مقاله حاکمیت سازمانی و سیستم های اخلاقی: تعهد با رویکرد اعتماد سازی
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 7 آبان 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله حاکمیت سازمانی و سیستم های اخلاقی: تعهد با رویکرد اعتماد سازی


دانلود-ترجمه-مقاله-حاکمیت-سازمانی-و-سیستم-های-اخلاقی-تعهد-با-رویکرد-اعتماد-سازی

مقاله حاکمیت سازمانی و سیستم های اخلاقی: تعهد با رویکرد اعتماد سازی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 1909

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله حاکمیت سازمانی و سیستم های اخلاقی: تعهد با رویکرد اعتماد سازی ؛ مقاله ای برای رشته مدیریت و مهندسی صنایع است که در 17 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

کسب و کار در شرکت های بزرگ آمرکایی همیشه مدیریت را با یک شکل جدی مواجه می کند و آن از دست دادن اعتماد به نفس عمومی است. انتقاد عمومی و افزایش حاکمیت کنترل و انتظار رو به رشد برای بهبود عملکرد مالی و پاسخگویی این کاهی در اعتماد را به وجود آورده است. روش های سنتی در حاکمیت شرکت ها، نمونه این مدل بوده که ناشی از نظریه نماینده ها و نظریه سهام و هدایت آن ها بوده است. و سود کوتاه مدت و سیستم های سازمانی متمرکز، که موفق به دستیابی بر این نتایج شده اند مورد نظر ما است. ما توضیح می دهیم که چرا نظریه حکومت سازمانی اساسا برای ایجاد اعتماد ناکافی است. ما به دنبال پیشبرد یک چهار چوب مفهومی بر اسای نظریه مباشرت اقدام می نماییم و توسط روابط تعهدی آن را مشخص کرده و استدلال می کنیم که طراحی مکانیزم با استفاده از روش تعهد در ایجاد سازمان در سازمان موثرتر است. ارتباط تعهد شکل خاصی ازیک رابطه قراردادی بین کارمند و یا سازمان خودش است. ما استدلال می کنیم که بدون در نظر گرفتن مشوق ها و مکانیزم های کنترل دقیق که از طریق مکانیزم های قراردادی طراحی شده اند، در صورت عدم وجود روابط پیمانی برای ایجاد اعتماد در درون سازمانی بسیار دشوار خواهد بود. ما پیشنهاد می کنیم که سازمان احتمال بیشتری برای ایجاد اعتماد در هر دو سطح سازمانی و در سطح فردی دارد.

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله رشته مدیریت, مقاله رشته صنایع, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, حاکمیت سازمانی, سیستم های اخلاقی, رویکرد اعتماد سازی, مقاله مدیریت, مقاله حاکمیت سازمانی, مقاله سیستم های اخلاقی, رویکرد اعتماد سازی,