مقالات و پایان نامه رشته مدیریت و صنایع و اقتصاد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور


پورتال‌هاي-سازماني--رويكردي-نوين-در-مديريت-شبكه-محور

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

پورتال‌های سازمانی ، رويكردی نوين در مديريت شبكه محور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

 

گسترش كاربردهاي فناوري اطلاعات در عرصه فعاليت‎هاي اقتصادي و اجتماعي سبب ابداع و ارائه راه حل‌ها و راهكارهاي مختلف شده ‎است.

طبيعي است كه هر يك از اين روشها و ابزارها، مبتني بر نيازي خاص و در جهت رفع مشكلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند.

پورتال‌هاي سازماني نيز با در نظر گرفتن نيازهاي اطلاعاتي در حوزه مديريت مبتني بر شبكه يا اصطلاحاً شبكه محور طراحي و بكارگيري شده‎اند.

امروزه كمتر مؤسسه يا سازماني را در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه مي‎توان يافت كه از فناوري پورتال بي‌بهره باشد و از آن در جهت پشتيباني از اهداف سازماني استفاده نكرده باشد.

پورتال‌هاي سازماني جداي از خدماتي كه در عرصه باز سازمان با اعمال مديريت متمركز ارائه مي‌كنند، فرصت‎هاي نويني را متناسب با توان اقتصادي و اجرايي سازمانها فراهم مي‎نمايند.

اين بدان مفهوم است كه پورتال‌هاي سازماني زمينه همكاري‎هاي متقابل و امكان بهره‎برداري از توانائيهاي حرفه‎اي و سرمايه‎گذاري مشترك را در فعاليت‎هاي بازرگاني فراهم مي‎سازند. آنچه در پي مي آيد، تشريح نقش و كاركرد پورتال‌هاي سازماني در مديريت شبكه محور است. ......................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله مدیریت شبکه محور, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت شبكه محور, دانلود مقاله مديريت شبكه محور, تحقیق مديريت شبكه محور, مقاله درباره مديريت شبكه محور,


سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اساس راهبرد منابع انساني


اساس-راهبرد-منابع-انساني

اساس راهبرد منابع انساني

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 79

 

 

بخشی از متن:

اساس راهبرد منابع انسانی ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 21 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی اساس راهبرد منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
بستر مديريت منابع انساني 
محيط خارجي 
محيط داخلي 
مديريت منابع انساني 
موضوعات مهم زيربنايي 
تلفيق راهبردي 
يك رويكرد منسجم 
مديريت تحول 
انعطاف‌پذيري 
ارزشها 
الزام و تعهد 
راهبرد كسب و كار و ماهيت آن 
عناصر اصلي راهبرد منابع انساني 
تدوين راهبرد منابع انساني 
سازماندهي و مديريت تدوين راهبرد منابع انساني 
و.....................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اساس راهبرد منابع انساني, راهبرد مدیریت منابع انسانی, بستر مديريت منابع انساني مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, راهبرد منابع انساني, تحقیق راهبرد منابع انساني, دانلود تحقیق راهبرد منابع انساني,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی


ضرورت-توجه-به-مديريت-اسلامی-در-حكومتی-اسلامی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است. 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است :

در اين مقاله با طرح ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي، مفاهيم و تعاريف مديريت اسلامي از ديدگاه برخي از صاحب‌نظران و نويسندگان مورد اشاره قرار گرفته است و سپس به وجوه كلي تفاوت هاي مديريت اسلامي و مديريت غربي به صورت مختصر اشاره شده است. از ديدگاه نگارنده، مديريت اسلامي در سطحي بالاتر از مديريت غربي به مسايل مديريت و محور آن (انسان) توجه دارد. 

مديريت غربي بيشتر به روش ها و فنون مديريتي پرداخته است. و مديريت اسلامي ضمن توجه به اين موارد، به انسان نيز توجه اكيد و خاص داشته و كليه فعاليت ها و وظايف مديريت را حول انسان طراحي مي‌كند. 

نگارنده سپس پيش فرض هاي مربوط به مديريت اسلامي را مطرح كرده است. از جمله مهمترين اين پيش فرضها، نياز جوامع به مديريت، نياز جوامع با فرهنگ و حكومت اسلامي به مديريت اسلامي، تأثير گذاري مكتب الهي اسلام، بر روي مديريت اسلامي و ارزشي بودن اين نوع مديريت، الگو و نمونه بودن مدير در مديريت اسلامي، برتري مديريت اسلامي نسبت به مديريت غربي، انساني بودن سازمان درمديريت اسلامي به جاي سازماني بودن انسان مورد اشاره قرار گرفته است. 

در بررسي موانع و مشكلات فراروي مديريت اسلامي در جامعه اسلامي ايران، نگارنده سيطره نفوذ مديريت غربي، عدم آشنايي عموم با قابليت هاي مديريت اسلامي، عدم ايجاد تمايز ميان تكنيك ها و روش هاي مديريت غربي و رويكردهاي انساني در مديريت، نبود معيار و مفهوم مشخص از مديريت اسلامي در سطوح سازماني، محدوديت مياني نظري در زمينه مديريت اسلامي درسطوح سازماني، ابهام در معنا و مفهوم مديريت اسلامي، نبود نگاه راهبردي به مقوله مديريت اسلامي، بي‌توجهي به انجام پژوهش در زمينه مديريت اسلامي و موانع رواني پذيرش ديدگاه‌جديد، را از مهمترين مشكلات و موانع پيش روي مديريت اسلامي مي‌داند. 

 

نويسنده در پايان، اصلاح رابطه خود و خدا( براي مديران جامعه اسلامي)، خودباوري در جوامع مسلمان و جهان سوم، ضرورت ارايه تعريف مشخص و تبيين دقيقتر از محدوده و مرزهاي مديريت اسلامي، انجام تحقيق ها و پژوهش‌هاي بيشتر در اين زمينه و توجه به اين كه مديريت غربي مي‌تواند در سطوحي پايينتز از مديريت اسلامي مورد استفاده قرار گيرد را به عنوان محورهايي كه مي‌تواند در گسترش مديريت اسلامي نقش اساسي ايفا كند از جمله راه هاي رفع موانع و توسعه مديريت اسلامي دانسته است.  

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ضرورت توجه به مدیریت اسلامی در حکومتی اسلامی, مقاله مدیریت اسلامی, مقاله درباره مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت اسلامی, دانلود مقاله مديريت اسلامی, تحقیق مديريت اسلامی,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

استراتژي-سه-جانبه-؛-يك-روش-جديد-برای-تدوين-استراتژی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 150

 

بخشی از متن:

 

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی 
، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 17 صفحه تهیه شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی استراتژي سه جانبه که يك روش جديد برای تدوين استراتژی است می پردازد . در ادامه به چکیده ای از این مقاله اشاره میکنیم : 
 
مديران، مشاوران و كارشناسان برنامه ريز، همواره در جست وجوي روشهاي موثرتري براي تدوين استراتژي هستند. روشهايي كه در صورت به كارگيري، نتايج بهتر و ملموس تري را به همراه داشته باشد. اين جست وجو از سوي محققان، انديشمندان و مراكز آكادميك، باارائه مستمر الگوهاي تازه و تكامل يافته تري پشتيباني مــــي شود.
 
اين مقاله روش جديدي را براي تدوين استراتژي معرفي مي كند؛ استراتژي سه جانبه با گردآوري و تلفيق اطلاعات مربوط به بازار، رقيب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشي استراتژي را مشخص كرده و سپس بااستفاده از يك جدول تحليلي، زمينه خلق استراتژي هاي مناسب كسب و كار را فراهم مي سازد.
اين روش، به موازات متدولوژي و فرايندهاي گام به گام، بر اقدامات شناختي و فهم قواعد كسب و كار تاكيد داشته و در اين راستا از الگوهاي مفهومي و توصيه هاي تفكر استراتژيك بهره مي جويد.
 
استراتژي سه جانبه فلسفه خود را بر ماهيت فضاي رقابتي متشكل از سازمان، رقيب و مشتري استوار ساخته و شرايط اين سه بازيگر را براي تدوين استراتژي به كار مي گيرد. اين روش جديد با تاكيد بر مفاهيم شناختي و تكيه بر اركان كسب و كار، شيوه متفاوتي را براي تلفيق و تحليل اطلاعات و تدوين استراتژي پيشنهاد مي كند، هر چند در رابطه با اثربخشي استراتژي، علاوه بر روش، بايد بر نقش قدرت تحليل و خلاقيت ذهني استراتژيست نيز تاكيد شود.
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژي سه جانبه مدیریت, تدوين استراتژی مدیریت, استراتژي هاي مناسب كسب و كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, استراتژي سه جانبه مدیریت, مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, دانلود مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, استراتژی های مدیریت,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

سلامت-سازماني--دلیل-دوام-یا-بقای-سازمان-ها

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

مفهوم سلامت سازماني مفهوم بي نظيري است كه به ما اجازه مي دهد تصوير بزرگي از سلامت سازمان داشته باشيم.

در سازمانهاي سالم، كارمندان متعهد و وظيفه شناس و سودمند هستند و از روحيه و عملكرد بالايي برخوردارند. 

 

سازمان سالم جايي است كه افراد با علاقه به محل كارشان مي آيند و به كاركردن در اين محل افتخار مي كنند.

درحقيقت سلامتي سازمان از لحاظ فيزيكي، رواني، امنيت، تعلق، شـــــايسته سالاري و ارزشگذاري به دانايي، تخصص، و شخصيت ذي نفعان، و رشد دادن به قابليتهاي آنها و انجام وظايف محول شده از سوي فراسيستم هاي خود در اثربخشي رفتار هر سيستمي تاثير بسزايي دارد.

 در اين مقاله سعي شده است مفهوم سلامت سازماني، ويژگيهاي سازمان سالم، مولفه هاي سلامت سازماني، كاركردهاي سيستم براي حفظ سلامت خود، و تحقيقات انجام شده در اين زمينه به بحث و بررسي گذاشته شود و نتايج و پيشنهادات عملي در اين زمينه بيان گردد. .................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله سلامت سازمانی, دانلود مقاله سلامت سازمانی, مقاله درباره سلامت سازمانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, سلامت سازماني,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما


کامل-ترین-مجموعه-آشنایی-با-شش-سیگما

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 1695

 

 

بخشی از متن:

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما ، مطلب آموزشی طلایی و مفصل در مورد سيستم مديريتي مناسب به جهت رسيدن به جديدترين شكل رهبري در سازمان و دستيابي به كلاس جهاني برای رشته مدیریت بوده که در 100 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی شش سیگما می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
 بخش اول : شش سيگما چيست    
فصل اول : داستان موفقيت آميز شش سيگما   
فصل دوم : منظور از شش سيگما چيست    
فصل سوم : شش سيگما در سازمان شما    
فصل چهارم : فرايند حل مسئله تيم شش سيگما   
فصل پنجم : راهنمايي براي موفقيت شش سيگما   
فصل ششم : نگاهي به جعبه ابزار شش سيگما    
فصل هفتم : شش سيگما در عمل   
فصل هشتم : نكته اي براي مديران   
فصل نهم : نكاتني كه كاركنان بايد بدانند   
بخش دوم : تفكر ناب دروازه ورود به سرزمين سيگماها   
مقدمه    
چرخه dmaic   
ابزارهاي مورد استفاده در فاز بهبود    
اتلاف يا waste   
اصول تفكر ناب   
بستر سازي و توسعه فرهنگ سازماني با مفاهيم تفكر ناب   
تئوري محدوديت ها (toc)   
ابزارهاي مورد نياز براي كاربرد تئوري محدوديتها   
نتيجه گيري    
منابع و مأخذ  
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: شش سیگما, شش سیگما چیست, مقاله در مورد شش سیگما, تحقیق درباره شش سیگما, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

تبليغات-اينترنتي-در-ايران--تنگناها-و-راهكارها

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

 

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است.

بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است.

اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است. ..............

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله درباره تبلیغات اینترنتی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, نحوه تبليغات اينترنتي در ايران, روش تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله درباره تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله درباره تبليغات اينترنتي,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی


مقاله-چالشهای-مدیریت-منابع-انسانی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 43

 

 

بخشی از متن:

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 15 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی چالشهای مدیریت منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فایل اول : مقاله به زبان انگلیسی
فایل دوم : ترجمه مقاله :
 
مقدمه 
محل کار تنوع 
چالش تنوع محل کار 
مدیریت تنوع محل کار 
برنامه ریزی برنامه ها
سازماندهی استعدادهای استراتژیک 
هدایت بحث چالش ها
کنترل و نتایج را اندازه گیری 
رویکرد انگیزشی 
دستیابی اشتراکی 
مدیر عامل دستیابی به اشتراک گذاری 
سیستم های اطلاعات اجرایی 
مدیر عامل EIS 
استنتاج 
و............................
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: چالشهای مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی, سازماندهی استعدادهای استراتژیک, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, چالش مدیریت منابع انسانی,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور


ويژگي-های-یک-سازمان-صنعتی-خلاق-ونوآور

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 23

 

بخشی از متن:

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 17 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست مطالب این مقاله بی نظیر

مقدمه 

تعريف خلاقيت 

تعريف خلاقيت از ديدگاه روانشناسي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه اجتماعي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه سازماني 

نوآوري "INNOVATION"

ويژگيهاي افراد خلاق

فرايند و مراحل خلاقيت 

فرصتهاي خلاقيت 

نقش و اهميت خلاقيت و نوآوري 

ويژگيهاي سازمان خلاق 

منابع نوآوري 

نيازهاي سازمان خلاق 

نقش مدير در پرورش خلاقيت 

ايجاد محيط مشاركت در سازمان 

انگيزش و نوآوري 

خلاقيت گروهي 

يورش فكري 

گروه مجازي 

رويكرد سينكتيكس 

رويكرد جدلي 

ارتباطاجباري

گردش تخيلي 

موانع خلاقيت و نوآوري 

عدم اعتماد به نفس محافظه كاري 

نتيجه گيري 

پيشنهادها

 

منابع و ماخذ

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, مقاله سازمان صنعتی خلاق, مقاله ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, نحوه مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی, ,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

روشهای-مدیریت-در-معدن-و-نقش-مدیران-در-مدیریت-معادن

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 74

 

 

بخشی از متن:

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مهندسی معدن بوده که در 110 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فصل اول-سبكها و روشهاي مديريت در معدن
1-1-تاريخچه مديريت
1-2-دلايل موفقيت مديران
1-3-عوامل شكست مديران
1-4-انواع مكاتب مديريت
1-4-1- پيدا كردن مديريت آمريكائي
1-4-2-نارسايي كردن مديريت آمريكائي
1-5-مكتب نئوكلاسيك يا مديريت ژاپني
1-5-1- تفاوت مديريت كلاسيك و نئوكلاسيك‌
1-6-مكتب سيستمهاي اجتماعي 
1-7-روشهاي مديريت‌
فصل دوم -نوآوري و اهميت آن در مديريت معادن 
2-1- مفهوم نوآوري و خلاقيت 
2-2- خلاقيت و مديريت 
2-3- شخص نوآور و سازمان نوآور 
2-4- نكات كاربردي در مديريت 
2-5-اهميت نو آوري
2-5-1-فايده هاي خلاقيت و نو آوري
2-5-2- تكنولوژيها، محصولات و خدمات جديد
2-5-3- متغيرهاي محيطي و نوآوري
2-6- نوآوران
2-6-1- عوامل رواني و اجتماعي
2-6-2- شايستگي متمايز 
2-7- تأسيس و راه اندازي يك سازمان جديد
2-8- انتخاب يك سازمان 
2-9- خلاصه
فصل سوم -نقش مديران و مديريت در معدن 
3-1- مقدمه
3-2- عملكرد مديريت و سازمان 
3-3- فرآيند مديريت 
3-3-1- برنامه ريزي
3-3-2- در برنامه ريزي هشت گام زير را بايد طي كرد 
3-3-3- عوامل عدم موفقيت برنامه
3-3-4- طبقه بندي برنامه ها
3-3-5- روش Dispathing 
3-4-1- سازماندهي
3-5-1- رهبري
3-6-1- كنترل
3-2-6-هشت عنصر مهم در  نظام كنترلي 
3-7- تصميم گيري
3-7-1- درخت تصميم گيري 
3-8- سطح مديريت و مهارتهاي مديران
3-8-1- سطوح مديريت 
3-9- نقش مديريت 
3-9-1- نقشهاي ارتباطي
3-9-2- نقش اطلاعاتي
3-9-3- نقشهاي تصميم گيري
3-10- چالشهاي مديريت
فصل چهارم -مديريت بهره وري در سطح مؤسسات 
4-1- مقدمه
4-2- اصول بنيادي طرح ايمپروشر (Improshare) 
4-3- كنترل طرح ايمپروشر
4-4- تعريف اصطلاحات طرح ايمپروشر
4-5- سقف درآمدها و بازخريد
4-6- تغييرات تجهيزات سرمايه اي و تكنولوژيكي
4-7- اندازه گيري بهره وري با استفاده از اصول ايمپروشر: 
4-8- بنيان اندازه گيري ايمپروشر 
4-9- چند مورد اجرايي از مديرت بهره وري در صنايع سنگين 
4-9-1- شاخصهاي بهره وري
4-9-2- شاخص روحيه كاري 
4-9-3- بهره وري ارزش افزوده
4-9-4- بهره وري كارگران
فصل پنجم -مديريت بر مبناي هدف 
5-1- انواع روشهاي مديريت 
5-2- منظور و مقصود از M.B.O 
5-3- مراحل مديريت بر مبناي هدف
5-3-1- تعيين نقشها و مأموريتها
5-3-2- اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-3-3- تعيين شاخصها
5-3-4- تعيين هدفها
5-3-5- طرحهاي عملياتي
5-3-6- كنترل
5-4- لزوم تعريف نقشها و مأموريتها 
5-5- تعيين اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-6- شناخت و تعيين شاخصهاي اثربخشي
5-7- انتخاب و تعيين هدفها
5-7-1- دسته بندي هدفها براساس اولويت
5-8- تهيه طرح عملياتي
4-8-1- برنامه ريزي اجرايي
5-8-2- تنظيم برنامة اجرايي:
5-8-3- برنامه ريزي زماني
5-8-4- بودجه بندي
5-8-5- تعيين مسئوليتها
5-8-6- بازنگري اصلاح
5-8-7- ايجاد مكانيسمهاي كنترل
5-9- تعيين استانداردها
5-10- اثرات تكنيك M.B.O 
فصل ششم -بهره وري و شاخصهاي مهم در اندازه گيري آن 
6-1-مفهوم بهره وري و اندازه گيري آن در واحدهاي صنعتي
6-2- مفهوم بهره وري
6-3- شاخصهاي بهره وري
6-3-2- بهره وري سرمايه
6-3-3- بهره وري مواد اوليه
6-3-4- بهره وري انرژي
6-3-5- محاسبه بهره وري كل
6-4- مديريت بهره وري
6-5- سطوح بهره وري 
6-6- بهره وري و رقابت
6-7- ارتقاء بهره وري
6-8- طرح ريزي واحدهاي صنعتي
6-9- مراحل شكل گيري يك واحد صنعتي 
نتيجه گيري
منابع و مراجع 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: روشهای مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, سبکها و روش های مدیریت معدن, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریتی, روشهای مدیریت در معدن, آموزش مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, نقش مدیران در مدیریت معدن,