در شرکت هاOTC می باشد. و نتایج نشان می دهد که حامکیت شرکتی و سازمانی کارایی جدایی ناپذیر مرتبط و به یک اندازه داشته و به طور آشکار متناسب است. این مطالعه همچنین نشان می دهد که مدیریت گروه به طور قابل توجهی از نظر واسطه متغیر در ملاحظات اخلاقی با نارسایی در حکومت و عملکرد سازمانی است. در نهایت این مطالعه یک مدل عملیاتی توسعه  داده شده است که در آن ملاحظات اخلاقی حاکمیت شرکتی به عنوان یک مشاوره کمکی برای کسب و کاری است که مایل به پیاده سازی و یا افزایش عملکرد خود با توجه به حاکمیت شرکت است.

کلید واژه ها: حاکمیت شرکتی  اخلاق عملیاتی  مدیریت گروه عملکر د سازمانی.

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: حاکمیت شرکتی, اخلاق عملیاتی, مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله رشته مهندسی صنایع, مدیریت گروه, عملکر د سازمانی, مدیریت خانواده, ملاحظات اخلاقی و مدیریت خانواده, مقاله مدیریت خانواده, مقاله درباره مدیریت خانواده, دانلود مقاله مدیریت خانواده,