چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 22 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

چگونگی-مديريت-منابع-انساني-در-سازمانهاي-تحقيق-و-توسعه

چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 21

 

بخشی از متن:

مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانهاي تحقيق و توسعه ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت و شاخه مدیریت منابع انسانی بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده بی نظیر به شرح زیر است

 

سازمانهاي تحقيق و توسعه (R&D) از چهار جنبه منابع انساني، منابع مالي، ارتباطات و فرهنگ سازماني با ديگر سازمانها متفاوتند. منابع انساني سازمانهاي تحقيق و توسعه نيز به دليل اينكه خلاق، خودانگيخته، سيار، يادگيرنده، مستقل، متفكر، انعطاف پذير، داراي اعتماد به نفس و درون گرا هستند با منابع انساني ساير سازمانها فرق دارند. اينگونه تفاوتها مديران سازمانهاي تحقيق و توسعه را بر آن مي دارد كه نسبت به مديريت منابع انساني سازمان خويش دقت لازم را مبذول دارند و به نكاتي كه افزون بر سازمانهاي معمولي بايستي مدنظر قرار دهند، توجه كنند. يعني در كارمنديابي به انتخاب قهرمانان و افراد تعليم ديده و باانگيزه بپردازند. 

 

در امر آموزش نيروي انساني، از روشهاي مناسب از جمله روش گردش شغلي استفاده كنند تا ضمن توسعه ديد كاركنان، باعث تقويت روحيه كاري آنان گردند و آنان را به افرادي كل نگر تبديل سازند.

 

همچنين طراحي شغل در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايد به گونه اي باشد كه هرفرد بتواند وظايف خود را خود تعيين كند و تراكم اجتماعي و ارتباطات بين فردي در سازمانهاي مذكور زياد باشد. مطالعات نشان مي دهد كه كاركناني كه داراي هدفي آشكار براي بالا رفتن از نردبان مسيرهاي شغل دوگانه هستند، نگرش مثبت تري نسبت به شغلشان دارند كه اين مسئله بايستي در سازمانهاي تحقيق و توسعه مورد توجه قرار گيرد. نسبت به ارزيابي عملكرد در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايستي از خطاي اساسي بهتر ارزيابي كردن محافظه كاران نسبت به نوآوران و وزن بيشتردادن به پيشامدهاي منفي خودداري شده و كل كار به صورت گروهي ارزيابي شود. همچنين حقوق و مزايا در سازمانهاي تحقيق و توسعه بايستي مستقيماً با بهره وري همبستگي داشته باشد و جابه جايي يا اخراج پژوهشگران غيرمولد نيز، قسمتي از وظايف اساسي يك مدير تحقيق و توسعه است كه بايستي به آن التزام داشته باشد. 

 

 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت منابع انسانی در سازمانهای تحقیق و توسعه, مقاله مدیریت منابع انسانی در سازمان, مدیریت منابع انسانی سازمان ها, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, دانلود مقاله چگونگی مديريت منابع انساني در سازمانها, نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, مقاله نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, دانلود مقاله نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها, تحقیق نحوه مديريت منابع انساني در سازمانها,