پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 21 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG


پایداری-سازمانهای-غیردولتی-یا-(ngo)-های-اعتباری-در-بازار-مالی-روستایی-تجزیه-و-تحلیل-swot-بر-daybang

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 77

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 18صفحه ترجمه شده و مهیای دانلود است.

 

 

چکیده: هدف- هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی (NGO ها) مانند DAYBA می باشد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله جزئیات عواملی از طریق وب بررسی و توصیف می کند که DAYBANG نیز از تجزیه و تحلیل SWOT استفاده می کند.

یافته ها- با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT یافت می شودکه اطلاعات مشخص،سیستم امتیاز دهی اعتباری، و قانونی از راه اندازی اعداد بزرگ توسط DAYBANG کاهش خواهند یافت که براطلاعات نامتقارن نیز تاثیر گذار می باشد در حالیکه به انتخاب نامساعد و کاهش دهندگی هزینه های تراکنش منجر خواهد شد، در حالیکه ریسک عملیاتی و مخاطرات اخلاقی، نقاط ضعف هستند که باید از میان برداشته شوند، WT ، WO ، ST ، SO استراتژی های شایسته ای هستند که در نظر گرفته می شوند.

اصالت / ارزش – تحقیق و پژوهش های امور مالی غیر رسمی بر وام های میان بستگان، دوستان و رباخواران ترک دارند. تعداد کمی از مقالات، اگرچه بررسی هایی بر سازمان های غیر دولتی اعتباری (NGO) ها دارند. DAYBANGبه تازگی در حال ظهور CNGO می باشد. که منافع عمومی وسیعی به دلیل عملیاتی کردن بسته های نرم افزاری (پلت فرم) وب منجر می شود. این مقاله، مشخصه های عملکردی ان را با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT را فشار می سازد که پژوهش در زمینه امور مالی غیر رسمی گسترش می یابد.

واژه های کلیدی: چین، اعتباری، وام ها، اینترنت، مناطق روستایی، بازارهای مالی، سازمان های های غیر دولتی، توسعه پایدار، بازار های روستایی، تجزیه و تحلیل SWOT ، DAYBANG .

 

۱ مقدمه : به طور کلی پذیرفته می شود که موسسات مالی غیر رسمی، وام اساسی را برای کشاورزان در مناطق روستایی چین فراهم می کنند که منشاء ان در بازارهای مالی روستایی نا تمام می باشد. که در درجه اول بنیادی از موسسات مالی رسمی در مدت زمان طولانی از مناطق روستایی در معرض خطر اجتناب می کنند. دو نوع اصلی در بازار مالی روستایی وجود دارد که نیاز به انتقادی ارزیابی شده دارد. اول آنکه وام ها از سوی افرادی بستگان، همسایگان، دوستان ورباخواران گرفته می شود که بر خطر امتیاز دهی اعتباری ضعیف کشاورزان به واسطه نرخ بالا بهره و اعتبار فضاکنترل می شوند. وام دهندگان رباخوار می توانند نرخ بهره بالاتری را هزینه کنند از نیرو می توانند سود بیشتری را ایجاد نمایند. بستگان و همسایگان نیز انگیزه هایی دارند از آن جایی که آنها می توانند احترام و مزایای استفاده از وام گیرندگان را دریافت کنند. در واقع، وام گیرندگان نمی خواهند به طور پیش فرض از نظر ذهنی و حتی شرایط عینی بدتری داشته باشند زیرا انها یکدیگر را در میان وام دهندگان و وام گیرندگان می شناسد. و مفهوم سلیسی برای قرار گیری ارزش بازار بر تراکنش فراتز از تجمع حسن نیت، سرمایه اجتماعی و روابط متقابل وجود ندارد (تروی و همکارانش سال ۲۰۱۰) دومین نهاد های غیر رسمی مردمی، سازمان های غیر دولتی هستند که اجازه می دهند کشاورزان از وام دهندگان رسمی و وام دهندگان پیش پیشین حذف شوند. به طور کلی، سازمان های غیر دولتی توسط سازمان های خیریه، افراد و برنامه هایی راه اندازی می شوند که توسط بانکهای جهانی وسایر موسسات مالی بین المللی ارائه می گردند.

 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی, مقاله در مورد توسعه پابدار, توسعه پایدار, بازارهای روستایی, مقاله رشته مدیریت, دانلودمقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مهندسی صنایع, تجزیه و تحلیل swot, تجزیه و تحلیل daybang, پایداری سازمانهای غیردولتی یا ngo , مدیریت سازمانهای غیردولتی, مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, دانلود مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, تحقیق مدیریت سازمانهای غیردولتی,