آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 2 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی


آشنایی-با-برنامه-ريزي-توسعه-فردی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 98

 

 

بخشی از متن:

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 16 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی می پردازد . چکیده این مقاله به شرح زیر است :
 
برنامه توسعه فردي يك برنامه زمان‌بندي شده مكتوب براي برآورده شدن نيازهاي حرفه اي افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در اين برنامه سعي مي گردد تا كاركنان با توجه به توانائيها و قابليتهاي خود، در راستاي اهداف سازمان و شغل خويش توسعه يابند و بين نيازهاي توسعه فردي و وظايف شغلي خويش ارتباطي پويا برقرار كنند. برنامه ريزي توسعه فردي به عنوان يك «ابزار كاربردي» باعث رشد و ارتقاي دانش و مهارت كاركنان ازطريق مشاركت فعال سرپرستان و مديران مي شود كه مهمترين ويژگي آن تعامل دو سويه كاركنان و سرپرستان (مديران) است. در اين مقاله مفاهيم مربوط به برنامه توسعه فردي (ضرورت، تعريف، اهداف و مزايا)اشاره مي شود و در ادامه فرايند 6 مرحله اي از برنامه توسعه فردي (شناسايي اولويتهاي عملكرد، تعيين ارزيابي نيازهاي مهارتي و اهداف توسعه اي، شناسايي گزينه هاي توسعه و انتخاب فعاليتها، در ميان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پيرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پيشرفت فرايند)، به تفصيل تشريح مي گردد.
 

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه ريزی توسعه فردی, مقاله برنامه ريزی توسعه فردی, مدیریت برنامه توسعه فردی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت,