مقالات و پایان نامه رشته مدیریت و صنایع و اقتصاد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 22 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت ها


دانلود-ترجمه-مقاله-استفاده-از-تکنولوژی-رسانه-های-اجتماعی-و-عملکرد-رابطه-مشتری-بررسی-براساس-قابلیت-ها

مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 329

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری:بررسی براساس قابلیت های CRM ؛ مقاله ای خوب برای رشته های مدیریت بازرگانی و اقتصاد است که برای دانلود شما در 24 صفحه ترجمه شده است.

 

 

چکیده

این مطالعه با بررسی چگونگی استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی و سیستم های مدیریت مشتری محور به عنوان یک قابلیت در سطح بنگاه های اجتماعی مدیریت در ارتباط مشتری(CRM) است. طراحی در بازار شامل سیستم های اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک است و مفهوم این مطالعه نادازه گیری قابلیت های CRM اجتماعی است. قسمت دوم این تحقیق چگونگی قابلیت های اجتماعی را در هر دو سیستم مدیریت مشتری محور و فناوری های رسانه اجتماعی را بررسی می کند. این دو منبع در برداشت از یک اثر تعاملی در شکل گیری قابلیت بنگاه موثر بوده و نشان داده شده است که عملکرد ارتباط با مشتری مثبت می باشد. این مطالعه تجزیه وتحلیل داده ها را از 308 سازمان با استفاده از روش مدلسازی معادلات ساختاری انجام داده است.

مقدمه

شبیه به بسیاری از مدریان بازاریابی اواخر سال 1910 تا اوایل سال 2000 به کارگیری گسترده ارتباط با مشتریان(CRM) مدیران امروزی نیز دست به یکپارچه سازی فناوری ها یعنی برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی و استفاده از فرایند های موجود برای توسعه قابلیت ارتباط با مشتریان براساس تکنولوژی CRM در رسانه های اجتماعی احتمالی دست زدند که یک مفهوم جدید را به وجود آورد. که شامل یک اشتراک و شبکه متمرکز با رویکرد مدیریت روایبط مشتری منجر شد. این روش به تازگی ظهور پیدا کرده و حفظ روابط مشتری را به دنبال دارد.(گرینبرگ 2010).

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی, عملکرد رابطه مشتری, قابلیت های crm, مقاله مدیریت بازاریابی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته اقتصاد, دانلود مقاله اقتصاد, مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی, مقاله استفاده از تکنولوژی رسانه, تکنولوژی رسانه های اجتماعی و عملکرد رابطه مشتری,


سه شنبه 21 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط


استراتژی-مدیریت-شرکتهای-کوچک-و-متوسط

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 69

 

بخشی از متن:

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

چكيده این مقاله بی نظیر به شرح زیر است :

تفکر غالب براي تحليل چگونگي شکل‏ گيري و محتواي استراتژي شرکتهاي کوچک و متوسط بر محور‏هايي استوار است که شکل‏گيري استراتژي ها را، حاصل انفعال و يا انباشت تدريجي تجربيات مديراني مي پندارند که غالبا مالک شرکتها نيز هستند.

 

آشکار شدن رهبران بزرگ جهاني در بازارهاي تخصصي کوچک،بازنگري در نگرشهاي مربوط به شرکتهاي کوچک و متوسط را ضروري ساخته است.

شرکتهاي کوچک گمنامي وجود دارند که از مفروضات مديريت نوين پيروي نمي‏کنند و در عين حال رهبران پرمنفعت بازارهاي خويش هستند.

 آنان استراتژي هاي دگرگونه‏اي را به‏کار مي‏گيرند که مهمترين مشخصه آنها عدم انفعال در برابر محيط است.

در ادبيات مديريت استراتژيک، مکاتب و رويکردهاي گوناگوني ظهور کرده‏اند که اغلب در فضاي کسب‏وکارهاي بزرگ توسعه يافته‏اند. ويژگيهاي کسب‏وکارهاي کوچک باعث شده است تا .................

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک, مقاله مدیریت استراتژیک شرکت, دانلود مقاله مدیریت استراتژیک سازمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, استراتژی مدیریت شرکتها, مقاله استراتژی مدیریت شرکتها, دانلود مقاله استراتژی مدیریت شرکتها, تحقیق استراتژی مدیریت شرکتها, نحوه استراتژی مدیریت شرکتها, تحقیق استراتژی مدیریت شرکتها, مقاله درباره استراتژی مدیریت شرکتها,


سه شنبه 21 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG


پایداری-سازمانهای-غیردولتی-یا-(ngo)-های-اعتباری-در-بازار-مالی-روستایی-تجزیه-و-تحلیل-swot-بر-daybang

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 77

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 18صفحه ترجمه شده و مهیای دانلود است.

 

 

چکیده: هدف- هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی (NGO ها) مانند DAYBA می باشد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله جزئیات عواملی از طریق وب بررسی و توصیف می کند که DAYBANG نیز از تجزیه و تحلیل SWOT استفاده می کند.

یافته ها- با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT یافت می شودکه اطلاعات مشخص،سیستم امتیاز دهی اعتباری، و قانونی از راه اندازی اعداد بزرگ توسط DAYBANG کاهش خواهند یافت که براطلاعات نامتقارن نیز تاثیر گذار می باشد در حالیکه به انتخاب نامساعد و کاهش دهندگی هزینه های تراکنش منجر خواهد شد، در حالیکه ریسک عملیاتی و مخاطرات اخلاقی، نقاط ضعف هستند که باید از میان برداشته شوند، WT ، WO ، ST ، SO استراتژی های شایسته ای هستند که در نظر گرفته می شوند.

اصالت / ارزش – تحقیق و پژوهش های امور مالی غیر رسمی بر وام های میان بستگان، دوستان و رباخواران ترک دارند. تعداد کمی از مقالات، اگرچه بررسی هایی بر سازمان های غیر دولتی اعتباری (NGO) ها دارند. DAYBANGبه تازگی در حال ظهور CNGO می باشد. که منافع عمومی وسیعی به دلیل عملیاتی کردن بسته های نرم افزاری (پلت فرم) وب منجر می شود. این مقاله، مشخصه های عملکردی ان را با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT را فشار می سازد که پژوهش در زمینه امور مالی غیر رسمی گسترش می یابد.

واژه های کلیدی: چین، اعتباری، وام ها، اینترنت، مناطق روستایی، بازارهای مالی، سازمان های های غیر دولتی، توسعه پایدار، بازار های روستایی، تجزیه و تحلیل SWOT ، DAYBANG .

 

۱ مقدمه : به طور کلی پذیرفته می شود که موسسات مالی غیر رسمی، وام اساسی را برای کشاورزان در مناطق روستایی چین فراهم می کنند که منشاء ان در بازارهای مالی روستایی نا تمام می باشد. که در درجه اول بنیادی از موسسات مالی رسمی در مدت زمان طولانی از مناطق روستایی در معرض خطر اجتناب می کنند. دو نوع اصلی در بازار مالی روستایی وجود دارد که نیاز به انتقادی ارزیابی شده دارد. اول آنکه وام ها از سوی افرادی بستگان، همسایگان، دوستان ورباخواران گرفته می شود که بر خطر امتیاز دهی اعتباری ضعیف کشاورزان به واسطه نرخ بالا بهره و اعتبار فضاکنترل می شوند. وام دهندگان رباخوار می توانند نرخ بهره بالاتری را هزینه کنند از نیرو می توانند سود بیشتری را ایجاد نمایند. بستگان و همسایگان نیز انگیزه هایی دارند از آن جایی که آنها می توانند احترام و مزایای استفاده از وام گیرندگان را دریافت کنند. در واقع، وام گیرندگان نمی خواهند به طور پیش فرض از نظر ذهنی و حتی شرایط عینی بدتری داشته باشند زیرا انها یکدیگر را در میان وام دهندگان و وام گیرندگان می شناسد. و مفهوم سلیسی برای قرار گیری ارزش بازار بر تراکنش فراتز از تجمع حسن نیت، سرمایه اجتماعی و روابط متقابل وجود ندارد (تروی و همکارانش سال ۲۰۱۰) دومین نهاد های غیر رسمی مردمی، سازمان های غیر دولتی هستند که اجازه می دهند کشاورزان از وام دهندگان رسمی و وام دهندگان پیش پیشین حذف شوند. به طور کلی، سازمان های غیر دولتی توسط سازمان های خیریه، افراد و برنامه هایی راه اندازی می شوند که توسط بانکهای جهانی وسایر موسسات مالی بین المللی ارائه می گردند.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی, مقاله در مورد توسعه پابدار, توسعه پایدار, بازارهای روستایی, مقاله رشته مدیریت, دانلودمقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مهندسی صنایع, تجزیه و تحلیل swot, تجزیه و تحلیل daybang, پایداری سازمانهای غیردولتی یا ngo , مدیریت سازمانهای غیردولتی, مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, دانلود مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, تحقیق مدیریت سازمانهای غیردولتی,


سه شنبه 20 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی


مدیریت-زمان-در-فعالیت-های-اقتصادی

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 310

 

بخشی از متن:

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 29 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله  به شرح زیر است

 

مدیریت زمان موضوعی است اساسی که در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در عمل اهمیت خود را به اثبات رسانیده است . 

نقش مدیریت زمان از آنجا حائز اهمیت است که سایر روشهای مدیریت بدون تأکید بر اجرای مدیریت زمان ناکارآمد بودن خود را نشان داده اند.

 از همین رو، مدیریت زمان ، از یک سو برای پیشبرد کار و از سوی دیگر برای انجام مراحل مختلف آن در مدت زمان معین نقش محوری ایفاء می کند، چنانچه زمان به گونه ای مناسب برای انجام امور یک سازمان مدیریت نشود فعالیت در محیط کار بازدهی لازم را نخواهد داشت. 

فهرست مطالب 

مقدمه

دریچه ای بر مدیریت زمان

مدیریت زمان در مدیریت بازار

نسل های مدیریت زمان 

ابعاد مدیریت زمان در بازار 

چهار بعد اصلی كارهای ضروری و فوری

زمان و وظایف مدیریت بازار 

۹ وظیفه اصلی مدیر بازار

۱۴ روش برای مدیریت زمان

زمان را مدیریت كنید

مدیریت زمان در تجارت

ده نکته اساسی در مدیریت زمان

مدیریت زمان در دانشگاه مجازی

مبانی مدیریت زمان 

تعیین اهداف 

تعیین اولویتها 

 

فاقد اهمیت و فوریت 

و..........................

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی, مقاله مدیریت زمان در اقتصاد, دانلود مقاله مدیریت زمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت زمان, مقاله مدیریت زمان در اقتصاد, دانلود مقاله مدیریت زمان, تاثیر مدیریت زمان در اقتصاد کشور, تاثیر مدیریت زمان بر اقتصاد,


سه شنبه 19 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نظریه سازمان‌های يادگيرنده‌


نظریه-سازمان‌های-يادگيرنده‌

نظریه سازمان‌های يادگيرنده‌

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 68

 

بخشی از متن:

درآمدی بر نظريه‌ سازمان‌های يادگيرنده‌ ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 46 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست‌ مطالب‌

مقدمه‌

تعاريف‌

انواع‌يادگيري‌

زمينه‌هاي‌ شكل‌گيري‌ نظريه‌سازمان‌ يادگيرنده‌

نظريه‌ سازمان‌ يادگيرنده‌

كشش‌خلاق‌: اصل‌تلفيق‌كننده‌

نقشهاي‌ جديد

رهبر به‌ عنوان‌ طراح‌

رهبر به‌ عنوان‌ معلم‌

رهبر به‌ عنوان‌ خدمتگزار

مهارتهاي‌ جديد

ساختن‌ دورنماي‌ مشترك‌

نمايان‌ ساختن‌ و آزمون‌ مدلهاي‌ ذهني‌

تفكر سيستمي‌

ابزارهاي‌ جديد

الگوهاي‌ سيستمي‌ پايه‌

ترسيم‌ شقوق‌ متعارض‌ استراتژيك‌

روش‌ ستون‌ سمت‌ چپ‌ براي‌ نمايان‌ كردن‌ مدلهاي‌ ذهني‌

نقد نظريه‌ پيتر سنج‌

معناي‌ واقعي‌ سازمان‌ يادگيرنده‌

مديريت‌ در سازمانهاي‌ يادگيرنده‌

اندازه‌گيري‌ يادگيري‌

يادداشتها

 

فهرست‌ منابع‌

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نظریه سازمان های یادگیرنده, مقاله سازمان های یادگیرنده, آشنایی با سازمان های یادگیرنده, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریتی, تحقیق نظریه سازمان های يادگيرنده, آشنایی با نظریه سازمان های يادگيرنده , نظریه سازمان های يادگيرنده چیست, سازمان های يادگيرنده چیست,


سه شنبه 19 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته


دانلود-ترجمه-مقاله-روشهایی-برای-یادگیری-مدل-های-معنایی-با-استفاده-از-منابع-سازمان-یافته

مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 684

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 
 

چكيده:

مدلهای معنایی انتزاعی از منابع داده ها به معنای توصیف داده ها و مفاهیم و روابط تعریف شده توسط دامنه ها می باشد . ساختمان داده ها مانند یک گام مهم در ادغام مدلها می باشد . در این مقاله , ما در حال حاضر یک رویکرد مقیاس ÷ذیر به صورت خودکار در یادگیری مدلهای معنایی از یک منبع داده های سازمان یافته با استفاده ازدانش منابع طراحی می نماییم . ارزیابی ما نشان می دهد که رویکرد تولید مدلهای معنایی حداقل ویژگی های مدل را بیان می کند .

1-    مقدمه :

مقدار قابل توجهی از اطلاعات در رابطه با این موضوع در پایگاه های اطلاع رسانی و رابط های برنامه ی کاربردی آمده است . یک رویکرد مشترک به ادغام این منابع و توصیف دامنه ی داده ها پرداخته است . در وب , مفاهیم و روابط تعریف دامنه ی مدل های معنایی می تواند به عنوان یک نمودار ترسیم شود و ارتباط بین آنها مشخص شود .... 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: منابع سازمان یافته, روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی, مدلهای معنایی انتزاعی, دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت دولتی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, مقاله روشهایی یادگیری مدل های معنایی از منابع سازمان یافته,


سه شنبه 18 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

درآمدی بر تجارت الكترونيك


درآمدی-بر-تجارت-الكترونيك

درآمدی بر تجارت الكترونيك

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 41

 

بخشی از متن:

درآمدی بر تجارت الكترونيك ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 86 صفحه تهیه شده است.فهرست مطالب به شرح زیر است :

فصل اول

مقدمه تاريخچه

مقدمه

مبادله الكترونيكي داده ها

فوائد مبادله داده ها

اجراي مبادله داده ها

انجام تداركات از طريق اينترنت

مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه دولت

مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه فروشندگان

مد فرايند تجارت الكترونيك

گردش كار در تجارت

تاثير تجارت الكترونيك بر فرايند توليد ومديريت توليد

ديدگاه دانشمندان از تجارت

چهارچوب هاي تجارت

فصل دوم: امنيت وپرداخت

كارت اعتباري

امنيت شبكه

خريد زيركانه با كارت اعتباري

روشهاي ديگر پرداخت

معاملات امن اينترنتي

خواص معاملات امن اينترنتي

گامهاي اصلي براي تبديل به فروشنده اينترنتي

چالشهاي پول نقد الكترونيكي 

نتيجه گيري 

فصل سوم:قانوني بودن

قانوني بودن تجارت الكترونيك

توافقات تجارت الكترونيك

حقوق بين المللي در تجارت الكترونيك

قرارداد

سندها در تجارت الكترونيك

قوانين در تجارت الكترونيك 

نتيجه گيري

فصل چهارم :اينترنت وتجارت الكترونيك

تاريخچه تجارت الكترونيك واينترنت 

سطوح تماس با اينترنت

دلايل بهره برداري از اينترنت در تجارت الكترونيك

طراحي پادگاه تجاري

ده فرمان براي طراحي سايتي كه مشتري را فراري مي دهد

بازاريابي

انواع تكنولوژي تجارت الكترونيك

چرخه ژنريك تجارت

 

نتيجه گيري 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پژوهش تجارت الکترونیک, دانلود پژوهش تجارت الکترونیک, پژوهش مدیریت صنعتی, دانلود پژوهش مدیرت صنعت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت, مدیریت تجارت الكترونيك, نحوه مدیریت تجارت الكترونيك, آموزش مدیریت تجارت الكترونيك,


سه شنبه 18 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

دانلود-ترجمه-مقاله-تاثیر-سرمایه-گذاری-در-بازاریابی-رابطه-مند-در-قدردانی-مشتری-در-خرده-فروشی

مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 398

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه وفاداری, قدردانی مشتری, بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله اقتصاد, دانلود مقاله بازاریابی, بازاریابی رابطه مند, سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند, مقاله بازاریابی رابطه مند, دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند,


سه شنبه 17 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي


پرت-سي-پي-ام-و-برنامه-ريزي-خطي

پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 26

 

بخشی از متن:

پرت، سی پی ام و برنامه ريزی خطی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 24 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

 

مدل هاي شبكه اي برنامه ريزي كه جزء ابزارهاي كنترل پروژه نيز محسوب مي شوند عبارتند از: پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي، گرچه پرت و سي پي ام در اصول بسيار شبيه هم هستند ولي داراي تفاوتهايي نيز مي باشند.

فن ارزيابي و بازنگري برنامه (پرت) به عنوان ابزار مديريت در جهت مشخص كردن و هماهنگ نمودن كاري كه بايد انجام شود تا اهداف پروژه در زمان تعيين شده تحقق يابد عمل مي كند.

در ارزيابي به كمك پرت از علايمي استفاده مي شود كه عبارتند از:

 1- فلش (à) نشانگر فعاليت

2- فلش نقطه چين (…..) نشانگر فعاليت مجازي

 3- اشكال هندسي (اغلب دايره) نشانگر رويداد.

در اين روش براي محاسبه كل زمان موردنياز به منظور تكيمل پروژه سه برآورد زماني (كمترين زمان، زمان محتمل و بيشترين زمان) در نظر گرفته مي شود.

افزون بر اين در روش پرت، در برخي از موارد براي انجام يكسري محاسبات و برآوردها از متخصصان آمار استفاده شده كه ايشان، فرمولهايي براي حل مسائل مربوط به آن محاسبات ارائه داده اند.

مدل هاي شبكه اي برنامه ريزي عبارتند از تكنيك ارزيابي و بازنگري برنامه (پرت)1، روش مسير بحراني (سي پي ام)2 و برنامه ريزي خطي (تكنيك ارزيابي و بازنگري گرافيكي)3

 

- برنامه ريزي خطي روش مخصوصي است كه در سال های .................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله درباره پرت, دانلود مقاله درباره سی پی ام, دانلود مقاله برنامه ریزی خطی, برنامه ریزی در مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت, مدیریت و برنامه ريزي خطي, مقاله درباره برنامه ريزي خطي, مقاله برنامه ريزي خطي, تحقیق درباره برنامه ريزي خطي,


سه شنبه 17 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مد


سیستم-اطلاعاتی-نیروی-كار-بهداشتی-كنیا--مدل-تأثیر-بر-سیاست-استراتژیک-منابع-انسانی-و-برنامه-ریزی-و-مد

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 521

 

 

بخشی از متن:

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت ؛ مقاله رشته مدیریت و مدیریت استراتژیک و منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی نیروی کار است که برای دانلود شما در 14 صفحه مهیا شده است .

 

 

چكيده :

كشور ها در سراسر جهان با كمبود كاركناني خوب و عدم تعادل در مهارتها مواجه هستند. سيستم هاي اطلاعاتي منابع انساني (HRIS)  به منظور نظارت و رسيدگي  مسائل نيروي كار سيستم بهداشت استفاده مي شود , اما درك جهاني از اين سيستم هاي در حداقل بوده و اطلاعات پايه در مورد دامنه و توانايي آن محدود است. سيستم اطلاعات نيروي كار بهداشت كنيا (KHWIS, قابل تشخيص به عنوان يك مثال اميدوار كننده از عملكرد HRIS مي باشد. هدف اين مقاله اين است كه داده هايKHWIS را در سياست منابع انساني و برنامه ريزي و مديريت بررسي كند. مواد و روش كار شامل منابعي براي مطالعه در رابطه با پزشكي كنيا (MOMS)  و وزارت بهداشت (MOPHS)  و گروه پرستاري در (MOMS)   سن بازنشس, شوراي پرستاري كنيا و انجمن پزشكان ,  دندان پزشكان كنيا و تكنسينهاي آزمايشگاهي و داروسازهاي كنيا مي باشد. علاوه براين , داده هاي كمي استخراج شده پايگاههاي دادهKHWIS استخراج شده است. سياست پزشكان در بحث درمان  از MOMS وMPHS توسط وب سايتهايي بازيابي شده و بررسي براي ارزيابي اينكه آيا آنها هر گونه تغيير در سياست را در توسط داده هاي KHWIS انجام مي دهند بوجود مي آيد. يافته هاي اين تحقيق نشان مي دهد كه نظارت دولت كنيا بر روي نيروي كار سلامت با استفاده از KWPS تحت تأثير سياست و  مقررات و مديريت ارائه شده است. تغييرات سياست شامل گسترش سن بازنشستگي اجباري كشور كنيا در 55 تا 60 سال بوده است. داده هاي بازيابي شده از استاد KHWIS افزايش رضايت پرستاران حرفه اي و ماماها وپزشكان و دندان پزشكان را نشان مي دهد كه يك انطباق بهبود دهنده را نشان مي دهد. بررسي پرونده ها نيز براساس KHWIS بوده است. با اين ها , اسناد خاص اشاره به KHWIS به عنوان بهبودي در دسترس منابع انساني براي اطلاعات سلامت با توجه به برنامه ريزي نيروي كار و مديريت و توسعه است.

كلمات كليدي :

انوفورماتيك پرستاري

انفورماتيك پزشكي

اطلاعات منابع انساني

سيستم HRIS

منابع انساني براي سلامت (HRH)

نظارت نيروي كار

بهداشت جهاني

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: انفورماتيک پرستاری, انفورماتیک پزشكی, اطلاعات منابع انسانی, سیستم hris, منابع انسانی برای سلامت hrh, نظارت نیروی كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع,