فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

شنبه 20 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا

فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا 

با سلام

ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمدزا را آماده نموده ایم. خود اشتغالی را از همین الان شروع کنید . این پکیج مخصوص جوانان جویای کار میباشد . مجموعه پیش رو شامل 2 دی وی دی اورجینال بوده و در آن به آموزش مشاغلی چون : نقاشی ، کابینت کاری ، کاشی کاری ، کفپوش ، کاغذ دیواری ف گچ کاری ، پرده و غیره میباشد . امید است تا این پکیج برای شما مفید واقع شود :

 



آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا. خود اشتغالی را از همین امروز شروع کنید! بیش از 7 ساعت آموزش کامل مشاغل ساختمانی درآمد زا. پکیج اوریجینال و بسیار شکیل در قالب 2 DVD کاملا فارسی.
محتویات مجموعه:
- آموزش نقاشی ساختمان
- آموزش کاغذ دیواری کردن ساختمان
- آموزش کفپوش پارکت، لمینیت و ... ساختمان
- آموزش کاشی کاری ساختمان
- آموزش گچ کاری در ساختمان
- آموزش نصب پرده

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، فروش محصولات مورد نیاز زندگی با تخفیف ویژه، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش مشاغل , فروش ویژه مجموعه آموزش , مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش مشاغل , مجموعه آموزش مشاغل ساختمانی , آموزش مشاغل ساختمانی درآمد زا , آموزش مشاغل ساختمانی , مشاغل ساختمانی درآمد زا,


شنبه 19 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی

راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این راهنمای ارزشمند را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

قیمت: 7900 تومان

این مجموعه برای هیچ کدام از شما دوستان و همکاران بدون کاربرد نیست و بی هدف نوشته نشده است...

* ترفند های ویژه برای عاشقان کسب درآمد از اینترنت

** تصاویر و مدارک پرداخت تا سقف 160 هزار تومان بدون سرمایه گذاری در سایت مربوطه

* سایت های مطمئن، با سابقه، با پرداخت فوری و بدون دردسرها و حاشیه های جانبی

* مناسب برای هر 2 دسته کسانی که می خواهند سرمایه گذاری کنند و یا کسانی که تمایلی به این کار ندارند.

* معرفی راه های آسان برای افزایش درآمد اینترنتی

* روش ها و ترفندهای اختصاصی و دایمی برای ارسال بازدیدکننده به سایت و وبلاگ

** ترفندهای مشاهده ی آگهی در سایت های کلیکی

** روش های کاهش ترافیک حجم مصرفی برای کسانی که با نرخ های گران قیمت اینترنت و محدودیت های حجمی مشکل دارند.


*** همراه با آموزش های جانبی و رایگان ساخت فروشگاه اینترنتی و راه های کلی افزایش رتبه در گوگل و الکسا

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی , دانلود راهنمای ارزشمند , دانلود راهنما , عاشقان کسب درآمد اینترنتی , عاشقان کسب درآمد , کسب درآمد , درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند برای عاشقان کسب درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند کسب درآمد اینترنتی , راهنمای ارزشمند برای عاشقان درآمد اینترنتی , عاشقان درآمد اینترنتی ,


شنبه 18 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني

کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل

قیمت: 23000 تومان


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، کتاب استخدام در خانه با حقوق ثابت و درآمد عالي با پشتيباني كامل را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این کتاب را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 


استخدام در منزل کارمند فروش در منزل شرکت ستاره تیزرو پردیس با مدیریت آقای اسماعیل پور به شماره ثبت 224109 برای ایجاد اشتغال خانگی  در شهر خودتان با شرایط ذیل از داوطلبین واجد شرایط برای کار در منزل ثبت نام بعمل می آورد.شرایط استخدام 1- سن: 18 تا 45 سال 2- جنسیت: مرد و زن 3- ملزومات: داشتن کامپیوتر – خط تلفن ثابت – آشنایی با کامپیوترو...

 کتاب مشاغل خانگی جدید   برای اولین بار در ایران تضمینی با پشتیبانی

1.کار در منزل این روزها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد اگر برای شما هم پیش امده که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید و دلتان میخواهد کاری هرچند کوچک برای خود داشته باشید و در پیدا کردن کارهای خانگی پردرامد مصر هستید این کتاب را حتما بخوانید قصد داریم شما را با اطراف توجه داده وقدرت ابتکار را در شما زنده کنیم و ببینیم که برای کسب درامد  مشاغل کم هزینه فراوانی وجود دارد که فقط کمی نیاز به دقت و توجه دارد و ببینید که به سادگی میتوان به درامد خوبی رسید و خود و دیگران از ان سود ببرید امیدواریم که بتوانیم به هموطنان عزیزمان کمک هرچند ناچیزی در این امر کرده باشیم مارا از دعای خیر خود بی نصیب نکنید

2.مزده به خریداران کتاب 

شما میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان اقتصادی ما در زمینه ایجاد اشتغال در خانه استفاده کنید چنانچه از هیچ کدام از طرحهای کتاب نتوانستید بهره ببرید با استفاده از شماره تماسی که کتاب را خریداری کرده اید مشخصات خود به همراه سوابق تحصیلی و سوابق کاری و میزان سرمایه خود را به شماره ای که در کتاب امده پیامک کنید تا کارشناسان اقتصادی ما شغلی مناسب را به شما پیشنهاد بدهند


3.چنانچه شما شرایط مندرج در کتاب ذکر شده را دارا هستید میتوانید به استخدام شرکت ما در بیایید(کار در خانه)و از ما حقوق ثابت و پورسانت عالی دریافت کنید لطفا پیامک کنید متقاضی استخدام در خانه میباشم تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و قرارداد کاری با شما بسته شود

نمونه قرارداد کار در منزل

 


بسمه تعالی


قرارداد کاردرمنزل


آقای / خانم ………………………………فرزند …………………شماره شناسنامه ……………… و کدملی …………………………. عطف به درخواست مورخ …/…./  ۱۳، شرکت …………………………… موافقت خود را برای همکاری با شما جهت انجام تبلیغات شرکت و بازاریابی محصولات با شرایط ذیل اعلام می دارد .


این قرارداد بین کارفرما / نماینده قانونی کارفرماو کارمنددرمنزل منعقد می شود.


 


۱-مشخصات طرفین : کارفرما / نماینده قانونی کارفرماشرکت :…………………………….شماره ثبت : ……………………. نشانی :  …………………………….. ……………………………………………… و تلفن تماس :  ……………………………….   و کارمنددرمنزل آقای/ خانم : ………………………… فرزند: …………….. متولد: …………….. شماره شناسنامه: ………….. شماره ملی: ……………………… میزان تحصیلات : …………………. نوع و میزان مهارت : …………………………………….. استان: …………….. شهر : ………………..نشانی کامل : …………………………………………………………………………. ………………………………………… و تلفن ثابت : ……………………… و همراه : ……………………… منعقد می گردد.


۲- نوع قرارداد:   دائم              موقت         کار معین


۳- نوع کار یا حرفه یا حجم کار و یا وظیفه ای که کارمند به آن اشتغال می یابد: …………………………………………………………………………………………………………………………………..


۴- محل انجام کار استان : ………………. شهر ………………


۵- تاریخ انعقاد قرارداد :………………………


۶- مدت قرارداد : ………………………..


۷- ساعات کار : …………………… میزان ساعات کار و ساعت شروع و پایان آن با توافق طرفین تعیین می گردد.


۸- حق السعی:


الف- مزد ثابت/مبنا روزانه/ساعتی …………………. ریال(حقوق ماهانه : …………………. ریال)


ب- پاداش افزایش تولید یا بهره وری ………………………………. ریال که طبق توافق طرفین قابل پرداخت است.


پ- مرخصی استحقاقی سالانه ……….. روز و تعطیل هفتگی ………………… روز .


۹- حقوق و مزایا بصورت هفتگی/ ماهانه کارمند به حساب شماره ………………………………………….. نزد بانک …………. شعبه…………………. توسط کارفرما یا نمایده قانونی وی پرداخت می گردد.


 


 


وظایف کارمنددرمنزل بدین صورت است که :


الف – وظیفه کارمنددرمنزل فقط معرفی کالا و معرفی خدمات شرکت های معرفی شده از طرف این دفتر خواهد بود و شما حق دریافت هیچگونه وجهی را از مشتری نخواهید داشت .


ب – ارائه گزارش روزانه تماس ها به دفتر بعهده کارمند می باشد که در پایان هر روز کاری باید اعلام گردد.


پ – در هنگام تماس و یا مکاتبه اعلام کد همکاری، الزامی است .


ت – رعایت کلیه شئونات اخلاقی و اسلامی و قبول کردن محل انجام وظیفه طبق نظر دفتر شرکت و رعایت ساعت کاری الزامی می باشد.


۱۰-مدت این همکاری به مدت …………………….. از تاریخ  فوق الذکر می باشد .


۱۱- هر محصولی که از طریق تبلیغات کارمنددرمنزل صورت گیرد ، دارای پورسانت می باشد که بعد از دریافت وجه از مشتری در سررسید هر ماه محاسبه و به حساب کارمند درمنزل ریخته می شود.


۱۲- یکی از مدارک شناسایی/یک فقره سفته/ چک شماره …………………… به مبلغ ………………. ریال به عنوان تضمین حسن اجرای تعهدات کارمند درمنزل به مسئول دفتر تحویل داده شده است و آقای/ خانم …………………………کارمند درمنزل ، کد شماره ………………… تمام موارد فوق را با دقت در صحت وسلامت عقل خوانده ، و متعهد به انجام آنها بوده و اعلام می دارد و اجازه می دهد و رضایت دارد که در صورت رعایت نکردن هر کدام از بندهای فوق ، از محل مدارک شناسایی / سفته / چک فوق به نفع شرکت …………………………جبران خسارت شود و نسبت به اخراج اینجانب از شرکت اقدام نماید و حق هیچگونه اعتراضی را نداشته و خواهان هیچ حق و حقوقی نیستم .


۱۳- شرایط فسخ قرارداد:


 این قرارداد در موارد ذیل، توسط هر یک از طرفین قابل فسخ است.


الف- اگر این فسخ از طرف کارمند باشد باید تمام وجه مربوط به سامانه را پرداخت کرده باشد.


ب- اگر این فسخ از طرف کارفرما باشد باید تمام حقوق و مزایا کارمند پرداخت شده باشد.


۱۴- این قرارداد دارای ۱۵ بند و در دو صفحه و دو نسخه تنظیم می شود که یک نسخه نزد کارفرما، یک نسخه دست کارمند تحویل می شود.


۱۵- این قرارداد بدون مهر و امضاء رابطه استخدامی میان کارمند و شرکت بوجود نمی آورد .


     امضا و اثر انگشت شرکت ………………………………


                   کارمند درمنزل                                                                                  کارفرما



خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: پروژه های آموزشی درآمدزایی و بازاریابی از راه های مختلف، ،
:: برچسب‌ها: دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني , دانلود کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي ب , درآمد عالی , حقوق , درآمد در خانه , کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي با پشتيباني , کتاب استخدام در خانه , کتاب استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي , استخدام در خانه با حقوق و درآمد عالي , استخدام در خانه با درآمد عالي , درآمد در خانه , درآمد عالی ,


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد