مديريت خدمت ‌مدار از منظر اسلام
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 24 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مديريت خدمت ‌مدار از منظر اسلام


مديريت-خدمت-‌مدار-از-منظر-اسلام

مديريت خدمت ‌مدار از منظر اسلام

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

مديريت خدمت ‌مدار از منظر اسلام ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 17 صفحه تهیه شده است.

 

 چکيده:

 

 نظام اداري توأم با بوروكراسي زياد و سرگرداني‌هاي پيچيده و رو به تزايد مردم در سازمان‌هاي مختلف دولتي، دعاوي خدمتگزاري در سيستم را با ترديد و ابهام مواجه مي‌نمايد.

 اين نوشتار، اهميت خدمتگزاري را با ذکر برخي مصاديق آن از جمله نفع‌رساني، نوع‌دوستي، برآوري نياز سايرين، مددرساني به خانواده‌هاي بي‌سرپرست و نيز برخي شيوه‌هاي عملي آن مانند نفي تبعيض، ارتباط بي‌واسطه، تبسم و محبت و کارگشايي را از منظر قرآن و حديث مورد بررسي اجمالي قرار مي‌دهد. 

با اين اميد كه مورد توجه عموم طبقات قرار گيرد و اين روحيه و فرهنگ از شعار به عمل تبديل گردد و سرلوحة كار خدمتگزاران در نظام اداري كشور قرار گيرد تا با الهام از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و چشاندن طعم شيرين خدمات‌رساني، زمينه‌ساز تقويت پايه‌هاي نظام از طريق افزايش حمايت و وابستگي‌هاي مردمي نسبت به جمهوري اسلامي باشند. ................

 

دانلود فایل





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت خدمت مدار از منظر اسلام, مقاله مدیریت اسلامی, مقاله درباره مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت اسلامی, مديريت خدمت مدار از نظر اسلام, مديريت خدمت مدار, مقاله مديريت خدمت مدار اسلامی, دانلود مقاله مديريت خدمت مدار, مدیریت از نظر اسلام,