استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

استراتژي-سه-جانبه-؛-يك-روش-جديد-برای-تدوين-استراتژی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 150

 

بخشی از متن:

 

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی 
، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 17 صفحه تهیه شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی استراتژي سه جانبه که يك روش جديد برای تدوين استراتژی است می پردازد . در ادامه به چکیده ای از این مقاله اشاره میکنیم : 
 
مديران، مشاوران و كارشناسان برنامه ريز، همواره در جست وجوي روشهاي موثرتري براي تدوين استراتژي هستند. روشهايي كه در صورت به كارگيري، نتايج بهتر و ملموس تري را به همراه داشته باشد. اين جست وجو از سوي محققان، انديشمندان و مراكز آكادميك، باارائه مستمر الگوهاي تازه و تكامل يافته تري پشتيباني مــــي شود.
 
اين مقاله روش جديدي را براي تدوين استراتژي معرفي مي كند؛ استراتژي سه جانبه با گردآوري و تلفيق اطلاعات مربوط به بازار، رقيب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشي استراتژي را مشخص كرده و سپس بااستفاده از يك جدول تحليلي، زمينه خلق استراتژي هاي مناسب كسب و كار را فراهم مي سازد.
اين روش، به موازات متدولوژي و فرايندهاي گام به گام، بر اقدامات شناختي و فهم قواعد كسب و كار تاكيد داشته و در اين راستا از الگوهاي مفهومي و توصيه هاي تفكر استراتژيك بهره مي جويد.
 
استراتژي سه جانبه فلسفه خود را بر ماهيت فضاي رقابتي متشكل از سازمان، رقيب و مشتري استوار ساخته و شرايط اين سه بازيگر را براي تدوين استراتژي به كار مي گيرد. اين روش جديد با تاكيد بر مفاهيم شناختي و تكيه بر اركان كسب و كار، شيوه متفاوتي را براي تلفيق و تحليل اطلاعات و تدوين استراتژي پيشنهاد مي كند، هر چند در رابطه با اثربخشي استراتژي، علاوه بر روش، بايد بر نقش قدرت تحليل و خلاقيت ذهني استراتژيست نيز تاكيد شود.
 
 
 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژي سه جانبه مدیریت, تدوين استراتژی مدیریت, استراتژي هاي مناسب كسب و كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, استراتژي سه جانبه مدیریت, مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, دانلود مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, استراتژی های مدیریت,