مقالات و پایان نامه رشته مدیریت و صنایع و اقتصاد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

روشهای مديريت و رهبری در رسانه

روشهای-مديريت-و-رهبری-در-رسانه

روشهای مديريت و رهبری در رسانه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

روشهای مديريت و رهبري در رسانه ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

 

قسمتی از مقاله و فهرست مطالب به شرح زیر است

 

امروز هم از نظر درك مديريت و رهبري و هم از نظر عمل كردن به آن روزگاري هيجان انگيز است. آنچنان كه در گذشته بي سابقه بوده است، اينك شاهد اين آگاهي فزاينده هستيم كه توفيق سازمانهايمان مستقيماً به استفاده موثر از منابع انساني متكي به علوم رفتاري كاربردي، بستگي دارد. و صاحبنظران علم مديريت رمز موفقيت مدير را در توان هدايت نيروي انساني تحت سرپرستي وي مي‌دانند.

 

مباحث مورد بحث در اين مقوله عبارت بود از ، تعريف و تفاوت مديريت و رهبري، مهارتهاي رهبري ومديريت، سبكهاي رهبري و ايجاد انگيزه در كاركنان براي تحقق اهداف سازماني. كه در ادامه به اين موارد پرداخته مي‌شود.......

 

مديريت و رهبري در رسانه 

مقدمه

مديريت و رهبري 

مهارتهاي مديريت و رهبري

مهارتهاي مديريتي در سطوح مختلف

كاركنان اجرايي: تاكيد بر مهارتهاي فني 

مديران عملياتي: تاكيد بر مهارت فني و انساني

مديران مياني: تاكيد بر مهارتهاي روابط انساني

مديريت عالي : تاكيد بر مهارتهاي ادراكي

سبكهاي رهبري ومديريت

تئوري چرخه زندگي

مديريت فعال و قاطعانه

چطور انتقاد سازنده كنيم؟

چگونه مي‌توان در كاركنان ايجاد انگيزه كنيم.

 

سخن آخر

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: روشهای مدیریت و رهبری در رسانه, مقاله مدیریت رسانه, مقاله درباره مدیریت و رهبری در رسانه, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت رسانه, نحوه مدیریت رسانه, مقاله مدیریت در رسانه, آموزش مدیریت رسانه, مقاله درباره مدیریت رسانه,


سه شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان


دانلود-ترجمه-مقاله-بررسی-هزینه-صرع-با-استفاده-از-یک-نرم-ار-مدیریت-الکترونیکی-در-آلمان

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 523

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم ار مدیریت الکترونیکی در آلمان ؛ مقاله رشته مدیریت الکترونیکی و مدیریت مالی و مدیریت بیمارستانی وبهداشتی و درمانی است که برای دانلود شما در 11 صفحه مهیا شده است .

 

 

چکیده:

هدف از مطالعه حاضر، معرفی یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری (COL) و جمع آوری داده ها در افراد مبتلا به صرع در آلمان می باشد.

مواد و روش ها: اطلاعات در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی هزینه های بیماری صرع با استفاده از یک پرسشنامه مبتنی بر این نرم افزار ثبت شده است.

یافته ها: در سال 2011، 359 نفر ثبت نام کردند که 170 نفر یعنی 47 درصد با سن بین 20 تا 50 در 6 شیوه بررسی شدند. اکثر بیماران برای بیش از یک سال (V=200) و در بیش از دو سوم، برای بهبود تشنج طولانی مدت بوده است. ((N=248) شامل 69 درصد) مجموع هزینه های سالانه، Є 1698 به ازای هر بیمار، با داروهای ضد تشنج 59 درصد کل هزینه های مستقیم و بیماران بستری در بیمارستان (3% درصد) به عنوان عوامل اصلی هزینه ها بوده است. از 252 بیمار ثبت نام شده 70 درصد در سن کار بودند که به علت بیماری E 745در غیبت بودند.

تشخیص های اخیر نشان می دهد که عوامل رانندگی، یکی از علت های بالقوه در تشنج صرع می باشد. درمان تشنج در سن بالاتر از 65 سال با هزینه های دارویی پایین تر به دلیل تجویز داروهای ضد صرع قدیمی تر بوده است.

کلمات کلیدی: هزینه، بیماری صرع، هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار، استفاده از منابع.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار, استفاده از منابع, هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت الکترونیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله بررسی هزینه صرع, دانلود مقاله بررسی هزینه صرع, تحقیق مقاله بررسی هزینه صرع,


سه شنبه 15 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی


تاثير-موانع-ارتباط-فردی-بر-تعارض-سازمانی

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 60

 

بخشی از متن:

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

ارتباطات از عوامل بنيادي هويت سازمان و جوهره اصلي مديريت است. همچنين مديران به خوبي مي‌دانند كه تعارض پاره‌اي اجتناب ناپذير از حيات سازماني است بنابراين، براي مديران اهميت دارد كه پديده‌هاي تأثيرگذار بر تعارض را شناسايي كنند.

 تعارض مي‌تواند كاركردي يا غير كاركردي باشد. در مقاله حاضر تعارض غير كاركردي مد نظر است و از ميان عوامل مؤثر بر تعارض سازماني، موانع ارتباط فردي بررسي مي‌گردد. پنج مؤلفه موانع ارتباط فردي تحت عناوين عدم گشودگي، عدم همدلي، عدم حمايتگري، عدم مثبت‌گرايي و عدم تساوي مورد بررسي قرار گرفته است. 

 

از مهمترين عوامل اساسي در اعمال مديريت ، انسان است . مهمترين سرمايه سازمان نيروي انساني آن است.

توجه به نيروي انساني در سازمانها طي سالهاي اخير بخش عظيمي از زمان وسرمايه سازمانهاي پيشرو را به خود اختصاص داده است.

رشته ارتباطات سازماني بسياري از دشواريهاي سازماني را تحليل وبراي آ نها راه حل مناسب مي يابد. .................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی, مقاله تاثیر ارتباطات انسانی بر مدیریت سازمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی,


سه شنبه 15 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر


دانلود-ترجمه-مقاله-جهانی-شدن-و-مدیریت-تغییر

مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 169

 

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر ؛ مقاله ای در مورد رشته مدیریت است که به موضوع جهانی شدن هم می پردازد و در 10 صفحه برای شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

امروزه مفاهیم جهانی شدن و مدیریت فرهنگی دیگر تعجب آور نیست. نگرانی سازمان برای عملکرد، اغلب در اتخاذ تصمیمات رهبری سازمان از گزینه های استراتژیک است که فراتر از فضای ملی بوده و به میزان بیشتری در پدیده جهانی شدن تولید و بازارز و سرمایه تکیه می کند. موفقیت، تحت این شرایط مشروط بوده و تا حدی چشمگیر است و توسط بافت فرهنگی و صلاحت مدیریتی سرمایه گذاری است که جنبه هایی از این تنوع منجر به آداب و رسوم و باورها و سنت های محلی جدید می شود. ما در مقاله حاضر روند تجزیه و تحلیل جهانی سازی را که شامل شرکت های زیاد بوده و مشکلات ایجاد شده توسط تفاوت های فرهنگی موجود در کشور میزبان و اهمیت ادغام آن ها در گزینه های استراتژیک از سازمان های اختصاصی موفق بررسی خواهد شد.

کلمات کلیدی: مدیریت فرهنگی  جهانی شدن  منابع انسانی مدیریت تغییر- شایستگی های مدیریتی.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله درباره جهانی شدن, مقاله درباره مدیریت تغییر, جهانی شدن, مدیریت تغییر, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله مدیریت تغییر, مقاله مدیریت جهانی شدن, مدیریت جهانی شدن, تحقیق مدیریت جهانی شدن,


سه شنبه 14 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی


ريشه-های-پيدايش-بالندگی-سازمانی

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 17

 

بخشی از متن:

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله بی نظیر به شرح زیر است:

در چند دهه گذشته جنبشهاي پر تحرك و پويايي در قلمرو مديريت پديده آمده كه هر يك به سهم خود به افزايش دامنه دانش و بينش مديران ياري به سزايي داده اند. جنبش سازماني كه در نيممه دوم سده بيستم پايه ريزي شده و در دهه كنوني به رشد رسايي در خور توجه رسيده است.

بر پايه مفروضاتي استوار است كه با ارزشهاي والاي انساني سازگاري كامل دارد. بالندگي سازماني ريشه هر گونه توانمندي و شكوفايي در قلمرو تلاشهاي انساني را در «بالندگي انساني» جست و جو مي كند و انسان را عامل اصلي و مايه بنيادي هر گونه دگرگوني به شمار مي آورد.

 اصول و موازين اين جنبش از دورن دانشهاي گسترده اي چون روانشناسي، جامعه شناسي، مردم شناسي، اقتصاد و بسياري ديگر از دانشهاي رفتاري سرچشمه مي گيرد و از به هم پيوستن آنها مجموعه اي فراهم مي آيد كه شناخت انسان و رشد و شكوفايي او را به عنوان برجسته ترين هستي منظومه اي جهان آسان مي سازد. 

 

جنبش بالندگي سازماني دگرگوني، بهپويي، تازه گرداني، و دستيابي به برتريهاي بزرگ را در شمار هدفهاي نخستين خود قرار داده و براي رسيدن به آنها سازو كارهاي مناسب را فراهم آورده است. 

 

مقاله كنوني مجموعه اي از نوشته هاي عملي بسياري از صاحبنظران دانش مديريت است و با اين انگيزه گرد آوري شده است كه بتواند پيام شكوفايي و برتري جويي را ميان جامعه كاركنان سازمانهاي اداري، صنعتي، بازرگاني و خدماتي برانگيزد و كاركنان و مديران در برگزيدن راهي سزاوار و شايسته ياري دهد. 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ریشه های پیدایش بالندگی سازمانی, مقاله ریشه های پیدایش بالندگی سازمانی, مقاله بالندگی سازمانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله درباره بالندگی سازمانی, نحوه پیدایش بالندگی سازمانی, روش های رسیدن به بالندگی سازمانی,


سه شنبه 14 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیات

گسترش-نوآوری--چگونه-آموزش-های-شرکت-اسپین-آف-دانشگاهی-با-دانش-های-دریافتی-با-شکاف-دانش-در-منابع-حیات

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیات

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 378

 

 

بخشی از متن:

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد ؛ مقاله ای در مورد بازاریابی و در رشته مدیریت است که برای دانلود در 17 صفحه ترجمه شده است .

 

 

چکیده:

بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهي، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دريافتي برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسي می کنیم.

در یک نمونه 105  تايي شركت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و  مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.

کلمات کلیدی:

کمبود منابع- دانش شبکه ای- تطبیق- گشترش نوآوری.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: کمبود منابع, دانش شبکه ای, گشترش نوآوری, شرکت های اسپین آف دانشگاهي, مهارت های بازاریابی, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی, آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی,


سه شنبه 13 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی


رویکرد-تی-ئی-ای-ام-در-ارزیابی-عملکرد-منابع-انسانی

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 16

 

بخشی از متن:

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله به شرح زیر است : 

 

ارزیابی اثربخش عملکرد منابع انسانی موضوعی است که فکر بسیاری از مدیران را به خود جلب کرده است.

 اغلب آنان به دنبال رویکرد یا راهکار عملی هستند از طریق آن بتوانند عملکرد کارکنان خود را بهبود بخشیده و زمینه های رشد و تعالی را فراهم ساخته و بر مزیتهای رقابتی خود بیفزایند.

 اثربخشی ارزیابی عملکرد به عواملی از قبیل دانش و شناخت مدیران نسبت به روشها و الگوهیا ارزیابی عملکرد، حنایت همه جانبه آنان از برنامه هیا ارزیابی عملکرد، مشارکت دادن کارکنان در برنامه های ارزیابی، بررسی عینی و منصفانه عملکرد کارکنان، تدوین برنامه عملی بریا ایجاد زمینه های بهبود عملکرد و زدودن عوامل استرس زا در ارزیابی بستگی دارد.

یکی از رویکردهایی که می تواند به اجرای اثربخش برنامه های ارزیابی به مدیران کمک کند، رویکرد T.E.A.M است.

 این رویکرد دارای چهار مرحله فنی، بسط، ارزیابی و نگهداری است. در این مقاله سعی بر آن است به تبیین هر یک از آنها و نکات کلیدی و موثر در برنامه ارزیابی پرداخته شود.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی, مقاله عملکرد منابع انسانی, مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, ارزیابی عملکرد منابع انسانی, مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, دانلود مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, تحقیق ارزیابی عملکرد منابع انسانی,


سه شنبه 13 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي


اخلاق-مديريت-و-مناسبات-انساني-در-مديريت-اسلامي

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 140

 

 

بخشی از متن:

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت بوده و در 43 صفحه تهیه شده است.

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی مقوله اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي می پردازد و مشتمل بر مضمین زیر است :
 
مقدمه  
تعريف اخلاق 
اخلاق مديريت
شرائط و لوازم مديريت و رهبري 
مفهوم و موضوع اخلاق مديريت 
اخلاق مديريت و روانشناسي مديريت  
نكاتي پيرامون مجموعة اخلاق مديريت 
هدف مجموعة اخلاق مديريت
محدودة بحث 
روانشناسي مديريت در اخلاق مديريت 
مباني اسلامي در اخلاق مديريت 
محدودة مديريت 
واژه هاي مديريت و رهبري در منابع انساني 
موضوع «مناسبات » بعنوان جزئي عمده و لاينفك از «اداره » 
بياني كلي از مناسبات انساني در مديريت امروز و مديريت اسلامي 
چگونگي مناسبات در مديريت امروز 
چگونگي مناسبات انساني در اداره اسلامي 
ايده محوري در مناسبات اسلامي و مناسبات غير اسلامي 
نحوه استقرار مناسبات اسلامي 
كم و كيف مناسبات انساني در مديريت هاي غير اسلامي 
نظري به چند و چون مناسبات انساني در مديريت غربي – شرقي
ما كيا ويليسم 
رساله حقوق امام سجاد (ع ) بعنوان يك متن اصيل در زمينه مناسبات انساني در مديريت اسلامي 
منابع  
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله اخلاق مديريت, مناسبات انساني در مديريت اسلامي, مقاله مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت اسلامی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, مناسبات انساني در مديريت اسلامي, مناسبات مدیریت انساني در مديريت اسلامي, مدیریت انساني در مديريت اسلامي, اخلاق مديريت اسلامی,


سه شنبه 12 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز

نظامهای-کنترل-مديريت-در-سازمانهای-امروز

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 60

 

بخشی از متن:

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

سازمانها براي حفظ بقاي خود و پيشرفت در دنياي رقابتي امروز به بهبود مستمر عملکرد خود نياز دارند و در اين راستا استفاده از نظام هاي کنترل مديريت ضروري است. 

 

اين مقاله به معرفي نظام هاي کنترل مديريت مي پردازد و فرايند کنتـرل را به عنـوان اسـاس مديـريت عملکرد مطـرح مي‌سازد و سيستم سنجش عملکرد را به عنوان سيستمي کنترلي در جهت مديريت عملکرد مي داند. ..........

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نظامهای کنترل مدیریت در سازمانهای امروز, مقاله مدیریت سازمانها, مدیریت سازمان های امروز, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, کنترل مديريت در سازمانهای امروز, نظام کنترل مديريت در سازمانها, نظام کنترل مديريت در سازمان,


سه شنبه 12 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری


ارتقاء-سطح-كيفی-و-كمی-محصولات-و-تغييرات-در-نقطه-بهينه-بهره-وری

ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 2085

 

بخشی از متن:
ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت بوده و در 55 صفحه تهیه شده است.
 
این مقاله به تفصیل به بررسی مقوله ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری می پردازد . در ادامه به بخش هایی ازین مقاله اشاره میکنیم :
 
اين مقاله كه به بررسي صنعت چاپ بسته بندي، تبليغات، بازاريابي ، بازار هدف  و تأثير آن در افزايش فروش و در طي آن افزايش سود و كاهش هزينه ها و در يك كلمه ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مي پردازد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقوله ارتقاء سطح كيفی محصولات, تغييرات در نقطه بهينه بهره وری, بررسي صنعت چاپ بسته بندي, بررسی صنعت تبلیغات, بررسی صنعت بازاریابی, افزايش سود و كاهش هزينه, دانلود مقاله صنابع, دانلود تحقیق صنایع, مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته صنایع, تغييرات در نقطه بهينه بهره وری,