دانلود راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

یک شنبه 21 آذر 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)

پایان-نامه-برنامه-ریزی-احتیاجات-مواد-(mrp)
راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP)

با سلام   مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، راهنمای پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این راهنمای پایان نامه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 485
قیمت: : 10000 تومان

بخشی از متن:
چکیده:
نگهداری موجودی مواد یا کمبود آن در صنایع مختلف، هزینه های هنگفتی به شرکت های تولیدی به خصوص در صنایع تولید انبوه تحمیل می کند و مدیران را به تفکر بیشتر در جهت یافتن راهکار بهینه ای برای مقابله با این معضل وا داشته است. اصلی ترین دستاورد یک سیستم برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) برنامه ریزی تولید قطعات وتامین مواد به صورتی که خط تولید قادربه تولید، مقادیر مورد نیاز در زمان مورد نیاز باشد، است. زمان بندی مناسب برای خرید مواد مورد نیاز از یک طرف و صدور سفارشات به موقع برای تولید قطعات ازطرف دیگر منجر به دسترسی قابل اطمینان به مواد مورد نیاز در خط تولید و تحویل به موقع محصولات براساس برنامه جامع تولید می شود. درصورت پیاده سازی موفق، سیستم برنامه ریزی احتاجات مواد می تواند هزینه های کلی موجودی را بطور قابل توجهی کاهش دهد.برنامه ریزی احتیاجات مواد یا همان MRP درواقع مقدار صحیح، تاریخ نیاز و برنامه ریزی زمانهای سفارشات برای تک تک زیر مجموعه ها، قطعات و مواد اولیه موردنیاز تولید در لیست MPS را ارائه می دهد. سیستم برنامه ریزی منابع مواد نرم افزاری است که برای مدیریت یک فرآیند تولید بکار گرفته می شود. هدف این سیستم کاهش نقدینگی مورد نیاز برای یک سازمان تولیدکننده می باشد. بدین ترتیب سود حاصل از سرمایه گذاری افزایش می یابد. در سازمان های تولید کننده مبالغ هنگفتی از نقدینگی در انبارسازی قطعات در حین ساخت و در انتظار برای اسمبل شدن درگیر می شوند. برنامه ریزی منابع مواد سعی در به حداقل رساندن این نقدینگی دارد. ایده اصلی در برنامه ریزی منابع مواد به این ترتیب است. گروه فروش و بازاریابی تعداد محصولاتی که در آینده به فروش خواهد رساند را پیشبینی می کند. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان بر مبنای زمان پیشبینی شده برای ساخت محصولات زمان آغاز تولید را تعیین می نماید. آنگاه سیستم هر یک از محصولات را بر مبنای درخت محصول ارایه شده توسط کارشناسان تولید به قطعات آن تجزیه می کند. زمان سفارش قطعات بر مبنای زمان مورد نیاز برای دریافت آنها تعیین می شود. در نهایت جریان نقدینگی مورد نیاز بر مبنای زمان های تعیین شده برای سفارش، اسمبل کردن و تحویل تعیین می گردد. سیستم برنامه ریزی منابع سازمان می تواند قطعات مورد نیاز برای تحویل یک سفارش را به تولید کننده اعلام کند. بدین ترتیب اگر سفارش پر سودی تنها منتظر دریافت چند قطعه کم ارزش باشد می توان برای تهیه هر چه سریعتر قطعات مورد نیاز اقدام کرد. MRP با حلقه بسته، مرحله منطقی تحول MRP بودکه منجر به یک سیستم کنترلی تولید گرد.MRP با حلقه بسته شامل برنامه ریزی احتیاجات ظرفیتی وفیدبک کنترل کننده میزان پیشرفت برنامه تولید است. این نوع MRP،زمان بندی اصلی تولید را به فرآیند برنامه ریزی اتصال می دهد.MRP با حلقه بسته از برنامه احتیاجات مواد استفاده کرده و آنرا به برنامه نیازمندیهای ظرفیتی تبدیل می‌نماید. سپس میزان منابع مورد نیاز برای احتیاج MPS وMRP با ظرفیت در دسترس مقایسه می شود تا عملی بودن برنامه بررسی گردد.به محض دست یابی به یک برنامه قابل انجام، کنترل تولید در سطح کارگاه و نیز کنترل خرید به مورد اجرا گذارده می شوند. در این مرحله، عملکردهای واقعی تولید وتأمین مواد اندازه گیری می شوند و با برنامه مقایسه می گردند(حلقه بسته می شود). این فیدبک باعث می شود تا مدیریت قادر باشد تشخیص دهد که آیا نیاز به اقدامات اصلاحی وجود دارد یا خیر.
ابزاری است برای مدیریت، پیش بینی و کنترل کردن منابع یک شرکت ومحلهای سرمایه گذاری عملیاتی شرکت به عنوان یک مفهوم که روی یکپارچگی عملیات تولیدی تأکید دارد، MRP-II  شامل ابزارها و فرآیندهایی است که بتوانند تقاضا را به برنامه تولید معقول تبدیل نمایند. MRP-II شامل فعالیتهای خرید، برنامه ریزی ظرفیت وزمان بندی اصلی و نیزبرنامه ریزی تولیدوموجودی نیز می باشد. بزرگترین مزیت  MRP-II، توانایی آن در کنترل کردن تمامی منابع تولیدی سازمان است.
کمپانی IBM به عنوان اولین شرکتی که هم استفاده کننده و هم فروشنده MRP-II بود هم IBM و هم دیگر شرکت های استفاده کننده از آن، گزارش دادند که توانسته اند به کمک  MRP-II  سطح موجودیهای خود را تا حد 65 درصد یا بیشتر کاهش دهند. با توجه به توانایی هایMRP-II، هم اینک سئوال اصلی این است که آیا MRP-II قادرخواهد بود تا خود را با مفاهیم جدید در تولید نظیر هوش مصنوعی، انطباق دهد؟ و آیااین انطباق ها باعث نخواهند شد تا MRP-II به چیزی غیر از انچه که امروز هست تبدیل گردد؟ مطمئناً II MRP- باید تغییر نماید. و اصولاً می باید MRP-II را نه به صورت مستقل بلکه به عنوان بخشی از یک سیستم بزرگ تر یکپارچه کامپیوتری دید.
لازم به ذکر است که پس از انجام MRP، خروجی این برنامه ریزی، میزان و زمان انجام سفارشات خرید را مشخص می نماید به این ترتیب وبا داشتن قیمتهای خرید سازمان قادرخواهدشد، به راحتی پیش بینی یا محاسبه نماید که چه وقت وچه مقدار پرداخت خواهد داشت.  به همین ترتیب با ارائهMRP  به سیستم برنامه ریزی ظرفیت اطلاعاتی در مورد سطوح استخدام، اضافه کاری، استفاده از ظرفیت پیمانکاری ونظایر آن بدست  خواهد آمد که از این اطلاعات نیز می توان هزینه های دیگری مربوط به این اطلاعات ( نظیر حقوق، دستمزد، پرداختهای آتی و…) را مشخص نمود، از سوی دیگر با توجه به اطلاعات مربوط به مقدار و زمان تحویل محصولات به مشتریان براحتی درآمدهای آتی سازمان و با دقت بالایی قابل پیش بینی میگردد.

فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات کار
1-1-  بیان مسلئه 
١-2- تاریخچه برنامه ریزی احتیاجات 
١-3- اهداف مطالعاتی 
١-4- حدود مطالعاتی 
فصل دوم: مفاهیم MRP 
٢-١- تعریف MRP و جایگاه آن 
٢-٢- نتیجه گیري از اهداف MRP 
٢-٣- عملكرد MRP
٢-٣-١- طراحی MPS  
٢-٣-٢-فهرست مواد اولیه قطعات (BOM)   
٢-٣-٣- فهرست موجودی انبار 
٢ - ۴- دیدگاههای MRP  
٢-۵- ورودیها و خروجیهای MRP 
2-6- محاسن و محدویتهای MRP
٢-٧- عوامل برنامه ریزی مؤثر MRP 
٢-٧-١- فاصله زمانی تحویل 
٢-٧-٢- ذخیره اطمینان در MRP 
٢-٧-٣- سیاست سفارش دهی درMRP  
فصل سوم: ارتباط MRP با MRP-II 
٣-١ -رابطه MRP و MRP-II
٣-٢ - توسعه  MRP به  MRP-II 
٣-٣ - اصول واهداف سیستم MRP-II 
٣-۴- MRP مدار بسته در سیستمهای MRP-II
٣-۵- بخشهای وظیفه ای MRP-II در مقایسه با MRP
٣-۵-١- كنترل سطوح كارگاهی 
٣-۵-٢- مالي و حسابداری 
٣-۵-٣ -خرید 
٣-۵-۴- بازاریابی 
٣-۵-۵- مهندسی  
٣-۵-۶- توزیع 
٣-۶- محدودیتهای سیستم MRP-II در مقایسه با سیستم MRP 
٣-٧- اجزاء سیستمهای MRP-II 
٣-٨- سیستمهای MRP 
٣-٩- ارزيابي عملکردهای مديريت 
٣-٩-١- مقدمه 
٣-٩-٢- تقویت كار 
٣-٩-٣- TQM 
٣-٩-۴- JIT 
٣-٩-۵ - تکنولوژی توليد بهينه شده روش OPT 
فصل: چهارم نتایج
۴-١- نتیجه گیری 
۴-٢- تعاریف و اصطلاحات 
۴-٣- فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 






:: موضوعات مرتبط: رشته مهندسی صنایع، مقالات صنایع، آموزشی - صنایع، مهندسی صنایع - متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , برنامه ریزی احتیاجات مواد (MRP) , احتیاجات مواد (MRP) , دانلود پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد , پایان نامه برنامه ریزی احتیاجات مواد , برنامه ریزی احتیاجات مواد , دانلود پایان نامه برنامه ریزی , پایان نامه برنامه ریزی , دانلود پایان نامه مهندسی صنایع , پایان نامه مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , پایان نامه صنایع , دانلود راهنمای پایان نامه مهندسی صنایع,


شنبه 25 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها

پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پایان نامه را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

پایان-نامه-بررسي-درآمدزايي-ماليات-بر-ارزش-افزوده-در-مقايسه-با-ماليات-بر-سود-شرکتهاپایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری، چکیده: در پژوهش حاضر مطابق با فرضیه اول ، و با استفاده از داده‌هاي 100 شركت از مجموعه شركت‌هاي صنعتي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در دوره زماني 85-89 به منظور مقايسه كشش قيمتي و همبستگي ماليات برارزش افزوده و ماليات بر سود شركتها نسبت به نرخ تورم با ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها , دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود , دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات , دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده , دانلود پایان نامه بررسي درآمدزايي , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه بررسي , پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده , پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها , پایان نامه بررسي درآمدزايي ماليات , پایان نامه بررسي درآمدزايي , ماليات بر ارزش افزوده در مقايسه با ماليات بر سود شرکتها , ماليات بر ارزش افزوده , مقايسه با ماليات بر سود شرکتها,


شنبه 17 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله در مورد ارز و کاربرد آن در بازارهای پول

دانلود مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول

قیمت: 2500 تومان

دانلود مقاله ارز و کاربرد آن در بازار پول به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در 15 صفحه تهیه شده است

هنگامي که صادرات کالاها، صادرات خدمات و سرمايه گذاري خارجيان در داخل يک کشور بيشتر از واردات کالا، واردات خدمات و سرمايه گذاري در خارج از کشور باشد، کشور مربوطه با مازاد تراز ارزي مواجه خواهد شد - بسياري از اقتصاددانان، مازاد تجارت خارجي را موتور رشد اقتصاد کشورها معرفي كرده اند، زيرا در صورت رونق تجارت خارجي و حصول مازاد تجاري، زمينه گسترش بازار داخلي، افزايش كارايي، ارتقاي سطح کيفيت کالاها و در نهايت رشد توليد فراهم مي شود

 

افراد و شرکت ها در سبد دارايي ها و بدهي هاي خود انواع ريسک ها از جمله ريسک نوسانات نرخ ارز را در نظر دارند و سعي مي کنند با کمترين ريسک، بيشترين سود را نصيب خود کنند

 

- بازار ارز تنها بازاري در سطح جهان است که در آن شب و روز و تعطيلي معنا و مفهومي ندارد، زيرا به دليل جهاني بودن نرخ آن و وجود نوسانات نرخ ارز، در هر لحظه خريد و فروشي صورت مي گيرد

مقدمه

تقريباً همه نيازهاي انسان هاي اوليه در محيط خانوادگي تأمين مي شد، اما با رشد جوامع و شروع زندگي اجتماعي، نياز به استفاده از توليدات ديگران احساس شد. به طوري که افراد، محصولات و توليدات خود را با محصولات و توليدات به دست آمده به وسيله ديگران معاوضه مي کردند. با اختراع پول، اين مبادلات سيري صعودي يافت و مراودات تجاري بين ملل نيز آسان تر شد، به طوري که امروزه کمترين کشوري را مي توان يافت که کليه نيازهاي خود را در داخل تأمين کند. زيرا به دليل تنوع منابع طبيعي يا پيشرفت فن آوري، کشورها از قابليت هاي گوناگوني براي توليد کالاها و ارايه خدمات برخوردار شدند. از اين رو رشد و توسعه فزاينده تجارت جهاني در چند دهه اخير سبب تغييرات گسترده اي در روابط تجاري بين ملل مختلف شده است، به نحوي که شيوه نوين خريد و فروش بين المللي جايگزين روش سنتي شده و استفاده از پول بيگانه (ارز) به جزئي لاينفک ازاين مبادلات تبديل شده است. به اين دليل کسب درآمدهاي ارزي از مهمترين برنامه هاي اقتصادي کشورها به شمار مي رود. از طرف ديگر واژه برنامه ريزي براي کسب درآمدهاي ارزي مستلزم درک اهميت ارز در اقتصاد ملي، نحوه تبديل پذيري پول هاي بيگانه به پول ملي و نقش بانک ها در بازار ارز با توجه به ريسک نوسانات نرخ ارز است.

خرید        سوال از فروشنده







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله در مورد ارز و کاربرد آن در بازارهای پول , ارز , کاربرد پول , دانلود , مقاله ، پول , مقاله در مورد ارز و کاربرد آن در بازارهای پول , مقاله در مورد ارز , مقاله در مورد ارز و کاربرد آن , مقاله پول , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 16 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف

مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این مطلب مارا بر این داشت تا ما این مقاله را آماده و در اختیار شما قرارا دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید: 

 

مقاله-عوامل-موثر-بر-تجارت-همراه-با-مطالعه-تجربه-مصرفمقاله ترجمه شده با عنوان اصلی Factors influencing consumption experience of mobile commerce، بخشی از چکیده: هدف از این مطالعه، تفسیر احساسات مصرف کنندگان در تجربه مصرف و در زمینه تجارت تلفن همراه از نظر تجربی می باشد. این مطالعه به دنبال پرداختن به نگرانی در مورد جنبه های تجربی از تجارت تلفن ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف , دانلود مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه , دانلود مقاله , دانلود مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه , دانلود مقاله عوامل , دانلود مقاله عوامل موثر بر تجارت , دانلود رایگان , مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف , عوامل تجارت همراه با مطالعه تجربه مصرف , تجربه مصرف , مقاله عوامل موثر بر تجارت همراه با مطالعه تجربه , مقاله عوامل موثر , مقاله عوامل موثر بر تجارت , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 15 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک

پایان نامه تجارت الکترونیک

 

با سلام ، پروژه زیر پایان نامه تجارت الکترونیک می باشد . تجارت الکترونیک این روزها یکی از مهمترین روشهای درآمدزایی و تجارت بوده و به زودی کلیه داد و ستدهای دنیا ازین طریق انجام میشود. انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاین و از طریق اینترنت ،ماهیت تجارت الکترونیک میباشد . رشد تجارت الکترونیک در سالهای اخیر ما را بر این داشت تا این پایان نامه استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم . امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود . 

پایان-نامه-تجارت-الکترونیکپایان نامه کارشناسی، چکیده: تجارت الکترونیک را می توان انجام هرگونه امور تجاري به صورت آنلاین و از طریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سال هاي اخیر رشد بسیاري داشته است و پیش بینی می شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی هرگونه معامله اي گفته می شود که در آن خرید و فروش کالا یا خدمات از ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، متفرقه، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک , دانلود پایان نامه , دانلود رایگان پایان نامه , دانلود پایان نامه تجارت , پایان نامه تجارت الکترونیک , تجارت الکترونیک , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 14 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی

نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی

 


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این نمونه سوالات استخدامی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:59000ریال

 

موضوع  :

نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی

  فرمت فایل: PDF

سوالات بانک تجارت شامل :

سوالات شامل سه قسم می باشد:

قسم اول : سوالات که مربوط به دوره قبلی بانک تجارت در رشته علوم اقتصادی می باشد

نمونه سوالات ادبیات فارسی ۱۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات معارف اسلامی ۱۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات ریاضی و آمار ۱۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات ICDL و کامپیوتر ۱۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات معلومات عمومی و هوش ۱۵ سوال به همراه پاسخ
نمونه سوالات زبان انگلیسی ۱۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی رشته  علوم اقتصادی ۴۰ سوال  به همراه پاسخ

قسم دوم: سوالات تخصصی که پیشنهادی می باشد

سوالات تخصصی شامل پنج بسته  :

نمونه سوالات تخصصی رشته علوم اقتصادی ۴۵ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی رشته  علوم اقتصادی ۳۰  سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی رشته  علوم اقتصادی ۲۰ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی رشته  علوم اقتصادی ۲۰ سوال  به همراه پاسخ
نمونه سوالات تخصصی رشته  علوم اقتصادی ۲۰ سوال  به همراه پاسخ

قسم سوم: سوالات عمومی پیشنهادی می باشد

نمونه سوالات ادبیات فارسی۲۷۰ سوال با پاسخ نامه

نمونه سوالات زبان انگلیسی ۲۷۰ سوال با پاسخ نامه

نمونه سوالات معارف واحکام ۲۷۰ سوال با پاسخ نامه
نمونه سوالات هوش و استعداد تحصیلی ۳۴۰ سوال با پاسخ نامه
نمونه سوالات (ICDL) رایانه ۱۱۹ سوال با پاسخ نامه
نمونه سوالات اطلاعات عمومی و بانکی ۲۵ سوال مختص بانک با پاسخ نامه

 

نکات مهم  :

۱- بدون شک این پگیج کامل ترین مجموعه در سطح اینترنت می باشد که در هیچ سایتی به این کاملی  وجود ندارد

۲- تمامی سوالات دارای پاسخ نامه می باشد .برای مطالعه این پگیج عظیم ۲ روز زمان نیاز است


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: متفرقه، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی , دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت , دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک , نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت رشته علوم اقتصادی , بانک تجارت رشته علوم اقتصادی , علوم اقتصادی , دانلود نمونه سوالات استخدامی , نمونه سوال استخدامی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 13 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

 


با سلام

 

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پاورپوینت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:



قیمت:40000ریال

 

 

موضوع  :

دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی- سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

  فرمت فایل: PPT (قابل ویرایش)

این فایل شامل 29 اسلاید در زمینه کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک بوده و بخشهای کلی زیر را دربرمی گیرد:

نگاه كلي به كسب و كار الكترونيك و تجارت الكترونيك

تجارت الكترونيك بنگاه به مصرف كننده

تجارت الكترونيك بنگاه به بنگاه

پرداخت هاي الكترونيكي

پيامد هاي قانوني و اخلاقي در كسب و كار الكترونيك

 


 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، متفرقه، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک , دانلود کسب و کار الکترونیک , تجارت الکترونیک , دانلود , دانلود رایگان , مدیریت بازاریابی- سیستم های اطلاعاتی مدیریت , پاورپوینت کسب و کار الکترونیک و تجارت الکترونیک , پاورپوینت کسب و کار الکترونیک , پاورپوینت کسب و کار تجارت الکترونیک , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 12 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس

پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پایان نامه را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پایان-نامه-بررسي-رابطه-اجزاي-صورت-سود-و-زيان-با-بازده-سهام-در-شركتهاي-پذيرفته-شده-در-بورسدر اين تحقيق سعي مي‌شود ارتباط بين متغيرهاي «تغييرات اقلام صورت سود و زيان» به عنوان متغييرهاي مستقل و «تغييرات بازده سهام عادي» به عنوان متغير وابسته مشخص گردد.چكيده: بورس اوراق بهادار تهران به عنوان یکی از ارکان اصلی بازار سرمایه در کشور ما، محل تلاقی عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان سهام شرکت..دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، متفرقه، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان با بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس , بازده سهام در شركتهاي پذيرفته شده در بورس , بازده سهام , شركتهاي پذيرفته شده در بورس , شركتهاي پذيرفته , بورس , دانلود پایان نامه , پایان نامه بررسي رابطه اجزاي صورت سود و زيان , پایان نامه بررسي , اجزاي صورت سود و زيان , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 11 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

فروش ویژه مجموعه آموزش جامع بازار بورس

فروش ویژه مجموعه آموزش جامع بازار بورس 


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مجموعه آموزش جامع بازار بورس را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت بازار بورس و فعالیت تعداد زیادی از هموطنان در این بازار  مارا بر این داشت تا ما این مجموعه آموزشی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

آموزش جامع بازار بورس. اصول و روشهای سرمایه گذاری در بازار بورس. از همین امروز سرمایه گذاری در بورس را با علم کامل شروع کنید. سرمایه گذاری و کسب ثروتی حلال و کاملا علمی. پکیج اوریجینال و بسیار شکیل. قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی و کامپیوتر ها ...
این مجموعه شامل بیش از 6 ساعت ویدیویی فارسی آموزش مرحله به مرحله آشنایی کامل با بازار بورس و سرمایه و اصول سرمایه گزاری و درآمدزایی در بازار بورس است.
منابع عناوین آموزشی این مجموعه همگی بر اساس اطلاعات مرجع سازمان بورس و اوراق بهادار است. این مجموعه مطابق با آخرین تغییر و تحولات قوانین بازار بورس گردآوری شده است.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 14800 تومان 







:: موضوعات مرتبط: مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: فروش ویژه مجموعه آموزش جامع بازار بورس , فروش ویژه , فروش ویژه مجموعه آموزش جامع بورس , فروش ویژه مجموعه , فروش ویژه مجموعه آموزش جامع , فروش ویژه مجموعه آموزش , مجموعه آموزش جامع بازار بورس , مجموعه آموزش , مجموعه آموزش جامع , مجموعه آموزش جامع بورس , آموزش جامع بازار بورس , آموزش بازار بورس , آموزش بورس , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 9 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا

پروپوزال آماده با عنوان نوشابه

 با سلام

 
ما امروز برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا را آماده نموده ایم . این پروپوزال شامل بخش های بیان مسئله ، سوابق، فرضیه ، اهداف ، روش ، کار ،روش آماری و منابع  می باشد . هدف ما همیشه بالابردن اطلاعات شما و راضی نگه داشتن شما می باشد . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا
دسته بندی کشاورزی
بازدید ها 8
فرمت فایل zip
حجم فایل 67 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پروپوزال آماده با عنوان نوشابه

فروشنده فایل

کد کاربری 538
کاربر






:: موضوعات مرتبط: مدیریت صنعتی، رشته مهندسی صنایع، آموزشی - صنایع، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا , دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا , دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه, دانلود پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی , دانلود پروپوزال , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه کولا با استویا , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی با عنوان جایگزینی شکر نوشابه , پروپوزال تکمیل شده صنایع غذایی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود مقاله اقتصاد , دانلود رایگان مقاله اقتصاد , دانلود پروژه اقتصاد , دانلود پایان نامه اقتصاد , دانلود تحقیق اقتصاد , دانلود رایگان پروژه اقتصاد , دانلود رایگان پایان نامه اقتصاد , دانلود رایگان تحقیق اقتصاد ,


شنبه 3 شهريور 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت ترجمه مقاله رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی و قیمت انرژی

عنوان انگلیسی مقاله: Exploring the nexus of electricity consumption, economic growth, energy prices and technology innovation in Malaysia
عنوان فارسی مقاله: بررسی رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی، بهای انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، بررسی رابطه مصرف برق، رشد اقتصادی، بهای انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله بررسی رابطه مصرف برق را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:
 
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه اساساً قصد دارد تا رابطة بین مصرف برق و رشد اقتصادی، قیمت حامل های انرژی و نوآوری در فن آوری در مالزی را در طول سالهای 1970-2009 بررسی نماید. نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که مصرف برق و عوامل مؤثر بر آن ها هم انباشته گشته است. به طور خاص، نتایج تجربی نشان می دهد که در مالزی درآمد بطور مثبتی بر مصرف برق تاثیر می گذارد، در حالی که قیمت های حامل انرژی و نوآوری در فن آوری منفی در بلند تاثیر منفی بر آن دارد. نتایج علیت گرنجر نشان می دهند که نوآوری در فن آوری علت گرنجر رشد اقتصادی و مصرف برق در مالزی می باشد. علاوه بر این، متوجه شدیم که مصرف برق و رشد اقتصادی هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت، علت گرنجر یکدیگر هستند. بنابراین، سیاست گذاران باید برای حصول اطمینان از رشد و توسعه اقتصادی کافی، سرمایه گذاری بیشتری بر روی زیرساخت های برق انجام دهند و در عین حال برای به حداقل رساندن استفاده از سوخت های فسیلی، نوآوری در فن آوری را تقویت نمایند. این امر می تواند بین کیفیت محیطی و رشد اقتصادی در مالزی تعادل ایجاد نماید.
واژه های کلیدی:
علیت، هم انباشتگی ، رشد برق در مالزی، نوآوری در فن آوری
1. مقدمه 
در طول دهه های گذشته، مطالعات تجربی زیادی در مورد رابطة رشد برق منتشر شده است. به طور کلی، همه آنها دربردارنده متغیرهای متعارفی می باشند که صرفاً با اندازه داده تغییر کرده اند. کارانفیل تاکید نموده است که تغییر اندازه داده نقش زیادی در ادبیات و سیاست گذاری موثر ندارد. اوزتورک و پین مشخص نموده اند که حذف متغیر(های) مربوطه و کاستی های روش شناختی، دو عامل در ایجاد تناقص در نتایج برآورد می باشند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






:: موضوعات مرتبط: پروژه های متفرقه، رشته اقتصاد و علوم اقتصادی و تجارت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله رابطه مصرف برق, رشد اقتصادی و قیمت انرژی , ترجمه مقاله , رابطه مصرف برق , رشد اقتصادی , قیمت انرژی , ترجمه مقاله رابطه مصرف برق, رشد اقتصادی و قیمت انرژی , ترجمه مقاله رابطه مصرف برق با رشد اقتصادی , ترجمه مقاله رابطه مصرف برق با قیمت انرژی , رابطه مصرف برق با رشد اقتصادی , رابطه مصرف برق با قیمت انرژی , مقاله رابطه مصرف برق, رشد اقتصادی و قیمت انرژی , مقاله رابطه مصرف برق , مقاله رابطه مصرف برق با رشد اقتصادی , مقاله رابطه مصرف برق با قیمت انرژی ,


شنبه 30 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریت

مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریت


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریت را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله چرخه های تئوری پردازی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-چرخه-های-تئوری-پردازی-در-تحقیقات-مدیریتمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان The Cycles of Theory Building in Management Research سال 2005 به همراه متن اصلی، بخشی از مقدمه: برخی از محققان علم سازمان و استراتژی، تلاش قابل توجهی را برای دفاع از روش های مختلف تحقیق انجام داده اند. بحث در مورد استقرایی یا قیاسی بودن شکل گیری تئوری و هدف ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریت , دانلود مقاله , دانلود مقاله چرخه های , دانلود مقاله چرخه های تئوری , دانلود مقاله چرخه های تئوری پردازی , دانلود مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات , دانلود مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریتی , مقاله چرخه های تئوری پردازی در تحقیقات مدیریت , مقاله چرخه های , مقاله چرخه های تئوری , مقاله چرخه های تئوری پردازی , مقاله چرخه های تئوری پردازی در مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , مقاله مدیریت , مقاله تئوری مدیریت , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA ,


شنبه 29 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی

مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله تخصصی را آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 

مقاله-تخصص-حسابداری-کمیته-حسابرسی-مدیریت-انتظارات-و-شگفتی-های-درآمد-غیرمنفیمقاله ترجمه شده حسابرسی با عنوان Audit committee accounting expertise, expectations management, and non negative earnings surprise سال 2014 به همراه متن اصلی، خلاصه: ما بررسی می کنیم که آیا وجود کارشناس حسابداری در کمیته حسابرسی مدیریت انتظارات را برای جلوگیری از شگفتی سود منفی محدود می کند. ..دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد غیرمنفی , مدیریت انتظارات , شگفتی های درآمد غیرمنفی , کمیته حسابرسی , تخصص حسابداری , دانلود مقاله شگفتی های درآمد غیرمنفی , دانلود مقاله مدیریت انتظارات , دانلود مقاله کمیته حسابرسی , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات و شگفتی های درآمد , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی، مدیریت انتظارات , دانلود مقاله , دانلود مقاله تخصص حسابداری , دانلود مقاله تخصص حسابداری، کمیته حسابرسی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA ,


شنبه 19 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله تکنیکهای مدیریت انرژی را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
عنوان انگلیسی مقاله: A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network
عنوان فارسی مقاله: تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم
دسته: کامپیوتر - فناوری اطلاعات
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 6
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)  را می توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.
واژگان کلیدی: مدیریت انرژی ، MLRP،DSDV،DRS،MERP،  مسیریابی، شبکه های سنسوری
1.مقدمه
یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN) را میتوان به عنوان شبکه ای از گره های کوچک، خودمختار و متصل به منبع انرژی باتری در نظر گرفت که عموماٌ فاقد محدودیت های انرژی هستند. در صورتی که بعضی از منابع،مسیر خود را به سمت مقاصد هماهنگ نسازند، این امکان وجود داشته تا یک یا چند گره در شبکه، به دلیل استفاده ی بیش از حد از منابع انرژی، از نظر انرژی تخلیه شده و شبکه ممکن است دچار وقفه گردد. در صورت بروز این مشکل، انرژی موجود در منابعی که ارتباط خود را با منبع از دست داده اند اتلاف شده و هیچ راهی برای مسیریابی داده ها و ارسال آن به مقصد باقی نمی ماند. شبکه ی نشان داده شده در شکل 1 را در نظر بگیرید. این شبکه شامل ده گره بوده که از بین آنها، سه گره ی منبع و یک گره نیز مقصد را تشکیل داده اند. یک یال بین دو گره،  حاکی از این بوده که با این فرض که ارتباطات دوطرفه می-یاشد،گره ها می توانند با هم محاوره داشته باشند. در داخل شبکه، گره های خاصی وجود داشته که بدیهی است انرژی بیشتری را برای حفظ اتصالات خود، نسبت به سایر گره ها مصرف می کنند.

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , دانلود مقاله , دانلود مقاله تکنیک های مدیریت , تکنیک های مدیریت , تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , تکنیک های مدیریت انرژی , شبکه های سنسوری بی سیم , مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , مقاله تکنیک های مدیریت انرژی , مقاله تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری , تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , تکنیک های مدیریت انرژی در شبکه ها , مدیریت انرژی در شبکه های سنسوری بی سیم , شبکه های سنسوری بی سیم , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA ,


شنبه 18 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دریافت پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین

پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین


با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ،  پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این پروژه مدیریت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پروژه-مدیریت-دانش-و-کارکرد-آن-در-زنجیره-تامینچکیده: به طور کلی روند تغييرات جهاني، شركت‌ها را برای كاهش هزينه‌های عملياتي و باقي ماندن در صحنه رقابت جهاني وادار به استفاده از فرآيندهای جديدی كرده است. دارائي‌های نامشهودی همچون مديريت دانش، و زنجيره تامين اثر مستقيمي بر روی موفقيت سازمان‌ها دارد. امروزه با دگرگون شدن معادلات اقتصادی، رقابت ...دانلود فایل







:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت بازرگانی و مدیریت مالی ، مدیریت منابع انسانی، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین , دانلود پروژه , دانلود پروژه مدیریت , پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین , دانلود پروژه مدیریت دانش و کارکرد , مدیریت دانش و کارکرد , پروژه مدیریت , پروژه مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین , مدیریت دانش و کارکرد آن در زنجیره تامین , مدیریت دانش و کارکرد آن , مدیریت دانش در زنجیره تامین , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پروژه مدیریت دولتی , دانلود پروژه مدیریت بازرگانی , دانلود پروژه مدیریت صنعتی , دانلود پروژه رشته مدیریت , دانلود پروژه مدیریت , دانلود مقاله رشته مدیریت , دانلود مقاله مدیریت , دانلود مقاله مدیریت دولتی , دانلود مقاله مدیریت بازرگانی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات , دانلود مقاله مدیریت صنعتی گرایش مالی , دانلود پایان نامه مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت , دانلود تحقیق رشته مدیریت , دانلود تحقیق مدیریت بازرگانی , دانلود تحقیق مدیریت دولتی , دانلود تحقیق مدیریت صنعتی , دانلود تحقیق مدیریت مالی , دانلود پایان نامه رشته مدیریت , دانلود پایان نامه مدیریت بازرگانی , دانلود پایان نامه مدیریت دولتی , دانلود پایان نامه مدیریت صنعتی , دانلود پایان نامه مدیریت مالی , دانلود پروپوزال رشته مدیریت , دانلود پروپوزال مدیریت , دانلود رایگان پروژه مدیریت , دانلود رایگان تحقیق مدیریت , دانلود رایگان پروپوزال مدیریت , دانلود پروژه صنایع , دانلود پروژه برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود پروژه توليد صنعتی, دانلود پروژه تکنولوژی صنعتی , دانلود پروژه ايمنی صنعتی , دانلود پروژه رشته صنایع , دانلود رایگان پروژه صنایع , دانلود مقاله صنایع , دانلود رایگان مقاله صنایع , دانلود تحقیق صنایع , دانلود رایگان تحقیق صنایع , دانلود رایگان رشته صنایع , رشته مهندسی صنایع , دانلود پایان نامه صنایع , دانلود پایان نامه رشته صنایع , دانلود رایگان پایان نامه صنایع , دانلود رایگان پایان نامه رشته صنایع , برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , توليد صنعتی , تکنولوژی صنعتی , ایمنی صنعتی , دانلود تحقیق برنامه ريزی و تحليل سيستم ها , دانلود تحقیق توليد صنعتی , دانلود تحقیق تکنولوژی صنعتی , دانلود تحقیق ایمنی صنعتی , مدیریت و صنایع , دانلود پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه های دانشگاهی , دانلود رایگان پروژه , دانلود تحقیق دانشگاهی , دانلود رایگان تحقیق دانشگاهی , دانلود مقاله دانشگاهی , دانلود رایگان مقاله دانشگاهی , دانلود پایان نامه دانشگاهی , دانلود رایگان پایان نامه دانشگاهی , اخبار رشته مدیریت , اخبار رشته صنایع , دانلود پروژه , MBA دانلود رایگان پروژه MBA , دانلود مقاله MBA , دانلود رایگان مقاله MBA , دانلود تحقیق MBA , , دانلود رایگان تحقیق MBA , رشته مدیریت MBA , پایان نامه رشته مدیریت MBA , دانلود پایان نامه رشته مدیریت MBA ,


شنبه 18 مرداد 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود ترجمه مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری

عنوان انگلیسی مقاله: Efficient Resource Management for Cloud Computing Environments
عنوان فارسی مقاله: مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری
 

با سلام

مژده ، مژده : گروه ما این بار برای شما دوستان و هموطنان عزیز ، مدیریت منبع به صورت کارآمد، برای محیط های محاسباتی ابری را انتخاب کرده و در دسترس برای تهیه قرار داده است . اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا ما این مقاله مدیریت را با تخفیف ویژه آماده و در اختیار شما قرار دهیم . هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است . امید است تا زحمات گروه ما برای شما یا نزدیکانتان ،مثمر ثمر واقع شود و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

 
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
امروزه سرویس محاسبه ی ابری نه تنها موجب شکل گیری مجدد حوزه ی سیستم های توزیع شده گردیده است، بلکه به صورت اساسی منجر به تغییر روش های محاسبات در پروسه های شغلی نیز شده است. از آنجایی که محاسبه ی ابری مجهز به ویژگی های پیشرفته ی زیادی می باشد، ولی در عین حال معایبی در آن وجود داشته که نسبتاٌ هزینه های محاسباتی سنگینی را برای هر دو سرویس های ابری خصوصی و عمومی تحمیل می کند. حوزه ی محاسبه ی سبز نیز اهمیت رو به افزایشی در دنیایی با منابع محدود انرژی ، که روز به روز بر تقاضای استفاده از این منابع نیز افزوده می شود، دارد. در این مقاله، سعی شده است تا چارچوب جدیدی به منظور بهبود معماری های محاسباتی ابری ارائه شده است. با استفاده از تکنیک های زمانبندی آگاه از نظر میزان انرژی ، مدیریت منبع متغیر، مهاجرت زنده و طراحی ماشین مجازی کمینه، بهره وری کلی سیستم به میزان زیادی بهبود یافته و مراکز داده ای مبتنی بر سرویس ابری نیز کمترین سربار کارائی را متحمل شده اند.
واژگان کلیدی: 
محاسبه ی ابری ، محاسبه ی سبز، مجازی سازی، زمانبندی
مقدمه
سالیان سال است که فعالان حوزه ی علوم کامپیوتر، به پیش بینی ظهور یک سرویس محاسباتی مبتنی بر سودمندی پرداخته اند. تاریخچه ی این مفهوم، بر می گردد به سال 1961 میلادی که جان مک کارتی، آنرا در دانشگاه MIT معرفی کرد:
"در صورتی که کامپیوترهایی که من مد نظر دارم، به کامپیوترهای آینده مبدل گردند، ممکن است روزی فرا رسد تا محاسبات به صورت عمومی، مشابه با سیستم تلفن سازماندهی شود... سودمندی کامپیوتر، می تواند مبنای صنایع جدید و مهم را تشکیل دهد.”

 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، متفرقه، پروژه های متفرقه، ،
:: برچسب‌ها: دانلود ترجمه مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری , ترجمه مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری , مدیریت منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری , دانلود ترجمه مقاله مدیریت , مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد , محیط های محاسباتی ابری , مقاله مدیریت منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری , مدیریت منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری , مدیریت منبع به صورت کارآمد , منبع به صورت کارآمد برای محیط های محاسباتی ابری ,


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد