مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان


دانلود-ترجمه-مقاله-بررسی-هزینه-صرع-با-استفاده-از-یک-نرم-ار-مدیریت-الکترونیکی-در-آلمان

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 523

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم ار مدیریت الکترونیکی در آلمان ؛ مقاله رشته مدیریت الکترونیکی و مدیریت مالی و مدیریت بیمارستانی وبهداشتی و درمانی است که برای دانلود شما در 11 صفحه مهیا شده است .

 

 

چکیده:

هدف از مطالعه حاضر، معرفی یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری (COL) و جمع آوری داده ها در افراد مبتلا به صرع در آلمان می باشد.

مواد و روش ها: اطلاعات در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی هزینه های بیماری صرع با استفاده از یک پرسشنامه مبتنی بر این نرم افزار ثبت شده است.

یافته ها: در سال 2011، 359 نفر ثبت نام کردند که 170 نفر یعنی 47 درصد با سن بین 20 تا 50 در 6 شیوه بررسی شدند. اکثر بیماران برای بیش از یک سال (V=200) و در بیش از دو سوم، برای بهبود تشنج طولانی مدت بوده است. ((N=248) شامل 69 درصد) مجموع هزینه های سالانه، Є 1698 به ازای هر بیمار، با داروهای ضد تشنج 59 درصد کل هزینه های مستقیم و بیماران بستری در بیمارستان (3% درصد) به عنوان عوامل اصلی هزینه ها بوده است. از 252 بیمار ثبت نام شده 70 درصد در سن کار بودند که به علت بیماری E 745در غیبت بودند.

تشخیص های اخیر نشان می دهد که عوامل رانندگی، یکی از علت های بالقوه در تشنج صرع می باشد. درمان تشنج در سن بالاتر از 65 سال با هزینه های دارویی پایین تر به دلیل تجویز داروهای ضد صرع قدیمی تر بوده است.

کلمات کلیدی: هزینه، بیماری صرع، هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار، استفاده از منابع.

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار, استفاده از منابع, هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت الکترونیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله بررسی هزینه صرع, دانلود مقاله بررسی هزینه صرع, تحقیق مقاله بررسی هزینه صرع,