دانلود راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 21 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)

پایان-نامه-برنامه-ریزی-احتیاجات-مواد-(mrp)
راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این راهنمای پایان نامه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 485
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
نگهداری موجودی مواد یا کمبود آن در صنایع مختلف، هزینه های هنگفتی به شرکت های تولیدی به خصوص در صنایع تولید انبوه تحمیل می کند و مدیران را به تفکر بیشتر در جهت یافتن راهکار بهینه ای برای مقابله با این معضل وا داشته است. اصلی ترین دستاورد یک سیستم برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) برنامه ریزی تولید قطعات وتامین مواد به صورتی که خط تولید قادربه تولید، مقادیر مورد نیاز در زمان مورد نیاز باشد، است. زمان بندی مناسب برای خرید مواد مورد نیاز از یک طرف و صدور سفارشات به موقع برای تولید قطعات ازطرف دیگر منجر به دسترسی قابل اطمینان به مواد مورد نیاز در خط تولید و تحویل به موقع محصولات براساس برنامه جامع تولید می شود. درصورت پیاده سازی موفق، سیستم برنامه ریزی احتاجات مواد می تواند هزینه های کلی موجودی را بطور قابل توجهی کاهش دهد.برنامه ریزی احتیاجات مواد یا همان MRP درواقع مقدار صحیح، تاریخ نیاز و برنامه ریزی زمانهای سفارشات برای تک تک زیر مجموعه ها، قطعات و مواد اولیه موردنیاز تولید در لیست MPS را ارائه می دهد. سیستم برنامه ریزی منابع مواد نرم افزاری است که برای مدیریت یک فرآیند تولید بکار گرفته می شود. هدف این سیستم کاهش نقدینگی مورد نیاز برای یک سازمان تولیدکننده می باشد. بدین ترتیب سود حاصل از سرمایه گذاری افزایش می یابد. در سازمان های تولید کننده مبالغ هنگفتی از نقدینگی در انبارسازی قطعات در حین ساخت و در انتظار برای اسمبل شدن درگیر می شوند. برنامه ریزی منابع مواد سعی در به حداقل رساندن این نقدینگی دارد. ایده اصلی در برنامه ریزی منابع مواد به این ترتیب است. گروه فروش و بازاریابی تعداد محصولاتی که در آینده به فروش خواهد رساند را پیشبینی می کند. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان بر مبنای زمان پیشبینی شده برای ساخت محصولات زمان آغاز تولید را تعیین می نماید. آنگاه سیستم هر یک از محصولات را بر مبنای درخت محصول ارایه شده توسط کارشناسان تولید به قطعات آن تجزیه می کند. زمان سفارش قطعات بر مبنای زمان مورد نیاز برای دریافت آنها تعیین می شود. در نهایت جریان نقدینگی مورد نیاز بر مبنای زمان های تعیین شده برای سفارش، اسمبل کردن و تحویل تعیین می گردد. سیستم برنامه ریزی منابع سازمان می تواند قطعات مورد نیاز برای تحویل یک سفارش را به تولید کننده اعلام کند. بدین ترتیب اگر سفارش پر سودی تنها منتظر دریافت چند قطعه کم ارزش باشد می توان برای تهیه هر چه سریعتر قطعات مورد نیاز اقدام کرد. MRP با حلقه بسته، مرحله منطقی تحول MRP بودکه منجر به یک سیستم کنترلی تولید گرد.MRP با حلقه بسته شامل برنامه ریزی احتیاجات ظرفیتی وفیدبک کنترل کننده میزان پیشرفت برنامه تولید است. این نوع MRP،زمان بندی اصلی تولید را به فرآیند برنامه ریزی اتصال می دهد.MRP با حلقه بسته از برنامه احتیاجات مواد استفاده کرده و آنرا به برنامه نیازمندیهای ظرفیتی تبدیل می‌نماید. سپس میزان منابع مورد نیاز برای احتیاج MPS وMRP با ظرفیت در دسترس مقایسه می شود تا عملی بودن برنامه بررسی گردد.به محض دست یابی به یک برنامه قابل انجام، کنترل تولید در سطح کارگاه و نیز کنترل خرید به مورد اجرا گذارده می شوند. در این مرحله، عملکردهای واقعی تولید وتأمین مواد اندازه گیری می شوند و با برنامه مقایسه می گردند(حلقه بسته می شود). این فیدبک باعث می شود تا مدیریت قادر باشد تشخیص دهد که آیا نیاز به اقدامات اصلاحی وجود دارد یا خیر.
ابزاری است برای مدیریت، پیش بینی و کنترل کردن منابع یک شرکت ومحلهای سرمایه گذاری عملیاتی شرکت به عنوان یک مفهوم که روی یکپارچگی عملیات تولیدی تأکید دارد، MRP-II  شامل ابزارها و فرآیندهایی است که بتوانند تقاضا را به برنامه تولید معقول تبدیل نمایند. MRP-II شامل فعالیتهای خرید، برنامه ریزی ظرفیت وزمان بندی اصلی و نیزبرنامه ریزی تولیدوموجودی نیز می باشد. بزرگترین مزیت  MRP-II، توانایی آن در کنترل کردن تمامی منابع تولیدی سازمان است.
کمپانی IBM به عنوان اولین شرکتی که هم استفاده کننده و هم فروشنده MRP-II بود هم IBM و هم دیگر شرکت های استفاده کننده از آن، گزارش دادند که توانسته اند به کمک  MRP-II  سطح موجودیهای خود را تا حد 65 درصد یا بیشتر کاهش دهند. با توجه به توانایی هایMRP-II، هم اینک سئوال اصلی این است که آیا MRP-II قادرخواهد بود تا خود را با مفاهیم جدید در تولید نظیر هوش مصنوعی، انطباق دهد؟ و آیااین انطباق ها باعث نخواهند شد تا MRP-II به چیزی غیر از انچه که امروز هست تبدیل گردد؟ مطمئناً II MRP- باید تغییر نماید. و اصولاً می باید MRP-II را نه به صورت مستقل بلکه به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ تر یکپارچه کامپیوتری دید.
لازم به ذکر است که پس از انجام MRP، خروجی این برنامه ریزی، میزان و زمان انجام سفارشات خرید را مشخص می نماید به این ترتیب وبا داشتن قیمتهای خرید سازمان قادرخواهدشد، به راحتی پیش بینی یا محاسبه نماید که چه وقت وچه مقدار پرداخت خواهد داشت.  به همین ترتیب با ارائهMRP  به سیستم برنامه ریزی ظرفیت اطلاعاتی در مورد سطوح استخدام، اضافه کاری، استفاده از ظرفیت پیمانکاری ونظایر آن بدست  خواهد آمد که از این اطلاعات نیز می توان هزینه های دیگری مربوط به این اطلاعات ( نظیر حقوق، دستمزد، پرداختهای آتی و…) را مشخص نمود، از سوی دیگر با توجه به اطلاعات مربوط به مقدار و زمان تحویل محصولات به مشتریان براحتی درآمدهای آتی سازمان و با دقت بالایی قابل پیش بینی میگردد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات کار
1-1-  بیان مسلئه 
١-2- تاریخچه برنامه ریزی احتیاجات 
١-3- اهداف مطالعاتی 
١-4- حدود مطالعاتی 
فصل دوم: مفاهیم MRP 
٢-١- تعریف MRP و جایگاه آن 
٢-٢- نتیجه گیري از اهداف MRP 
٢-٣- عملكرد MRP
٢-٣-١- طراحی MPS  
٢-٣-٢-فهرست مواد اولیه قطعات (BOM)   
٢-٣-٣- فهرست موجودی انبار 
٢ - ۴- دیدگاههای MRP  
٢-۵- ورودیها و خروجیهای MRP 
2-6- محاسن و محدویتهای MRP
٢-٧- عوامل برنامه ریزی مؤثر MRP 
٢-٧-١- فاصله زمانی تحویل 
٢-٧-٢- ذخیره اطمینان در MRP 
٢-٧-٣- سیاست سفارش دهی درMRP  
فصل سوم: ارتباط MRP با MRP-II 
٣-١ -رابطه MRP و MRP-II
٣-٢ - توسعه  MRP به  MRP-II 
٣-٣ - اصول واهداف سیستم MRP-II 
٣-۴- MRP مدار بسته در سیستمهای MRP-II
٣-۵- بخشهای وظیفه ای MRP-II در مقایسه با MRP
٣-۵-١- كنترل سطوح كارگاهی 
٣-۵-٢- مالي و حسابداری 
٣-۵-٣ -خرید 
٣-۵-۴- بازاریابی 
٣-۵-۵- مهندسی  
٣-۵-۶- توزیع 
٣-۶- محدودیتهای سیستم MRP-II در مقایسه با سیستم MRP 
٣-٧- اجزاء سیستمهای MRP-II 
٣-٨- سیستمهای MRP 
٣-٩- ارزيابي عملکردهای مديريت 
٣-٩-١- مقدمه 
٣-٩-٢- تقویت كار 
٣-٩-٣- TQM 
٣-٩-۴- JIT 
٣-٩-۵ - تکنولوژی توليد بهينه شده روش OPT 
فصل: چهارم نتایج
۴-١- نتیجه گیری 
۴-٢- تعاریف و اصطلاحات 
۴-٣- فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , احتیاجات مواد (MRP) , دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد , پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد , برنامه ریزی احتیاجات مواد , دانلود پایان نامه برنامه ریزی , پایان نامه برنامه ریزی , دانلود پایان نامه مهندسی صنایع , پایان نامه مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , پایان نامه صنایع , دانلود راهنمای پایان نامه مهندسی صنایع,


یک شنبه 13 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

پروژه-ﻃﺮح-ریزی-واحدهای-صنعتی-در-کاخانه-تولید-پلوپز-(شرکت-والا-صنعت)
پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کاخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 71
حجم فایل: 9701
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از چکیده:
استقرار درست اجزاء فيزيكي فعاليتهاي صنعتي همواره با روشهاي انتقال مواد در ارتباط است و از همين رو طراحي كارخانه و انتقال مواد به دو مفهوم تبديل شده اند كه همواره در كنار هم و با هم مطرح ميگردند.
با وجود اين در سالهاي اخير كه ميدان ديد مهندسي صنايع وسعت بيشتري يافته است به تدريج اين نتيجه گيري واضح تر مي گردد كه هر فعاليت غيرصنعتي ديگري نيز به هر حال به اجزاء و وسايلي احتياج دارد؛ و چگونگي چيدن اين وسايل را غالباً ميتوان به كمك همان اصول و رويه هايي كه در اصل به منظور طراحي كارخانه مدون شده اند طرح ريزي نمود. تفكر در اين مسير بود كه مهندس صنايع را به فكر انداخت تا از روش شناسي خود به منظور طراحي هر مجموعه ،خواه صنعتي و خواه غيرصنعتي بهره بگيرد، به طوري كه امروز طراحي كارخانه به مفهومي تبديل شده كه در تعيين چگونگي استقرار اجزاء فيزيكي يك انبار اداره پست، فروشگاه، رستوران، بيمارستان، خانه، و كارخانه به نسبتي كم و بيش يكسان كاربرد دارد.
هدف كلي از هر مطالعهاي كه به منور طرح ريزي صورت گيرد، تعيين وروديهاي مورد نظر و طراحي صحيح استقرار اجزاء فيزيكي است، به نحوي كه وروديهاي به كارآئي مطلوب از وسايل بگذرند و با انجام فرايندهاي لازم به خروجيهاي مورد نظر تبديل گردند.
فرايند كه در تعبير صنعتي به معني همان توليد به كار ميرود، علي القاعده به تعدادي ايستگاه كار، ماشين آلات و تجهيزات، و ساير ابزارآلات احتياج دارد، تا داده ها را به ستاده ها تبديل نمايد، يك نكته را هم نبايد فراموش كرد كه طراحي كارخانه به معني طراحي ساختمان كارخانه نيست، زيرا ساختمان كارخانه به معني پوششي كه به دو رو در بالاي كارخانه كشيده مي شود توسط مهندسين معمار طراحي ميگردد.

فهرست مطالب:
چکيده
تاريخچه سازمان
محصولات قابل ارائه
چارت سازماني
تعداد کارکنان
ظرفيت توليد کارخانه
روشهاي توليد کارخانه
مساحت کارخانه و اندازه سالن ها و سوله ها
تعداد شيفت هاي کاري
تأمين کنندگان مواد اوليه
عکس محصول مورد نظر
معرفي محصول
ميزان توليد محصول
ميزان واردات و صادرات محصول
براورد تقاضاي محصول
سهم قابل كسب از بازار
درخت محصول
درخت محصول اصلاح شده
مشخصات فني محصول بهمراه عکس
شکل مونتاﮊشده ي محصول
ليست قطعات
ليست مواد اوليه
ليست ماشين الات
نمودارهاي فرايند عمليات
برآورد تعداد ماشین آلات
جانمايي دستگاه ها ومشخص کردن عمليات ها
كروكي بخش توليد (برشكاري , خم كاري، پرس كاري , جوشكاري)
كروكي بخش توليد (شستشو و پخت)
کروکي بخش مونتاﮊ و انبار نهايي
نمودار OPC
نمودار FPC
نمودار فرايند جريان

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , واحدهای صنعتی در کارخانه تولید پلوپز (شرکت والا صنعت) , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , پروژه ﻃﺮح ریزی کارخانه تولید پلوپز , ﻃﺮح ریزی کاخانه تولید پلوپز , کارخانه تولید پلوپز , دانلود طرح تولید پلوپز , دانلود طرح تولیدی کارخانه پلوپز , طرح تولیدی کارخانه پلوپز , دانلود پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , پروژه ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , ﻃﺮح ریزی واحدهای صنعتی در کارخانه , واحدهای صنعتی در کارخانه ,


یک شنبه 9 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

پاورپوینت-تولید-کامپوزیت-سنگ-(پانل-سنگی)
پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 824
قیمت: : 7500 تومان

بخشی از متن:
مقدمه:
استاندارد شدن مصالح ساختمان، صرفه جویی در انرژی، کم کردن هزینه های اضافی، stone-composite سرعت عمل و چندین مزایای مثبت دیگر که موجب پیشرفت و ارتقاء استفاده صنعتی از تولید سنگهای معدنی طبیعی در کشور می شود. از ویژگی ها و خصوصیات برتر ورق های سنگی نازک تقویت شده (کامپوزیت سنگ) که با روش و هماهنگی صنعتی شدن مصالح ساختمان سبک و اقتصادی بودن آن می توان به ذکر چند نمونه اشاره نمود:
وزن سبک، غیر قابل اشتعال، سخت و مستحکم، قابل مونتاژ از قبل، قابل برشکاری و سوارخکاری در هنگام اجرای عملیات نصب، ضد سرعت عمل و سادگی نصب،  ضد رطوبت و فرسایش، قابل نصب بر روی مصالح و اتصالات زیر سازی متنوع، ابعاد و اندازه های بزرگ، کمک به استاندارد شدن مصالح سبک ساختمانی و خود محصول، ایجاد مشاغل جدید
قابل ذکر می باشد استفاده از سنگ های طبیعی و متنوع مثل گرانیت، مرمر، تراورتن، سنگهای آهکی مرمریت، ماربل، چینی و کریستال قابل برش و استفاده برای ساخت محصول کامپوزیت سنگ می باشد. طراحی جدید ماشین آلات که توان و تکنیک برش نازک سنگهای طبیعی به قطر 3-5 میلی متر را داشته باشد موجب دگرگونی در عرصه تولید و ساخت فرآورده  جدید ورقهای نازک شده سنگ به کمک تقویت صفحه های فویل آلمینیومی ماشین کاری شده که مقاومت و سختی بسیار زیادی به سطح ورقهای نازک میدهد و به طور قابل ملاحظه باعث تولید ابعاد بزرگ به طول 2450-1250 میلی متر که ورقهای سنگی کاملأ یک تکه و کاملأ صاف و پولیش شده بدون انحناء قابل تولید و ساخت می باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
پانل سنگی چیست؟
چرا استفاده از سنگ سنتی؟
مزایای پانل های سنگی
دستور العمل نصب
مراقبت سنگ
سیستم های سنگی نازک LLC
نمایه پنل
آزمونگری یا تستینگ در برابر بار باد
آزمون تاثیر یا impakt
سیستم خارجی یا اکستریور وال سیستم TS100
مزایای سیستم دیوار داخلی TS200
پنل های سنگی  استون پلای یا سنگ رشته ای ترکیب های ویژه
منبع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , تولید کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , کامپوزیت سنگ (پانل سنگی) , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , پاورپوینت تولید کامپوزیت سنگ , تولید کامپوزیت سنگ , کامپوزیت سنگ , دانلود پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , پاورپوینت تولید کامپوزیت پانل سنگی , تولید کامپوزیت پانل سنگی , کامپوزیت پانل سنگی , دانلود پروژه مهندسی صنایع , پروژه مهندسی صنایع , دانلود پروژه صنایع , پروژه صنایع ,


شنبه 15 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه (اقتصاد-مدیریت-مهندسی صنایع)

مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه (اقتصاد-مدیریت-مهندسی صنایع)


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه (اقتصاد-مدیریت-مهندسی صنایع) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این چکیده مقالات ISI  را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

قیمت: 4500 تومان

مجموعه 13 چکیده و مقدمه از مقالات بسیار معتبر خارجی 
نسخه انگلیسی به همراه ترجمه فارسی با کیفیت ترجمه ی خوب،مناسب و قابل فهم 

مطالب مهم و کاربردی برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت، اقتصاد، مهندسی صنایع، شامل موضوعات مختلف و ایده های نوین مربوط به سال های 2000 تا 2013 

این مجموعه شامل 13 مقاله ی انگلیسی از سایت معتبر ELSEVIER که مرجع مقالات ISI می باشد است. اطلاعات سودمندی شامل این موارد در این مجموعه وجود دارد: 
1. شیوه های مدیریت کیفیت و عملکرد رقابتی (بررسی کارخانجات ژاپنی) 
2. نقش مدیریت روش گرا در بهبود دارایی 
3. کواریانس مولفه های عملکرد در مدیریت زنجیره تامین 
4. تجزیه و تحلیل آینده ی مدیریت عملیات 
5. مسئوليت اجتماعي شركت ها، تعيين معيار و عملكرد سازماني در صنعت نفت :چشم انداز مديريت كيفيت 
6. بررسي كاربردهاي تحليل سلسله مراتبي در مديريت عمليات 
7. اثر شايستگي هاي فردي، شبكه، و همكاري عمومي بر روي سيستم مديريت زنجيره تامين 
8. عوامل موثر بر شيوه هاي مديريت كيفيت: مطالعه تجربي شركت هاي توليد نيوزلند 
9. تجزيه و تحليل اثر شيوه هاي مديريت كيفيت در چين 
10. ارزيابي عملكرد پايدار بانك ها با استفاده از مدل ابزار چندويژگي: استعمالي از بانك هاي فرانسوي 
11. اثربخشي ايزو 9001 در بازار در حال ظهور به عنوان ابزار مديريتي فرآيند كسب و كار 
12. تركيب ابزار كيفيت خدمات به مهندسي كنشي (کنسی-kansei) در خدمات: مطالعه ي موردي از گردشگران اندونزي 
13. عوامل واسطه در ارتباط ويژگي هاي كارآفرين و عملكرد SME

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت MBA، آموزشی - مدیریت، مدیریت - متفرقه، مدیریت منابع انسانی، رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، تکنولوژی صنعتی، تولید صنعتی ، ایمنی صنعتی ، متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه (اقتصاد مدیریت مهندسی صنایع) , دانلود مجموعه , (اقتصاد مدیریت مهندسی صنایع) , اقتصاد , مدیریت , مهندسی صنایع , دانلود مجموعه چکیده مقالات , مقالات ISI همراه ترجمه , مجموعه چکیده مقالات ISI همراه ترجمه , مجموعه چکیده مقالات ISI , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA ,


صفحه قبل 1 صفحه بعد