مقالات و پایان نامه رشته مدیریت و صنایع و اقتصاد
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 17 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان

پروژه-درس-ارزیابی-کار-و-زمان-در-شرکت-آذربان
پروژه درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 1048
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
توضیحات:
ارزیابی کار و زمان از زیربنایی ترین و اساسی ترین دروس رشته مهندسی صنایع و پیش نیاز یک شاخه مهم از دروس این رشته، طرح ریزی واحد های صنعتی می باشد. دانشی است که در کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی خدماتی جهت بالابردن بهره وری در فرآیند, مورد نیاز مهندسین صنایع می باشد.

فهرست مطالب:
 قدم اول: معرفی موسسه
1- تاریخچه موسسه
2- چارت سازمانی کارخانه
3- ترکیب نیروی انسانی برحسب سن ، تحصیلات و تجربه
4- معرفی عمومی محصولات و کاربرد آنها و بازارهای مصرف و جانمایی کلی کارخانه
قدم دوم: انتخاب محصول
1- معرفی محصول
2- منحنی عمر محصول
3- نقشه فنی محصول و عکس از کل قطعات محصول و نقشه انفجاری
قدم سوم: مستندسازی فرایند ساخت مونتاز محصول
1- لیست مواد اولیه موردنیاز
2- لیست قطعات محصول موردنظر
3- لیست ماشین‌آلات برای محصول موردنظر
4- لیست ابزالات و ملزومات برای محصول
5- جدول فرایند عملیات: شرح عملیات، ماشین مورد نیاز، تعداد ماشین مورد نیاز ، تعداد کارگر مورد نیاز برای عملیات وغیره
6- نمودار مونتاژ محصول
7- نمودار تقدم و تاخر
8- جدول تقدم وتاخر
9- نمودار فرایند عملیات محصول (opc)
10-  جدول فعالیت دستها برای 5 اپراتور مونتاژ، 5 اپراتوربازرسی و 5 اپراتور ساخت
11- نمودار انسان- ماشین
12- دیاگرام جریان محصول
13- نمودار رابطه فعالیتهای گروهی
14- جدول از- به
15- نمودار رابطه فعالیتها
قدم چهارم: انتخاب مسئله (مشکل) و ارائه راه حلهای بهبود
1- تعریف مشکلات و مسائل موجود در فرایند ساخت و مونتاژ محصول
2- نمودار انسان- ماشین بهبود یافته عملیات ریخته گری و تراشکاری
3- جدول فعالیت دستها (بهبودیافته)
الف) عملیات بازرسی ریخته‌گری فلنچ
ب) عملیات بازرسی رنگ
ج) عملیات بازرسی شستشو
د) عملیات مونتاژ عصایی (بهبود یافته)
ه) جدول فعالیت دستها برای آماده سازی لوله سر مشعل  (بهبود یافته)
4- نمودار از- به بهبودیافته
قدم پنجم: زمان سنجی
1- زمان سنجی به روش stopwatch: مراحل زمان سنجی برای 5 مورد
2- زمان سنجی به روش MTMI
3- زمان سنجی به روش Basic most

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان , پروژه درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان , درس ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان , ارزیابی کار و زمان در شرکت آذربان , کار و زمان در شرکت آذربان , دانلود پروژه ارزیابی کار در شرکت آذربان , پروژه ارزیابی کار در شرکت آذربان , ارزیابی کار در شرکت آذربان , کار در شرکت آذربان , دانلود پروژه ارزیابی زمان در شرکت آذربان , پروژه ارزیابی زمان در شرکت آذربان , ارزیابی زمان در شرکت آذربان , زمان در شرکت آذربان , دانلود پروژه درس ارزیابی کار و زمان , پروژه درس ارزیابی کار و زمان , درس ارزیابی کار و زمان ,


یک شنبه 13 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

پروژه-ﻃﺮح-ریزی-واحدهای-صنعتی-در-کاخانه-تولید-پلوپز-(شرکت-والا-صنعت)
پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 9701
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
استقرار درست اجزاء فيزيكي فعاليتهاي صنعتي همواره با روشهاي انتقال مواد در ارتباط است و از همين رو طراحي كارخانه و انتقال مواد به دو مفهوم تبديل شده اند كه همواره در كنار هم و با هم مطرح ميگردند.
با وجود اين در سالهاي اخير كه ميدان ديد مهندسي صنايع وسعت بيشتري يافته است به تدريج اين نتيجه گيري واضح تر مي گردد كه هر فعاليت غيرصنعتي ديگري نيز به هر حال به اجزاء و وسايلي احتياج دارد؛ و چگونگي چيدن اين وسايل را غالباً ميتوان به كمك همان اصول و رويه هايي كه در اصل به منظور طراحي كارخانه مدون شده اند طرح ريزي نمود. تفكر در اين مسير بود كه مهندس صنايع را به فكر انداخت تا از روش شناسي خود به منظور طراحي هر مجموعه ،خواه صنعتي و خواه غيرصنعتي بهره بگيرد، به طوري كه امروز طراحي كارخانه به مفهومي تبديل شده كه در تعيين چگونگي استقرار اجزاء فيزيكي يك انبار اداره پست، فروشگاه، رستوران، بيمارستان، خانه، و كارخانه به نسبتي كم و بيش يكسان كاربرد دارد.
هدف كلي از هر مطالعهاي كه به منور طرح ريزي صورت گيرد، تعيين وروديهاي مورد نظر و طراحي صحيح استقرار اجزاء فيزيكي است، به نحوي كه وروديهاي به كارآئي مطلوب از وسايل بگذرند و با انجام فرايندهاي لازم به خروجيهاي مورد نظر تبديل گردند.
فرايند كه در تعبير صنعتي به معني همان توليد به كار ميرود، علي القاعده به تعدادي ايستگاه كار، ماشين آلات و تجهيزات، و ساير ابزارآلات احتياج دارد، تا داده ها را به ستاده ها تبديل نمايد، يك نكته را هم نبايد فراموش كرد كه طراحي كارخانه به معني طراحي ساختمان كارخانه نيست، زيرا ساختمان كارخانه به معني پوششي كه به دو رو در بالاي كارخانه كشيده مي شود توسط مهندسين معمار طراحي ميگردد.

فهرست مطالب:
چکيده
تاريخچه سازمان
محصولات قابل ارائه
چارت سازماني
تعداد کارکنان
ظرفيت توليد کارخانه
روشهاي توليد کارخانه
مساحت کارخانه و اندازه سالن ها و سوله ها
تعداد شيفت هاي کاري
تأمين کنندگان مواد اوليه
عکس محصول مورد نظر
معرفي محصول
ميزان توليد محصول
ميزان واردات و صادرات محصول
براورد تقاضاي محصول
سهم قابل كسب از بازار
درخت محصول
درخت محصول اصلاح شده
مشخصات فني محصول بهمراه عکس
شکل مونتاﮊشده ي محصول
ليست قطعات
ليست مواد اوليه
ليست ماشين الات
نمودارهاي فرايند عمليات
برآورد تعداد ماشین آلات
جانمايي دستگاه ها ومشخص کردن عمليات ها
كروكي بخش توليد (برشكاري , خم كاري، پرس كاري , جوشكاري)
كروكي بخش توليد (شستشو و پخت)
کروکي بخش مونتاﮊ و انبار نهايي
نمودار OPC
نمودار FPC
نمودار فرايند جريان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , ﻃﺮح ریزی کاخانه تولید پلوپز , کارخانه تولید پلوپز , دانلود طرح تولید پلوپز , دانلود طرح تولیدی کارخانه پلوپز , طرح تولیدی کارخانه پلوپز , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , واحدهای صنعتی در کارخانه ,


یک شنبه 9 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

پاورپوینت-تولید-کامپوزیت-سنگ-(پانل-سنگی)
پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 824
قیمت: : 7500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
استاندارد شدن مصالح ساختمان، صرفه جویی در انرژی، کم کردن هزینه های اضافی، stone-composite سرعت عمل و چندین مزایای مثبت دیگر که موجب پیشرفت و ارتقاء استفاده صنعتی از تولید سنگهای معدنی طبیعی در کشور می شود. از ویژگی ها و خصوصیات برتر ورق های سنگی نازک تقویت شده (کامپوزیت سنگ) که با روش و هماهنگی صنعتی شدن مصالح ساختمان سبک و اقتصادی بودن آن می توان به ذکر چند نمونه اشاره نمود:
وزن سبک، غیر قابل اشتعال، سخت و مستحکم، قابل مونتاژ از قبل، قابل برشکاری و سوارخکاری در هنگام اجرای عملیات نصب، ضد سرعت عمل و سادگی نصب،  ضد رطوبت و فرسایش، قابل نصب بر روی مصالح و اتصالات زیر سازی متنوع، ابعاد و اندازه های بزرگ، کمک به استاندارد شدن مصالح سبک ساختمانی و خود محصول، ایجاد مشاغل جدید
قابل ذکر می باشد استفاده از سنگ های طبیعی و متنوع مثل گرانیت، مرمر، تراورتن، سنگهای آهکی مرمریت، ماربل، چینی و کریستال قابل برش و استفاده برای ساخت محصول کامپوزیت سنگ می باشد. طراحی جدید ماشین آلات که توان و تکنیک برش نازک سنگهای طبیعی به قطر 3-5 میلی متر را داشته باشد موجب دگرگونی در عرصه تولید و ساخت فرآورده  جدید ورقهای نازک شده سنگ به کمک تقویت صفحه های فویل آلمینیومی ماشین کاری شده که مقاومت و سختی بسیار زیادی به سطح ورقهای نازک میدهد و به طور قابل ملاحظه باعث تولید ابعاد بزرگ به طول 2450-1250 میلی متر که ورقهای سنگی کاملأ یک تکه و کاملأ صاف و پولیش شده بدون انحناء قابل تولید و ساخت می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
پانل سنگی چیست؟
چرا استفاده از سنگ سنتی؟
مزایای پانل های سنگی
دستور العمل نصب
مراقبت سنگ
سیستم های سنگی نازک LLC
نمایه پنل
آزمونگری یا تستینگ در برابر بار باد
آزمون تاثیر یا impakt
سیستم خارجی یا اکستریور وال سیستم TS100
مزایای سیستم دیوار داخلی TS200
پنل های سنگی  استون پلای یا سنگ رشته ای ترکیب های ویژه
منبع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , تولید کامپوزیت سنگ , کامپوزیت سنگ , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , تولید کامپوزیت پانل سنگی , کامپوزیت پانل سنگی , دانلود پروژه مهندسی صنایع , پروژه مهندسی صنایع , دانلود پروژه صنایع , پروژه صنایع ,


شنبه 5 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی

مهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مهارت-های-مدیریتی-کسب-و-کار-و-کارآفرینیمهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی ؛ مطلب علمی آموزشی مناسب مقاله رشته مهندسی صنایع و پروژه و تحقیق مدیریت و چالش ها و مهارتهای کسب و کار و کارآفرینی هم هست برای دانلود در 25 صفحه مهیا شده است.دانلود فایل

 






:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی , مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار و کارآفرینی , دانلود مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار , مقاله مهارت های مدیریتی کسب و کار , مهارت های مدیریتی کسب و کار , دانلود مقاله مهارت های مدیریتی , مقاله مهارت های مدیریتی , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت مهارت , مقاله مدیریت مهارت , دانلود مقاله مدیریت کارآفرینی , مقاله مدیریت کارآفرینی , مدیریت کارآفرینی , دانلود مقاله کارآفرینی , مقاله کارآفرینی ,


شنبه 1 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله مدیریت کسب و کار

مدیریت کسب و کار

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما مقاله مدیریت کسب و کار را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مدیریت-کسب-و-کارمدیریت کسب و کار ؛ مطلب علمی آموزشی مناسب مقاله رشته مهندسی صنایع و پروژه و تحقیق مدیریت و چالش ها و مهارتهای کسب و کار و کارآفرینی هم هست برای دانلود در 18 صفحه مهیا شده است.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مدیریت کسب و کار , مقاله مدیریت کسب و کار , مدیریت کسب و کار , دانلود مقاله مدیریت , مقاله مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , ,


شنبه 24 آبان 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله مدیریت علمی

مقاله مدیریت علمی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما مقاله مدیریت علمی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

مقاله-مدیریت-علمیمقاله مدیریت علمی مطالبی در ارتباط با یکی از مهم‌ترین عللی که باعث پیشرفت جهان صنعتی شده است را مدنظر قرار می‌ دهد و در 19 صفحه تهیه شده است.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله مدیریت علمی , مقاله مدیریت علمی , مدیریت علمی , دانلود تحقیق مدیریت علمی , تحقیق مدیریت علمی , دانلود پروژه مدیریت علمی , پروژه مدیریت علمی , دانلود مقاله مدیریت , مقاله مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , تحقیق مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , پروژه مدیریت,


جمعه 29 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی (مایر و آلن)

پرسشنامه تعهد سازمانی (مایر و آلن)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما ........................... را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این ........... را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پرسشنامه-تعهد-سازمانی-(مایر-و-آلن)پرسشنامه استاندارد تعهد سازمانی مایر و آلن در سال 1990 پس از بازبینی­ های مکرر پرسشنامه 24 عبارتی برای سنجش سه بعد تعهد سازمانی ارائه دادند که سوالات مربوط به هر بعد مجزا از دو بعد دیگر بود. ضرایب اعتبار تعهد سازمانی مایر و آلن به ترتیب برای ابعاد عاطفی، هنجاری و مستمر برابر با 0/85، 0/79 و 0/83 ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت MBA، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه و ساخت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی (مایر و آلن), پرسشنامه تعهد سازمانی (مایر و آلن), تعهد سازمانی (مایر و آلن), سازمانی (مایر و آلن), دانلود پرسشنامه تعهد سازمانی, پرسشنامه تعهد سازمانی, تعهد سازمانی, دانلود تحقیق تعهد سازمانی, تحقیق تعهد سازمانی, دانلود مقاله تعهد سازمانی , مقاله تعهد سازمانی, دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


جمعه 25 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پرسشنامه سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس)

پرسشنامه سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما پرسشنامه سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پرسشنامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پرسشنامه-سکوت-سازمانی-(واکولا-و-بورادوس)پرسشنامه استاندارد سکوت سازمانی واکولا و بورادوس، این پرسشنامه شامل 15 گویه است که توسط واکولا و بورادوس در سال 2005 ابداع گردیده و داراي سه ابعاد می­باشد که 5 آیتم مربوط به بعد نگرش مدیریت عالی به سکوت، 5 آیتم مربوط به بعد نگرش سرپرست به سکوت و 5 آیتم مربوط به بعد فرصت­های ارتباطی می­ باشد.دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت MBA، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه و ساخت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پرسشنامه سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس), پرسشنامه سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس), سکوت سازمانی (واکولا و بورادوس), سازمانی (واکولا و بورادوس), واکولا و بورادوس, دانلود پروژه سکوت سازمانی, پروژه سکوت سازمانی, سکوت سازمانی, دانلود تحقیق سکوت سازمانی, تحقیق سکوت سازمانی, دانلود مقاله سکوت سازمانی, مقاله سکوت سازمانی, دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


جمعه 23 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پرسشنامه يادگيري سازماني (چيوا و همكاران)

پرسشنامه يادگيري سازماني (چيوا و همكاران)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما پرسشنامه يادگيري سازماني (چيوا و همكاران) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پرسشنامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پرسشنامه-يادگيري-سازماني-(چيوا-و-همكاران)پرسشنامه استاندارد يادگيري سازماني چيوا و همكاران، این پرسشنامه شامل 14 گویه است که توسط چيوا و همكاران در سال 2007 ابداع گردیده و داراي پنج ابعاد می­باشد که 2 گويه مربوط به تجربه‌اندوزي ، 2 گويه مربوط به ريسك‌پذيري ،3 گويه مربوط به تعامل با محيط خارجي، 4 گويه مربوط به گفتگو، 3 گويه مربوط به ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت MBA، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت پروژه و ساخت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پرسشنامه يادگيري سازماني (چيوا و همكاران), پرسشنامه يادگيري سازماني (چيوا و همكاران), يادگيري سازماني (چيوا و همكاران), سازماني (چيوا و همكاران), چيوا و همكاران, دانلود تحقیق يادگيري سازماني, تحقیق يادگيري سازماني, يادگيري سازماني, دانلود پروژه يادگيري سازماني, پروژه يادگيري سازماني, دانلود مقاله یادگیری سازمانی, مقاله یادگیری سازمانی, دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


جمعه 21 مهر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پرسشنامه مدیریت دانش (پاتريك و همكاران)

پرسشنامه مدیریت دانش (پاتريك و همكاران)

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما پرسشنامه مدیریت دانش (پاتريك و همكاران) را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پرسشنامه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پرسشنامه-مدیریت-دانش-(پاتريك-و-همكاران)پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش پاتريك و همكاران، این پرسشنامه شامل 38 گویه است که توسط پاتريك و همكاران در سال 2009 ابداع گردیده و داراي پنج ابعاد می­باشد که 6 گويه مربوط به اكتساب دانش، 6 گويه مربوط به ايجاد دانش،10 گويه مربوط به ذخيره كردن دانش، 11 گويه مربوط به توزيع دانش، 5 گويه مربوط به ...دانلود فایل

 






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت MBA، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پرسشنامه مدیریت دانش (پاتريك و همكاران) , پرسشنامه مدیریت دانش (پاتريك و همكاران), مدیریت دانش (پاتريك و همكاران), دانش (پاتريك و همكاران), پاتريك و همكاران, دانلود تحقیق مدیریت دانش (پاتريك و همكاران), تحقیق مدیریت دانش (پاتريك و همكاران), مدیریت دانش (پاتريك و همكاران), دانش (پاتريك و همكاران), دانلود پروژه مدیریت دانش, پروژه مدیریت دانش, دانلود تحقیق مدیریت دانش, تحقیق مدیریت دانش, دانلود مقاله مدیریت دانش, مقاله مدیریت دانش, دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,