مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 25 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین

دانلود-ترجمه-مقاله-مروری-بر-مدیریت-ریسک-شرکت-از-زنجیره-تامین

مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 90

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله مروری بر مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین ؛ مقاله بسیار خوبی برای رشته مدیریت و مهندسی صنایع است که برای دانلود قرار گرفته و در 16 صفحه ترجمه شده است .

 

 
چکیده :
اهداف: هدف این مقاله بررسی روش های خطرات زنجیره تامین می باشد. که شامل مدیریت,شناسایی, طبقه بندی انواع خطرات,موارد و مدل ها است. جنبه های ریسک در زنجیره تامین شامل موارد زیر است: طراحی-روش شناسی. رویکرد- مروری برمنابع که یک چهارچوب کلی را بدست  داده و پس از آن طبقه بندی ریسک زنجیره تامین را مطالعه می کند و مدل اعمال شده را در ابتلا به خطر مورد مطالعه قرار داده است. اصالت و ارزش:این بررسی شامل بسیاری از مطالعات اخیر ومنابع و مراجع می باشد.

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, مدیریت ریسک, زنجیره تامین, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته مهندسی صنایع, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله رشته مهندسی صنایع, مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, مقاله مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, دانلود مقاله مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, تحقیق مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین, آشنایی با مدیریت ریسک شرکت از زنجیره تامین,