مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت ها
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 22 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت ها


دانلود-ترجمه-مقاله-استفاده-از-تکنولوژی-رسانه-های-اجتماعی-و-عملکرد-رابطه-مشتری-بررسی-براساس-قابلیت-ها

مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 329

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM ؛ مقاله ای خوب برای رشته های مدیریت بازرگانی و اقتصاد است که برای دانلود شما در 24 صفحه ترجمه شده است.

 

 

چکیده

این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشتری(CRM) است. طراحی در بازار شامل سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است و مفهوم این مطالعه نادازه گیری قابلیت های CRM اجتماعی است. قسمت دوم این تحقیق چگونگی قابلیت های اجتماعی را در هر دو سیستم مدیریت مشتری محور و فناوری های رسانه اجتماعی را بررسی می کند. این دو منبع در برداشت از یک اثر تعاملی در شکل گیری قابلیت بنگاه موثر بوده و نشان داده شده است که عملکرد ارتباط با مشتری مثبت می باشد. این مطالعه تجزیه وتحلیل داده ها را از 308 سازمان با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام داده است.

مقدمه

شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط با مشتریان(CRM) مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان براساس تکنولوژی CRM در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد. این روش به تازگی ظهور پیدا کرده و حفظ روابط مشتری را به دنبال دارد.(گرینبرگ 2010).

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی, عملکرد رابطه مشتری, قابلیت های crm, مقاله مدیریت بازاریابی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته اقتصاد, دانلود مقاله اقتصاد, مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی, مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه, تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری,