پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور


پورتال‌هاي-سازماني--رويكردي-نوين-در-مديريت-شبكه-محور

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

پورتال‌های سازمانی ، رويكردی نوين در مديريت شبكه محور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

 

گسترش كاربردهاي فناوري اطلاعات در عرصه فعاليت‎هاي اقتصادي و اجتماعي سبب ابداع و ارائه راه حل‌ها و راهكارهاي مختلف شده ‎است.

طبيعي است كه هر يك از اين روشها و ابزارها، مبتني بر نيازي خاص و در جهت رفع مشكلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند.

پورتال‌هاي سازماني نيز با در نظر گرفتن نيازهاي اطلاعاتي در حوزه مديريت مبتني بر شبكه يا اصطلاحاً شبكه محور طراحي و بكارگيري شده‎اند.

امروزه كمتر مؤسسه يا سازماني را در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه مي‎توان يافت كه از فناوري پورتال بي‌بهره باشد و از آن در جهت پشتيباني از اهداف سازماني استفاده نكرده باشد.

پورتال‌هاي سازماني جداي از خدماتي كه در عرصه باز سازمان با اعمال مديريت متمركز ارائه مي‌كنند، فرصت‎هاي نويني را متناسب با توان اقتصادي و اجرايي سازمانها فراهم مي‎نمايند.

اين بدان مفهوم است كه پورتال‌هاي سازماني زمينه همكاري‎هاي متقابل و امكان بهره‎برداري از توانائيهاي حرفه‎اي و سرمايه‎گذاري مشترك را در فعاليت‎هاي بازرگاني فراهم مي‎سازند. آنچه در پي مي آيد، تشريح نقش و كاركرد پورتال‌هاي سازماني در مديريت شبكه محور است. ......................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله مدیریت شبکه محور, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت شبكه محور, دانلود مقاله مديريت شبكه محور, تحقیق مديريت شبكه محور, مقاله درباره مديريت شبكه محور,


سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اساس راهبرد منابع انساني


اساس-راهبرد-منابع-انساني

اساس راهبرد منابع انساني

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 79

 

 

بخشی از متن:

اساس راهبرد منابع انسانی ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 21 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی اساس راهبرد منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
بستر مديريت منابع انساني 
محيط خارجي 
محيط داخلي 
مديريت منابع انساني 
موضوعات مهم زيربنايي 
تلفيق راهبردي 
يك رويكرد منسجم 
مديريت تحول 
انعطاف‌پذيري 
ارزشها 
الزام و تعهد 
راهبرد كسب و كار و ماهيت آن 
عناصر اصلي راهبرد منابع انساني 
تدوين راهبرد منابع انساني 
سازماندهي و مديريت تدوين راهبرد منابع انساني 
و.....................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اساس راهبرد منابع انساني, راهبرد مدیریت منابع انسانی, بستر مديريت منابع انساني مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, راهبرد منابع انساني, تحقیق راهبرد منابع انساني, دانلود تحقیق راهبرد منابع انساني,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی


ضرورت-توجه-به-مديريت-اسلامی-در-حكومتی-اسلامی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است. 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است :

در اين مقاله با طرح ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي، مفاهيم و تعاريف مديريت اسلامي از ديدگاه برخي از صاحب‌نظران و نويسندگان مورد اشاره قرار گرفته است و سپس به وجوه كلي تفاوت هاي مديريت اسلامي و مديريت غربي به صورت مختصر اشاره شده است. از ديدگاه نگارنده، مديريت اسلامي در سطحي بالاتر از مديريت غربي به مسايل مديريت و محور آن (انسان) توجه دارد. 

مديريت غربي بيشتر به روش ها و فنون مديريتي پرداخته است. و مديريت اسلامي ضمن توجه به اين موارد، به انسان نيز توجه اكيد و خاص داشته و كليه فعاليت ها و وظايف مديريت را حول انسان طراحي مي‌كند. 

نگارنده سپس پيش فرض هاي مربوط به مديريت اسلامي را مطرح كرده است. از جمله مهمترين اين پيش فرضها، نياز جوامع به مديريت، نياز جوامع با فرهنگ و حكومت اسلامي به مديريت اسلامي، تأثير گذاري مكتب الهي اسلام، بر روي مديريت اسلامي و ارزشي بودن اين نوع مديريت، الگو و نمونه بودن مدير در مديريت اسلامي، برتري مديريت اسلامي نسبت به مديريت غربي، انساني بودن سازمان درمديريت اسلامي به جاي سازماني بودن انسان مورد اشاره قرار گرفته است. 

در بررسي موانع و مشكلات فراروي مديريت اسلامي در جامعه اسلامي ايران، نگارنده سيطره نفوذ مديريت غربي، عدم آشنايي عموم با قابليت هاي مديريت اسلامي، عدم ايجاد تمايز ميان تكنيك ها و روش هاي مديريت غربي و رويكردهاي انساني در مديريت، نبود معيار و مفهوم مشخص از مديريت اسلامي در سطوح سازماني، محدوديت مياني نظري در زمينه مديريت اسلامي درسطوح سازماني، ابهام در معنا و مفهوم مديريت اسلامي، نبود نگاه راهبردي به مقوله مديريت اسلامي، بي‌توجهي به انجام پژوهش در زمينه مديريت اسلامي و موانع رواني پذيرش ديدگاه‌جديد، را از مهمترين مشكلات و موانع پيش روي مديريت اسلامي مي‌داند. 

 

نويسنده در پايان، اصلاح رابطه خود و خدا( براي مديران جامعه اسلامي)، خودباوري در جوامع مسلمان و جهان سوم، ضرورت ارايه تعريف مشخص و تبيين دقيقتر از محدوده و مرزهاي مديريت اسلامي، انجام تحقيق ها و پژوهش‌هاي بيشتر در اين زمينه و توجه به اين كه مديريت غربي مي‌تواند در سطوحي پايينتز از مديريت اسلامي مورد استفاده قرار گيرد را به عنوان محورهايي كه مي‌تواند در گسترش مديريت اسلامي نقش اساسي ايفا كند از جمله راه هاي رفع موانع و توسعه مديريت اسلامي دانسته است.  

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ضرورت توجه به مدیریت اسلامی در حکومتی اسلامی, مقاله مدیریت اسلامی, مقاله درباره مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت اسلامی, دانلود مقاله مديريت اسلامی, تحقیق مديريت اسلامی,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

استراتژي-سه-جانبه-؛-يك-روش-جديد-برای-تدوين-استراتژی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 150

 

بخشی از متن:

 

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی 
، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 17 صفحه تهیه شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی استراتژي سه جانبه که يك روش جديد برای تدوين استراتژی است می پردازد . در ادامه به چکیده ای از این مقاله اشاره میکنیم : 
 
مديران، مشاوران و كارشناسان برنامه ريز، همواره در جست وجوي روشهاي موثرتري براي تدوين استراتژي هستند. روشهايي كه در صورت به كارگيري، نتايج بهتر و ملموس تري را به همراه داشته باشد. اين جست وجو از سوي محققان، انديشمندان و مراكز آكادميك، باارائه مستمر الگوهاي تازه و تكامل يافته تري پشتيباني مــــي شود.
 
اين مقاله روش جديدي را براي تدوين استراتژي معرفي مي كند؛ استراتژي سه جانبه با گردآوري و تلفيق اطلاعات مربوط به بازار، رقيب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشي استراتژي را مشخص كرده و سپس بااستفاده از يك جدول تحليلي، زمينه خلق استراتژي هاي مناسب كسب و كار را فراهم مي سازد.
اين روش، به موازات متدولوژي و فرايندهاي گام به گام، بر اقدامات شناختي و فهم قواعد كسب و كار تاكيد داشته و در اين راستا از الگوهاي مفهومي و توصيه هاي تفكر استراتژيك بهره مي جويد.
 
استراتژي سه جانبه فلسفه خود را بر ماهيت فضاي رقابتي متشكل از سازمان، رقيب و مشتري استوار ساخته و شرايط اين سه بازيگر را براي تدوين استراتژي به كار مي گيرد. اين روش جديد با تاكيد بر مفاهيم شناختي و تكيه بر اركان كسب و كار، شيوه متفاوتي را براي تلفيق و تحليل اطلاعات و تدوين استراتژي پيشنهاد مي كند، هر چند در رابطه با اثربخشي استراتژي، علاوه بر روش، بايد بر نقش قدرت تحليل و خلاقيت ذهني استراتژيست نيز تاكيد شود.
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژي سه جانبه مدیریت, تدوين استراتژی مدیریت, استراتژي هاي مناسب كسب و كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, استراتژي سه جانبه مدیریت, مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, دانلود مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, استراتژی های مدیریت,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

سلامت-سازماني--دلیل-دوام-یا-بقای-سازمان-ها

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

مفهوم سلامت سازماني مفهوم بي نظيري است كه به ما اجازه مي دهد تصوير بزرگي از سلامت سازمان داشته باشيم.

در سازمانهاي سالم، كارمندان متعهد و وظيفه شناس و سودمند هستند و از روحيه و عملكرد بالايي برخوردارند. 

 

سازمان سالم جايي است كه افراد با علاقه به محل كارشان مي آيند و به كاركردن در اين محل افتخار مي كنند.

درحقيقت سلامتي سازمان از لحاظ فيزيكي، رواني، امنيت، تعلق، شـــــايسته سالاري و ارزشگذاري به دانايي، تخصص، و شخصيت ذي نفعان، و رشد دادن به قابليتهاي آنها و انجام وظايف محول شده از سوي فراسيستم هاي خود در اثربخشي رفتار هر سيستمي تاثير بسزايي دارد.

 در اين مقاله سعي شده است مفهوم سلامت سازماني، ويژگيهاي سازمان سالم، مولفه هاي سلامت سازماني، كاركردهاي سيستم براي حفظ سلامت خود، و تحقيقات انجام شده در اين زمينه به بحث و بررسي گذاشته شود و نتايج و پيشنهادات عملي در اين زمينه بيان گردد. .................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله سلامت سازمانی, دانلود مقاله سلامت سازمانی, مقاله درباره سلامت سازمانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, سلامت سازماني,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما


کامل-ترین-مجموعه-آشنایی-با-شش-سیگما

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 1695

 

 

بخشی از متن:

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما ، مطلب آموزشی طلایی و مفصل در مورد سيستم مديريتي مناسب به جهت رسيدن به جديدترين شكل رهبري در سازمان و دستيابي به كلاس جهاني برای رشته مدیریت بوده که در 100 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی شش سیگما می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
 بخش اول : شش سيگما چيست    
فصل اول : داستان موفقيت آميز شش سيگما   
فصل دوم : منظور از شش سيگما چيست    
فصل سوم : شش سيگما در سازمان شما    
فصل چهارم : فرايند حل مسئله تيم شش سيگما   
فصل پنجم : راهنمايي براي موفقيت شش سيگما   
فصل ششم : نگاهي به جعبه ابزار شش سيگما    
فصل هفتم : شش سيگما در عمل   
فصل هشتم : نكته اي براي مديران   
فصل نهم : نكاتني كه كاركنان بايد بدانند   
بخش دوم : تفكر ناب دروازه ورود به سرزمين سيگماها   
مقدمه    
چرخه dmaic   
ابزارهاي مورد استفاده در فاز بهبود    
اتلاف يا waste   
اصول تفكر ناب   
بستر سازي و توسعه فرهنگ سازماني با مفاهيم تفكر ناب   
تئوري محدوديت ها (toc)   
ابزارهاي مورد نياز براي كاربرد تئوري محدوديتها   
نتيجه گيري    
منابع و مأخذ  
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: شش سیگما, شش سیگما چیست, مقاله در مورد شش سیگما, تحقیق درباره شش سیگما, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

تبليغات-اينترنتي-در-ايران--تنگناها-و-راهكارها

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

 

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است.

بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است.

اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است. ..............

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله درباره تبلیغات اینترنتی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, نحوه تبليغات اينترنتي در ايران, روش تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله درباره تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله درباره تبليغات اينترنتي,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی


مقاله-چالشهای-مدیریت-منابع-انسانی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 43

 

 

بخشی از متن:

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 15 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی چالشهای مدیریت منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فایل اول : مقاله به زبان انگلیسی
فایل دوم : ترجمه مقاله :
 
مقدمه 
محل کار تنوع 
چالش تنوع محل کار 
مدیریت تنوع محل کار 
برنامه ریزی برنامه ها
سازماندهی استعدادهای استراتژیک 
هدایت بحث چالش ها
کنترل و نتایج را اندازه گیری 
رویکرد انگیزشی 
دستیابی اشتراکی 
مدیر عامل دستیابی به اشتراک گذاری 
سیستم های اطلاعات اجرایی 
مدیر عامل EIS 
استنتاج 
و............................
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: چالشهای مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی, سازماندهی استعدادهای استراتژیک, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, چالش مدیریت منابع انسانی,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور


ويژگي-های-یک-سازمان-صنعتی-خلاق-ونوآور

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 23

 

بخشی از متن:

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 17 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست مطالب این مقاله بی نظیر

مقدمه 

تعريف خلاقيت 

تعريف خلاقيت از ديدگاه روانشناسي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه اجتماعي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه سازماني 

نوآوري "INNOVATION"

ويژگيهاي افراد خلاق

فرايند و مراحل خلاقيت 

فرصتهاي خلاقيت 

نقش و اهميت خلاقيت و نوآوري 

ويژگيهاي سازمان خلاق 

منابع نوآوري 

نيازهاي سازمان خلاق 

نقش مدير در پرورش خلاقيت 

ايجاد محيط مشاركت در سازمان 

انگيزش و نوآوري 

خلاقيت گروهي 

يورش فكري 

گروه مجازي 

رويكرد سينكتيكس 

رويكرد جدلي 

ارتباطاجباري

گردش تخيلي 

موانع خلاقيت و نوآوري 

عدم اعتماد به نفس محافظه كاري 

نتيجه گيري 

پيشنهادها

 

منابع و ماخذ

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, مقاله سازمان صنعتی خلاق, مقاله ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, نحوه مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی, ,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

روشهای-مدیریت-در-معدن-و-نقش-مدیران-در-مدیریت-معادن

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 74

 

 

بخشی از متن:

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مهندسی معدن بوده که در 110 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فصل اول-سبكها و روشهاي مديريت در معدن
1-1-تاريخچه مديريت
1-2-دلايل موفقيت مديران
1-3-عوامل شكست مديران
1-4-انواع مكاتب مديريت
1-4-1- پيدا كردن مديريت آمريكائي
1-4-2-نارسايي كردن مديريت آمريكائي
1-5-مكتب نئوكلاسيك يا مديريت ژاپني
1-5-1- تفاوت مديريت كلاسيك و نئوكلاسيك‌
1-6-مكتب سيستمهاي اجتماعي 
1-7-روشهاي مديريت‌
فصل دوم -نوآوري و اهميت آن در مديريت معادن 
2-1- مفهوم نوآوري و خلاقيت 
2-2- خلاقيت و مديريت 
2-3- شخص نوآور و سازمان نوآور 
2-4- نكات كاربردي در مديريت 
2-5-اهميت نو آوري
2-5-1-فايده هاي خلاقيت و نو آوري
2-5-2- تكنولوژيها، محصولات و خدمات جديد
2-5-3- متغيرهاي محيطي و نوآوري
2-6- نوآوران
2-6-1- عوامل رواني و اجتماعي
2-6-2- شايستگي متمايز 
2-7- تأسيس و راه اندازي يك سازمان جديد
2-8- انتخاب يك سازمان 
2-9- خلاصه
فصل سوم -نقش مديران و مديريت در معدن 
3-1- مقدمه
3-2- عملكرد مديريت و سازمان 
3-3- فرآيند مديريت 
3-3-1- برنامه ريزي
3-3-2- در برنامه ريزي هشت گام زير را بايد طي كرد 
3-3-3- عوامل عدم موفقيت برنامه
3-3-4- طبقه بندي برنامه ها
3-3-5- روش Dispathing 
3-4-1- سازماندهي
3-5-1- رهبري
3-6-1- كنترل
3-2-6-هشت عنصر مهم در  نظام كنترلي 
3-7- تصميم گيري
3-7-1- درخت تصميم گيري 
3-8- سطح مديريت و مهارتهاي مديران
3-8-1- سطوح مديريت 
3-9- نقش مديريت 
3-9-1- نقشهاي ارتباطي
3-9-2- نقش اطلاعاتي
3-9-3- نقشهاي تصميم گيري
3-10- چالشهاي مديريت
فصل چهارم -مديريت بهره وري در سطح مؤسسات 
4-1- مقدمه
4-2- اصول بنيادي طرح ايمپروشر (Improshare) 
4-3- كنترل طرح ايمپروشر
4-4- تعريف اصطلاحات طرح ايمپروشر
4-5- سقف درآمدها و بازخريد
4-6- تغييرات تجهيزات سرمايه اي و تكنولوژيكي
4-7- اندازه گيري بهره وري با استفاده از اصول ايمپروشر: 
4-8- بنيان اندازه گيري ايمپروشر 
4-9- چند مورد اجرايي از مديرت بهره وري در صنايع سنگين 
4-9-1- شاخصهاي بهره وري
4-9-2- شاخص روحيه كاري 
4-9-3- بهره وري ارزش افزوده
4-9-4- بهره وري كارگران
فصل پنجم -مديريت بر مبناي هدف 
5-1- انواع روشهاي مديريت 
5-2- منظور و مقصود از M.B.O 
5-3- مراحل مديريت بر مبناي هدف
5-3-1- تعيين نقشها و مأموريتها
5-3-2- اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-3-3- تعيين شاخصها
5-3-4- تعيين هدفها
5-3-5- طرحهاي عملياتي
5-3-6- كنترل
5-4- لزوم تعريف نقشها و مأموريتها 
5-5- تعيين اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-6- شناخت و تعيين شاخصهاي اثربخشي
5-7- انتخاب و تعيين هدفها
5-7-1- دسته بندي هدفها براساس اولويت
5-8- تهيه طرح عملياتي
4-8-1- برنامه ريزي اجرايي
5-8-2- تنظيم برنامة اجرايي:
5-8-3- برنامه ريزي زماني
5-8-4- بودجه بندي
5-8-5- تعيين مسئوليتها
5-8-6- بازنگري اصلاح
5-8-7- ايجاد مكانيسمهاي كنترل
5-9- تعيين استانداردها
5-10- اثرات تكنيك M.B.O 
فصل ششم -بهره وري و شاخصهاي مهم در اندازه گيري آن 
6-1-مفهوم بهره وري و اندازه گيري آن در واحدهاي صنعتي
6-2- مفهوم بهره وري
6-3- شاخصهاي بهره وري
6-3-2- بهره وري سرمايه
6-3-3- بهره وري مواد اوليه
6-3-4- بهره وري انرژي
6-3-5- محاسبه بهره وري كل
6-4- مديريت بهره وري
6-5- سطوح بهره وري 
6-6- بهره وري و رقابت
6-7- ارتقاء بهره وري
6-8- طرح ريزي واحدهاي صنعتي
6-9- مراحل شكل گيري يك واحد صنعتي 
نتيجه گيري
منابع و مراجع 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: روشهای مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, سبکها و روش های مدیریت معدن, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریتی, روشهای مدیریت در معدن, آموزش مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, نقش مدیران در مدیریت معدن,


سه شنبه 6 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی

تأثير-فرآيندهای-مديريت-استراتژيك-بر-نتيجه-نهايی

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 53

 

بخشی از متن:

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 41 صفحه تهیه شده است.

 

قسمتی از مقاله بی نظیر فوق به شرح زیر است

جاذبه هر رويكرد مديريتي، انتظار رهنمون شدن به سود بيشتر براي مؤسسه است. اين، به ويژه درباره نظام مديريت استراتژي با تأثير عمده‌اي كه بر تدوين و اجراي برنامه‌ها دارد، صادق است.

مجموعه‌اي از مطالعات انجام شده درباره سازمان‌هاي كسب و كار ، تأثير فرآيندهاي مديريت استراتژيك را بر نتيجه نهايي اندازه‌گيري كرده‌اند. يكي از نخستين مطالعات عمده توسط آنسوف و همكاران در سال 1970 اجرا گرديد.

 

در بررسي 93 مؤسسه توليدي آمريكايي، پژوهشگران دريافتند كه برنامه ريزان رسمي كه از رويكرد مديريت استراتژيك استفاده مي‌كرده‌اند، بر حسب معيارهاي مالي كه فروش، دارايي‌ها، قيمت فروش، درآمد هر سهم و رشد درآمد را اندازه مي‌گرفت، نسبت به مؤسسات بدون برنامه‌ريزي، موفقيت بيشتري كسب نموده بودند. برنامه‌ريزان همچنين در پيش‌بيني نتيجه فعاليت‌هاي عمده استراتژيك ...........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تأثیر فرآیندهای مدیریت استراتژیک بر نتیجه نهایی, فرآیندهای مدیریت استراتژیک, مقاله فرآیند مدیریت استراتژیک, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریتی, تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, مقاله تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, دانلود مقاله تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, تحقیق تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, تحقیق تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه نهایی, آشنایی با تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه نهایی,


سه شنبه 6 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت

مجموعه-کامل-آشنایی-با-مدیریت--نظریه-ها-و-راهکارهای-بهبود-مدیریت

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 137

 

 

بخشی از متن:

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت در همه زمینه ها بوده که در 54 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی مقوله مدیریت ،نظریه های موجود در بحث مدیریت و راهکارهایی که می توان برای بهبود مدیریت اندیشید می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه   
تعریف مدیریت   
نظریه نقش های مدیریتی      
خلاقیت مدیران   
چه کسی خلاقیت و نو آوری می کند   
مدیریت موفق و مؤثر
چگونه می توان مدیر موفق و مؤثری بود  
برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی 
فلسفه و ضرورت برنامه ریزی  
سازماندهی   
تعریف سازماندهی  
انواع مختلف سازماندهی  
تعریف سازمان رسمی 
تعریف سازمان غیر رسمی 
وظایف مدیریت   
روند تکامل مدیریت   
رویکردهای کلاسیک
اصل مدیریتی فایول بدین شرح اند  
رویکردهای نوین  
مدیریت کنترل کیفیت جامع  
تعریف گروهها ی کنترل کیفیت  
کیفیت 
اصل چهارده گانه دمینگ  
جوزف جوران  
فیلیپ کرازبی   
نظریه اسلام در مدیریت منابع انسانی   
اهتمام به مدیریت انسانی  
مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن  
مدیریت رحمانی یا رحیمانه  
نظام مدیریتی خداوند  
پردازش مدیریت رحمانی  
ویژگیهای قواعد اداری مدیریت رحمانی  
منابع  

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با مدیریت, نظریه های مدیریت, راهکارهای بهبود مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه, مقاله مدیریت,


سه شنبه 5 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات

مفاهيم-اصول-و-روش-پژوهش-در-عملیات

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 35

بخشی از متن:

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 35 صفحه تهیه شده است.

چکیده

با وجود منابع علمي بيشمار در زمينه پژوهش در عمليات درصد ناچيزي از آ‌‌‌نان به مفاهيم، اصول و روش پژوهش اين حوزه پرداخته‌‌‌اند. برخي از دلايل اين نارسايي را بايد در ميان دلايل توسعه نيافتن روش پژوهش در علوم پايه و فني و مهندسي جست.

در اين حال و از اوايل دهه 70 به اين طرف، هدف دوره‌هاي آموزشي پژوهش در عمليات كه در قالب رشته‌هاي فني و مهندسي مانند مهندسي صنايع، رشته‌هاي رياضي كاربردي و بعضي از گرايشهاي مديريت تدوين شدند، خواسته يا نا‌خواسته تربيت متخصصيني بوده‌است كه به توسعه روشها و مفاهيم رياضي اين حوزه بپردازند.

اين شرايط باعث مهجور ماندن جنبه كاربردي پژوهش در عمليات (كه به خاطر آن توسعه يافته بود) شده‌است. در ايران نيز كه تقريباً هر رشته و حوزه علمي همين شرايط را داراست، وضعيت اشاره شده براي پژوهش در عمليات را بيش از ساير جاها تشديد نموده‌است. 

علاوه بر اين و با وجود كلاسهاي متعدد پژوهش در عمليات در دانشگاههاي ايران، دانشجويان كمتر با مفاهيم و مباني آن آشنا شده و بدون هيچ هدف‌گذاري و برنامه‌‌ريزي براي تدوين دوره‌هاي آموزشي از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، در‌گير مباحث رياضي پژوهش در عمليات مي‌گردند در حالي كه هيچ ديد مناسبي از وجوه مختلف پژوهش در عمليات ندارند. پژوهش در عمليات همانند .......

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پژوهش در عملیات, مقاله پژوهش در عملیات, اصول پژوهش در عملیات, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت, روش پژوهش در عملیات, مفاهیم پژوهش در عملیات, پژوهش در عملیات, مقاله پژوهش در عملیات, دانلود مقاله پژوهش در عملیات, تحقیق پژوهش در عملیات,


سه شنبه 5 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی

مقاله-آشنایی-با-اشتباهات-رایج-مديران-منابع-انسانی

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 108

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 22 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی اشتباهات رایج مديران منابع انسانی می پردازد . چکیده مقاله به شرح زیر است :
 
اين مقاله به مهمترين اشتباهات مديران منابع انسانی و كاركنان در رابطه با مديريت عملكرد مي‌پردازد و د ر رابطه با پرهيز از اين اشتباهات رايج الگويي ارائه مي‌كند. اين مقاله سعي دارد، تا بازگو نمايد كه چگونه فرآيند مديريت عملكرد با رويكردي نوين و كاربردي، سازمان را در جهت تشخيص مشكلات عملكردي و در نتيجه از ميان برداشتن موانع در قالب الگويي هفت عامله، حمايت مي‌كند.
ده اشتباه رايج ارزشيابي، اشتباهات رايج دپارتمان‌هاي منابع انساني در خصوص فرايند و اجراي ارزشيابي، ماهيت، بهبود، مشكلات و الگوي ارزشيابي عملكرد مباحث اين مقاله را تشكيل مي‌دهند.
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اشتباهات رایج مديران منابع انسانی, اشتباهات در مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, اشتباهات رایج مديران منابع انسانی, اشتباهات مديران منابع انسانی, مقاله اشتباهات مديران منابع انسانی, دانلود مقاله اشتباهات مديران منابع انسانی, تحقیق اشتباهات مديران منابع انسانی,


سه شنبه 4 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان

تاثیر-نحوه-مدیریت-بر-رضایت-شغلی-کارکنان

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 51

 

بخشی از متن:

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 36 صفحه تهیه شده است.

چکیده مقاله

 

نقش مديريت با توجه به اختيارات رهبري كه دارد ديزل حركت و پويائي سازمان ها به سوي اهداف تعبير شده است. در ادارة امور سازمانها تأثيرگذاري مدير را نمي توان كنار زد. مدير وظيفة الگودهي، نقش سازي و راهبري احساسي ، عاطفي، فرهنگي، اقتصادي، سياسي، فني زيردستان خودش را بر عهده دارد. او مسئول شرايط حاكم بر سازمان است.

شرايطي كه اگر سنجيده و آگاهانه نباشند رضايت و مسالمت جاي خود را به درگيري، تشويش، غيبت، اعتراض و مخالفت مي دهد. سازگاري كاركنان با يكديگر سازگاري كاركنان با سرپرست ها، انگيزة كاري كاركنان، تأمين نيازهاي كاركنان، رضايت شغلي كاركنان همگام پيشرفت فني تكنولوژيكي بايستي مورد توجه قرار گيرد.

رضايت شغلي فراتر از كوشش براي كار بيشتر با سلامتي كاركنان مرتبط است. فعاليت هاي شغلي در محيط هائي با جوّ رُعب و وحشت به سلامتي به شخصيت، انگيزه و روان افراد آسيب هاي جدي وارد مي كند. براي سلامتي و انگيزة كاركنان بايستي موجبات رضايت آنان را تا آنجا كه ممكن است، فراهم آورد.

 تحقيق حاضر توصيه مي نمايد كه مديران سبك مديريتي رابطه مداري را پيش بگيرند و از برخورد سرد، مقررّاتي، كنترل شديد كه موجب آزردگي افراد مي شود، خودداري نمايند. به آنها اعتماد كنند و اجازه بدهند در امور نظر داشته خلاقيت نشان بدهند و زمينة مشاركت هرچه بيشتر آنان را فراهم آورند. در تحقيق فرهنگ سازماني نيز از جمله موضوعات تأثيرگذار به شمار آمده است.

 افراد رفتار مديران در زمينه هاي فرهنگي خارج از سازمان را انگيزة مثبت قوي خود شمرده اند و خودشان را مالكان مفتخر فرهنگي- سياسي سازمان ناميده اند، امر رضايت از شغل براي كاركنان اگرچه معناي رضايت از ترفيع، حقوق، سرپرست، همكاران، شرايط كار دارد ولي شخصيت اراده و فطرات ارزش جو و فرهنگي شان را از ياد نبرده كاركنان از رفتار رابطه مدار مديريت استقبال كرده و آن طور كه تحقيق و آزمون ها نشان دادند آنها را راضي كردند تا در كارهاي سازمان مشاركت داشته باشند. وظايف شان به نحو احسن انجام شود و سازمان به سوي اهداف تعيين شده قدم بردارد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مقاله رضایت شغلی کارکنان, اثر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مقاله تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مدیریت و رضایت شغلی کارکنان, مقاله رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان,


سه شنبه 4 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش


مقاله-آشنایی-با-اصول-سرپرستی-و-مدیریت-فـروش

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش

فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 130

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش  ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت فروش بوده که در 34 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به اصول سرپرستی و مدیریت فـروش می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه
احترام به مشتري از نكات كليدي فروش است
دادن اطلاعات تخصصي به مشتري الزامي نيست
بايد ريشه داشت، ساقه قطور كافي نيست
شكستن قولي كه به مشتري داده بوديم
فروش چه زماني تمام و كامل مي شود؟
جلب رضايت مشتريان موجود سهل تر است
راز موفقيت در كميسيون
مشتري بايد حق انتخاب داشته باشد
عدم اطاعت كور كورانه
چگونه پروژه فروش شكست خورد
وقتي خريد تاييد شد زياد پيله نكن
اثر آشنا مشخص نشود.
حضور بيهوده نداشته باشد
قيمت را به هيچ وجه تغيير نده
مسائل مهم با دقت انجام شود
چگونه براي خود رقيب تراشيديم
با شرايط عادي در فروش چكار بايد كرد؟
فروش ابتكاري
نقش كاركنان خدمات پس از فروش در افزايش فروش
پيدا كردن تصميم گيرنده در سازمان
چرا ضرر كرديم؟
پرداخت پول تعهد مي آورد
نبض خود را به دست ديگري ندهيد
الگويي براي قيمت دادن
بازديد مشتري در حين ساخت دستگاه
و......................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اصول سرپرستی فروش, مقاله درباره مدیریت فـروش, مقاله مدیریت فروش, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه, اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, مقاله اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, دانلود مقاله اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, تحقیق اصول سرپرستی و مدیریت فـروش,


سه شنبه 3 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع)


ضرورت-و-مشروعيت-رهبرى-از-ديدگاه-امام-على(ع)

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 34

 

بخشی از متن:

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع) ، مطلب آموزشی مدیریتی و تحقیق فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 32 صفحه تهیه شده است.

 این تحقیق به ضرورت رهبرى از دید اسلام، مبناى مشروعيّت رهبرى، بحث بيعت، حريم مردم در نظام اسلامى، حضور مردم و تحقق خارجى ولايت و مسائل دیگری پیرامون مشروعیت رهبری و مدیریت از دید اسلام می پردازد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ضرورت رهبری از دیدگاه امام علی, مشروعیت رهبری از دید امام علی, مدیریت از دید امام علی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت از منظر اسلام, مقاله مدیریت اسلامی, مدیریت از نظر اسلام, مقاله مدیریت از نظر امام علی, مقاله مدیریت امام علی,


سه شنبه 3 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی

مقاله-آشنایی-با-اصول-مدیریت-دولتی

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 272

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت ، مدیریت دولتی و مدیریت منابع انسانی بوده که در 40 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به آشنایی با اصول مدیریت دولتی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
تعریف مدیریت 
نظریه نقشهای مدیریتی 
خلاقیت مدیران 
مدیریت موفق و مؤثر 
چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود ؟ 
برنامه ریزی 
تعریف برنامه ریزی 
فلسفۀ و ضرورت برنامه ریزی 
سازماندهی 
تعریف سازماندهی 
انواع مختلف سازماندهی 
تعریف سازمان رسمی 
تعریف سازمان غیر رسمی 
فواید نظام مدیریت فرآیند 
تشخیص فرآیندهای سازمان و تعیین مالکیت آنها 
چه وقت باید به تغییرات توجه کرد؟ 
ضرورت بهبود فرآیندها 
دیدگاه زیست شناسی 
رهبری زنان 
زنان در ارتباط، با مهارت ها 
هنوز کارهای ناتمام زیادی مانده است 
محورهای دانش آینده نگری و آینده پژوهی 
تعریف قاطعیت 
کارکردها 
زمینه فرهنگی قاطعیت 
طبقه بندی رفتار افراد 
مدیریت افراد پرخاشگر
مدیریت افراد کمرو 
افراد قاطع 
زمان قاطعیت 
هدفهای اجتماعی 
هدفهای سازمانی 
هدفهای کارکنان 
جایگاه تعارض در مدیریت 
نظریه سنتی 
نظریه روابط انسانی 
نظریه تعامل 
تقسیم بندی تعارضات سازمانی 
ارزیابی منشأ تعارضات سازمانی 
مدیریت تعارض 
استراتژی ایجاد تعارض سازنده در سازمان 
و.........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با اصول مدیریت دولتی, مقاله اصول مدیریت دولتی, مقاله درباره مدیریت دولتی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, تحقیق مدیریت دولتی, دانلود تحقیق مدیریت دولتی,


سه شنبه 2 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها


تاثیر-تکنولوژی-اطلاعات-بر-مدیریت-مجموعه-در-کتابخانه-ها

تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 25

 

بخشی از متن:
تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

 
چكيده:
در این مقاله به طور خلاصه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و همچنین روی نقش کتابداران شرح داده می شود.
 
 عوامل موثر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و تاکید بر این نکته که ما نیاز به تغییر سیاست مدیریت مجموعه داریم بحث خواهد شد.
 
 در این مقاله سعی شده پیرامون  فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهاي الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با معیارهای ارزیابی آنها و همینطور در مورد سودمندی دروازه های موضوعی و مقایسه ساختار هزینه منابع الکترونیکی متفاوت بحث شود.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت کتابخانه, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, دانلود مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, تحقیق تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, نحوه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت کتابخانه,


سه شنبه 2 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی


آشنایی-با-برنامه-ريزي-توسعه-فردی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 98

 

 

بخشی از متن:

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 16 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی می پردازد . چکیده این مقاله به شرح زیر است :
 
برنامه توسعه فردي يك برنامه زمان‌بندي شده مكتوب براي برآورده شدن نيازهاي حرفه اي افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در اين برنامه سعي مي گردد تا كاركنان با توجه به توانائيها و قابليتهاي خود، در راستاي اهداف سازمان و شغل خويش توسعه يابند و بين نيازهاي توسعه فردي و وظايف شغلي خويش ارتباطي پويا برقرار كنند. برنامه ريزي توسعه فردي به عنوان يك «ابزار كاربردي» باعث رشد و ارتقاي دانش و مهارت كاركنان ازطريق مشاركت فعال سرپرستان و مديران مي شود كه مهمترين ويژگي آن تعامل دو سويه كاركنان و سرپرستان (مديران) است. در اين مقاله مفاهيم مربوط به برنامه توسعه فردي (ضرورت، تعريف، اهداف و مزايا)اشاره مي شود و در ادامه فرايند 6 مرحله اي از برنامه توسعه فردي (شناسايي اولويتهاي عملكرد، تعيين ارزيابي نيازهاي مهارتي و اهداف توسعه اي، شناسايي گزينه هاي توسعه و انتخاب فعاليتها، در ميان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پيرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پيشرفت فرايند)، به تفصيل تشريح مي گردد.
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه ريزی توسعه فردی, مقاله برنامه ريزی توسعه فردی, مدیریت برنامه توسعه فردی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت,


سه شنبه 1 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تئوري z، تئوری مديريت ژاپني


تئوري-z-تئوری-مديريت-ژاپني

تئوري z، تئوری مديريت ژاپني

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 25

 

بخشی از متن:

تئوري z ، تئوری مديريت ژاپني ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 24 صفحه تهیه شده است. 

چکیده

تاكنون در مورد سبكهاي رهبري و مديريت ژاپني به عنوانبخشي از فنون نوآوري در دنيا زياد بحث شده است. مع هذا، جنبه هاي ديگري نيز اين اين فرآيند رهبري ژاپني وجود دارد.

در اين مقاله با بررسي و بازنگري ادبيات تحقيق، جنبه هاي متفاوت از رفتار رهبري ژاپني كه كمتر مورد تاكيد قرار گرفته به تصوير كشيده شده است:

 

تجسم گرايي يا ذهنيت گرايي (TATEMAE) در برابر واقع گرايي (HONNE) و فشار براي ايجاد هماهنگي و توازن و كاربرد ياكوزا (مافياي ژاپني= YAKUZA) حلقه هاي كنترل كيفيت تصميم گيري، ارتقاء مبتني بر ارشديت، تحرك و جابجايي محدود درون سازماني، بازنشستگي اجباري، استفاده از كاركنان موقت و پاره وقت و تبعيض قائل شدن عليه زنان، نمونه هايي از اين رفتار هستند.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با تئوری z, تئوری مدیریت ژاپنی, مقاله تئوری مدیریت ژاپنی, مقاله مدیریت ژاپنی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, مقاله تئوری مديريت ژاپني, دانلود مقاله تئوری مديريت ژاپني, مقاله مديريت ژاپني, دانلود مقاله مديريت ژاپني, تحقیق مديريت ژاپني,


سه شنبه 1 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با برنامه ریزی منابع سازمان ERP


آشنایی-با-برنامه-ریزی-منابع-سازمان-erp

آشنایی با برنامه ریزی منابع سازمان ERP

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 124

 

 

بخشی از متن:

آشنایی با برنامه ریزی منابع سازمان ERP ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 25 صفحه تهیه شده است.

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی برنامه ریزی منابع سازمان ERP می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
چکیده 
مقدمه
برنامه ریزی منابع سازمان 
هدف اول: شناسائی مفاهیم ، اجزاء و روابط بین عناصر در  ERP
هدف دوم: شناسایی راههای بکار گیریERP در محیطهای تجاری و صنعتی ایران و مورد خاص صنایع خودرو سازی
تاریخچه و سیر تکاملی سیستم ERP
تعریفی از MRPII توسط جامعه کنترل تولید و موجودی امریکا
سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان
ERP چيست؟
چه مدت زماني يك پروژه ERP طول مي كشد؟ 
ERP چه اشكالاتي را از كسب و كار ما اصلاح خواهد كرد؟ 
آيا ERP سازگار با شيوه‌هاي اجراي كسب و كار ما خواهد بود؟ 
هزينه واقعي ERP چه مقدار است؟ 
چه زماني بازگشت سرمايه گذاري ERP صورت خواهد گرفت؟ 
برنامه ریزی منابع سازمان 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله منابع سازمان erp, دانلود مقاله برنامه ریزی منابع سازمان erp, مقاله مدیریت سازمان, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, آشنایی با برنامه ریزی منابع سازمان erp,


سه شنبه 1 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نقش امنيت شغلی در ایمنی و سلامت كاركنان سازمان


نقش-امنيت-شغلی-در-ایمنی-و-سلامت-كاركنان-سازمان

نقش امنيت شغلی در ایمنی و سلامت كاركنان سازمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 38

 

بخشی از متن:

نقش امنيت شغلی در ایمنی و سلامت كاركنان سازمان ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 47 صفحه تهیه شده است.

چکیده مقاله

اين مقاله به بررسي يكي از عوامل مهم نگهداري كاركنان يعني ايمني و سلامت حرفه‌اي مي‌پردازد. در ابتدا تعريف و مفاهيم مربوط ارائه مي‌شود و سپس روش‌هاي متداول بررسي و اقدام در زمينه بهداشت و ايمني محيط كار نام برده شده و به قوانين ايمني و سلامت حرفه‌اي در ايران اشاره مي‌گردد.

همچنين فرهنگ، سخت افزار و سيستم‌ها كه عوامل كليدي در ايمني و سلامت حرفه‌اي هستند مورد بررسي قرار مي‌گيرند.

مواردي راهنما به منظور ارزيابي عملكرد ايمني و سلامت ارائه مي‌شود. انواع برنامه‌هاي ايمني بر مبناي مشوق و برمبناي رفتار تحليل مي‌شوند. بعد از اين مطالب استرس مرد بررسي قرار مي‌گيرد.

پس از تعريف استرس و عوامل بوجود آورنده آن، عواملي كه بر آن اثر گذاشته و از آن اثر مي‌پذيرند، بررسي شده و سپس راهكارهايي در چارچوب مديريت استرس براي بهينه كردن آن ارائه مي‌شود. ...............

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نقش امنیت شغلی در سلامت کارکنان سازمان, مقاله امنیت شغلی کارکنان, دانلود مقاله نقش امنیت شغلی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, نقش امنيت شغلی در ایمنی کارکنان, نقش امنيت شغلی در شلامت کارکنان, مقاله درباره امنیت شغلی, تحقیق امنیت شغلی,


سه شنبه 1 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با جو سازمانی ، شخصیت سازمان ها


آشنایی-با-جو-سازمانی--شخصیت-سازمان-ها

آشنایی با جو سازمانی ، شخصیت سازمان ها

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 106

 

بخشی از متن:
آشنایی با جو سازمانی ، شخصیت سازمان ها ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 21 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی موضوع آشنایی با جو سازمانی ، شخصیت سازمان ها می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
رفتار سازمانی 
مقدمه
تفاوت جو سازماني و فرهنگ سازمان
نظريه هاي جو سازمانی 
نظريه تاجي يوری 
نظريه هاجتس 
نظريه استرن 
نظريه هريسون 
نظريه هوي و سيبو
ابعاد جو سازمانی
انواع حيطه بندي جو سازمانی
عوامل موثر بر جو سازمانی
شاخصهاي روابط انسانی و جو سازمانی
انگيزش و جو سازمانی
بهداشت رواني و جو سازمانی 
رهبري و جو سازمانی
چه كسي جو سازمان را تعيي مي كند؟
ابعاد جو سازماني
و........................
 
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با جو سازمانی, پروژه فرهنگ سازمانی, نظريه هاي جو سازمانی, آشنایی با شخصیت سازمانی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی,


سه شنبه 31 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با فنون مديريت زمان

آشنایی-با-فنون-مديريت-زمان

آشنایی با فنون مديريت زمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 15

 

بخشی از متن:

آشنایی با فنون مديريت زمان ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 14 صفحه تهیه شده است.

چكيده 

اين مقاله فنون مديريت زمان را مورد بررسي قرار مي‌دهد. تعيين اهداف كاري و شخصي، تحليل عوامل اتلاف وقت، كاهش وقفه‌ها و ايجاد تمركز، كار با برگه‌ها و اسناد، بايگاني مدارك، محيط كار مناسب، كنترل زمان تلفن و واگذاري يا تفويض بخشي از مسئوليت‌ها و اختيارات رئوس مطالب اين مقاله را تشكيل مي‌دهند.

1- مقدمه

آيا تا به حال احساس نكرده‌ايد مانند خرگوش سفيد در داستان آليس در سرزمين عجايب هستيد؟ ... هميشه در عجله‌ايد اما هرگز به آنچه كه مي‌خواهيد نمي‌رسيد. آيا شما هم ساعات طولاني كار مي‌كنيد ولي هميشه اين حس را داريد كه اهدافتان در حال گريز هستند؟

 

وقتي حمايت از كاركنان كاهش مي‌يابد فشار كار هجوم مي‌آورد و آنها مجبور مي‌شوند سخت‌تر، طولاني‌تر و سريع‌تر كار كنند. مديريت زمان و رويه واگذاري بخشي از وظايف كاري به همكاران، ديگر يك موضوع .....................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با فنون مدیریت زمان, مقاله مدیریت زمان, مقاله درباره مدیریت زمان, مدیریت زمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, دانلود مقاله مدیریت زمان, مقاله مدیریت زمان, تحقیق مدیریت زمان,


سه شنبه 31 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با چرخه حیات در سازمان ها


آشنایی-با-چرخه-حیات-در-سازمان-ها

آشنایی با چرخه حیات در سازمان ها

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 60

 

بخشی از متن:
آشنایی با چرخه حیات در سازمان ها ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 15 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی موضوع چرخه حیات در سازمان ها می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه
چرخه حيات يك سازمان
طراحي شغل
مدلهاي ويژگي شغلي
جايگزيني مدير عامل
رهبري
مديريت فرهنگ سازماني
استراتژي رشد از طريق خريداري يك شركت ديگر 
مديريت فرهنگ هاي مختلف
برنامه ريزي عملي
مديريت بر مبناي هدف (MBO) (Management By Objectives)
مديريت كيفيت جامع (T.Q.M): (Total Quality Management) 
رهبري و ملاحظات بين المللي
جمع بندي و نتیجه گیری
و.......................
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با چرخه حیات در سازمان ها, مقاله چرخه حیات در سازمان ها, چرخه حیات در سازمان ها, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, چرخه حیات سازمان ها, آشنایی با چرخه حیات سازمان,


سه شنبه 31 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی در بازرگانی خارجی ايران


نحوه-گذر-از-روش-تجارت-سنتی-به-تجارت-الكترونيكی-در-بازرگانی-خارجی-ايران

نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی در بازرگانی خارجی ايران

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 13

 

بخشی از متن:

نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی در بازرگانی خارجی ايران ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت بازرگانی و اقتصاد بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده

در اين مقاله سعي شده است تا راهكارهائي به منظور سوق دادن تجارت سنتي در ايران به سمت تجارت الكترونيكي ارائه گردد.

 

دراين راستا ضمن نگاهي به مفاهيم اين تجارتها، روند گسترش تجارت الكترونيكي در جهان و گريز ناپذير بودن استفاده از آنها بررسي گرديده است.

 

 

 همچنين با استفاده از تجربه هاي برخي كشورها و در نظر داشتن سياستهاي كشوري، روشهائي براي راه اندازي و گسترش تجارت الكترونيكي ارائه گرديده است.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله درباره تجارت الکترونیکی, مقاله تجارت الکترونیکی, آشنایی با تجارت الکترونیک, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله مدیریت بازرگانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت, نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی, مقاله نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی, تحقیق نحوه گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی, گذر از روش تجارت سنتی به تجارت الكترونيكی,


سه شنبه 30 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین(SCM)


آشنایی-با-چگونگی-عملکرد-مدیریت-زنجیره-تامین(scm)

آشنایی با چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین(SCM)

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 245

 

بخشی از متن:
آشنایی با چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین (SCM) ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت صنعتی بوده که در 40 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین (SCM) می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه
مدیریت زنجیرهتأمین «SCM » 
مفاهیمی از قبیل E-Commerce ، E-Business- ، E-Government  ، E-Payment  
در این تحقیق به سوالات زیر پاسخ داده خواهد شد
زنجیره تأمین و مدیریت زنجیره تأمین هر کدام چه مفهومی دارند؟
اصول بهینه سازی سیستم  «SCM » کدامند؟
مزایا و معایب بهینه سازی  «SCM » کدامند؟
فرآیند  «SCM » چگونه است؟
ضرورت اندازه گیری عملکرد در زنجیره تأمین چگونه است؟
رقابت پذیری در زنجیره تأمین به چه مفهوم است؟
تأثیر مکان یابی در زنجیره تأمین چیست؟
عدم قطعیت زنجیره تأمین شامل چه مواردی و چگونه است؟
فرضیات  «SCM » کدامند؟
«SCM » شرکت ها در چه زمینه هایی کمک می نماید؟
فصل اول: مفهوم  زنجیره تأمین 
مفهوم زنجیرۀ تأمین و مدیریت زنجیرۀ تأمین
پنج بخش اصلی هر زنجیرۀ تأمین
زنجیره تأمین چگونه کار می کند
اهمیت «SCM»
ارزیابی «SCM»
ویژگی «SCM»
چهار مرحله اصلی عملیاتی زنجیره تأمین
مفهوم (Bullwhipeffect)
اصول بهینه سازی سیستم  «SCM »
خرید خارجی بر اساس کل هزینه نه قیمت
استفاده از منبع داخلی و خارجی
ارزیابی و رده بندی سازندگان 
هماهنگی با سازندگان استراتژیک
پیش بینی درست
موفقیت در بهینه سازی زنجیره تأمین
معایب بهینه سازی
عوامل موفقیت بهینه سازی
چرخۀ تولید
شاخه های کلیدی زنجیرۀ تأمین
اندازه گیری عملکرد
انواع طرح های سیستم های شاخص
شاخص های کلیدی عملکرد برای مدیریت زنجیره تأمین
عدم قاطعیت زنجیره تأمین
فعالیت های تولید
اجزای SCM کدامند؟
فاکتورهای اساسی تصمیم مکان
دلایل اهمیت مسئله مکان 
اندازه گیری متغیرهای مکان کارخانه
فاکتورهای مکان کارخانه 
نقش مکان در تصمیم گیری زنجیره تأمین
مواردی که در تصمیمات مکان باید آنها را مد نظر قرار داد
زمینه های که SCM شکرت را یاری می بخشد
فرضیات SCM
نتیجه گیری
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین scm , چگونگی عملکرد مدیریت زنجیره تامین, پروژه مدیریت زنجیره تامین, مدیریت زنجیره تامین, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, عملکرد مدیریت زنجیره تامین, مدیریت زنجیره تامین, آشنایی با مدیریت زنجیره تامین,


سه شنبه 30 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آسيب شناسی رفتار سازمانی


مقاله-آسيب-شناسی-رفتار-سازمانی

مقاله آسيب شناسی رفتار سازمانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

آسيب شناسي رفتار سازمانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته روانشناسی بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

چكيده

 

آسيب شناسي (Patholiogy) مطالعه مباني كاركردهاي نابسامان است. بيشتر مردم بر اين عقيده اند كه پديده هايي چون جنايت، تخلف، الكليسم، اعتياد به موادمخدر، فقر و حاشيه نشيني و سوءسكونت هاي حاد و جنبه هاي آسيب شناختي در زندگي امروزي هستند.

 در چارچوب نظريه تضاد، بروز پديده هاي تعارض آميز و تضادهاي دروني جامعه كه پايه اصلي آنها تعارض هاي طبقاتي است موجب نابساماني هاي رفتاري مي شوند.

 تمركز سرمايه و قدرت در دست گروه هايي كه علايق و منافع مشترك اقتصادي و سياسي دارند - و با يكديگر نيز در ستيزند - موجب گرايش دادن معيارها به سمت استفاده خودي و ايجاد محروميت توده ها مي شود.

 محروميت ها، واكنش هاي پرخاشگرانه، غيرعادي، نابهنجار و بزهكارانه را موجب مي شوند و به هر حال گروه هاي آسيب ديده اجتماعي را پديد مي آورند.

در اين مقاله عوامل مختلف در ايجاد كاركردهاي نابسامان در رفتار سازماني آسيب شناسي مي شود.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله آسیب شناسی رفتار سازمانی, آسیب شناسی رفتار سازمانی, آسیب شناسی رفتار کارکنان, دانلود مقاله روان شناسی, مقاله رشته روان شناسی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله آسيب شناسی رفتار سازمان, تحقیق آسيب شناسی رفتار سازمان, دانلود تحقیق آسيب شناسی رفتار سازمان,


سه شنبه 30 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

هوش هيجانی ابزاری نوين در مديريت سازمانها

هوش-هيجانی-ابزاری-نوين-در-مديريت-سازمانها

هوش هيجانی ابزاری نوين در مديريت سازمانها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

هوش هيجانی ابزاری نوين در مديريت سازمانها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

اين مقاله به موضوع هوش هيجاني و كاربرد آن در مديريت سازمان‌ها مي‌پردازد. هوش هيجاني تعريف شده و با هوش تحصيلي مقايسه مي‌شود.

 شرايط بروز هوش هيجاني و استعدادهاي فردي براي ايجاد هوش هيجاني تشريح مي‌شوند. سپس كاربرد هوش هيجاني در مديريت بازار بررسي مي‌شود.

 هم‌چنين به موضوع هوش بين فردي، اميد و خوش‌بيني و نقش آنها در مديريت بازار پرداخته مي‌شود.

در تجارت وقتي صحبت از هوش به ميان مي‌آيد معمولاً به ياد نمره‌هاي درسي دانشگاه مي‌افتيم يا تست‌هاي هوش آزمون‌هاي استخدامي به ذهنمان مي‌رسد. اما به تعبيري وسيع‌تر مي‌توان گفت دو نوع هوش وجود دارد: هوش تحصيلي و هوش هيجاني

هوش هيجاني بيانگر آن است كه در روابط اجتماعي و در بده بستان‌هاي رواني و عاطفي در شرايط خاص چه عملي مناسب و چه عملي نامناسب است. يعني اينكه فرد در شرايط مختلف بتواند اميد را در خود هميشه ...............

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت سازمان, هوش هیجانی در مدیریت سازمان, مقاله هوش هیجانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, هوش هيجانی در مديريت سازمانها, مقاله هوش هيجانی در مديريت سازمانها, دانلود مقاله هوش هيجانی در مديريت سازمانها, تحقیق هوش هيجانی در مديريت سازمانها, آشنایی با هوش هيجانی در مديريت سازمانها,


سه شنبه 29 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

جایگاه زنان در عرصه مديريت


جایگاه-زنان-در-عرصه-مديريت

جایگاه زنان در عرصه مديريت

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

جایگاه زنان در عرصه مديريت ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

 

در اين مقاله به اشتغال زنان به عنوان مدير در كشور پرداخته شده است.

برخي اطلاعات آماري در اين زمينه ارائه ميشود و دو پرسش در خصوص اشتغال زنان در عرصه مديريت مطرح ميگردد و براساس پژوهشهاي انجام شده به آنها پاسخ داده ميشود.

در پايان تعدادي راهكار براي فراهم آوردن زمينه اشتغال زنان در پستهاي مديريتي ارائه ميشود.

قسمتی از متن :

امروزه توانمندسازي زنان و مشاركت كامل آنان بر پايه برابري، در همه زمينه‌ها از جمله در فرآيند تصميم‌گيري و مديريت جامعه يكي از پيش نيازهاي توسعه پايدار مي‌باشد كه كشور ما سخت بدان نيازمند است. در جوامعي كه هنوز تعادل مطلوب و قابل قبول و مشاركت عادلانه زن و مرد در فعاليتهاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي فراهم نشده و ................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: جایگاه زنان در عرصه مدیریت, مقاله نقش زنان در مدیریت, مقاله درباره مدیریت زنان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, زنان در عرصه مديريت, داناود مقاله مدیریت زنان, آشنایی با مدیریت زنان, مقاله مدیریت زنان,


سه شنبه 29 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مديريت نوين و توسعه پايدار


مديريت-نوين-و-توسعه-پايدار

مديريت نوين و توسعه پايدار

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 31
حجم فایل: 91

 

بخشی از متن:
مديريت نوين و توسعه پايدار ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 31 صفحه تهیه شده است.
 
 
چكيده
توسعه پايدار، مفهوم جديدي است كه از طريق پيوند بين ابعاد مختلف توسعه (اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي) و توجه خاص به ملاحظات محيطي و حفظ محيط زيست از دهه 80 به طور گسترده‌اي مطرح گرديد.
 از سوي ديگر،‌مديريت دولتي نوين به منظور افزايش مسئوليت مديران به محيط پيراموني خود، از دهه 70 جايگزين مديريت دولتي در مفهوم سنتي آن شد. 
 
لذا در اين مقاله، پس از تشريح «توسعه» در مفهوم سنتي، الگوي جديد آن تحت عنوان «توسعه پايدار» به عنوان اساس فعاليتهاي مديريت دولتي نوين مطرح شده است.
 سپس مديريت دولتي نوين به عنوان محور توسعه پايدار و ابزار دولتها در كسب اهداف توسعه، پايدار، مورد بررسي و تحليل قرار گرفته است. 
 
قسمتی از متن :
همه ما از توسعه اقتصادي شناخت داريم و شاخصه‌هاي آن را مثل رشد توليد، افزايش بهره‌‌وري (كارايي)، افزايش درآمد ملي و توليد ناخالص ملي و ..... در نظر داريم. از طرف ديگر، توسعه اجتماعي و شاخصه‌هايي نظير توزيع عادلانه درآمد، برابري و بسط عدالت اجتماعي را نيز مي‌شناسيم و گفته مي‌شود كه پس از رشد اقتصادي و حتي به همراه آن و به دنبال كارآفريني، ايجاد اشتغال، به جا و لازم است تا افراد فعال جامعه در چرخه اقتصادي كشور مشغول به كار شوند. همچنين توسعه فرهنگي، از جنبه‌هاي نوين مفهوم توسعه است كه  .........................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مديريت نوين و توسعه پايدار, مدیریت نوین و توسعه پایدار, دانلود مقاله مدیریت نوین, دانلود مقاله توسعه پایدار, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, مديريت نوين و توسعه,


سه شنبه 29 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری

پاورپوینت-مدیریت-روابط-و-رضایتمندی-مشتری

پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 77
حجم فایل: 802

بخشی از متن:
بازار اقتصاد جهاني، هيچ گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان ها و بنگاه هاي تجاري تلاش مي كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر بفرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، مشتريان و مصرف كنندگان، همواره در جستجوي عرضه كنندگاني هستند كه كالا يا خدماتي به مراتب بهتر ارايه مي كنند. درك اين تمايز، فرايند گزينش كالا يا خدمات مورد نياز را هدايت نموده و مشتريان را در تصميم گيري براي پرداخت بهاي بيشتر در مقابل دريافت كالا يا خدمات بهتر ياري مي نمايد. به علت وجود عرضه كنندگان متعددي كه محصولاتي با كيفيت نسبتاً يكسان عرضه مي كنند، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان انتخاب گزينه هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص هاي كيفي را مدّ نظر قرار مي دهند. مشتريان در جستجوي سرنخ هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين كننده ياري نمايد.

فهرست فصول:
فصل اول: مدیریت روابط مشتری
فصل دوم: رضایتمندی مشتری
فصل سوم: روش های اندازه گیری رضایت مشتری
فهرست منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, پاورپوینت مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, مدیریت روابط و رضایتمندی مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت رضایتمندی مشتری, پاورپوینت مدیریت رضایتمندی مشتری, مدیریت رضایتمندی مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت روابط مشتریان, پاورپوینت مدیریت روابط مشتریان, مدیریت روابط مشتریان, دانلود پروژه مدیریت دولتی, دانلود پروژه مدیریت بازرگانی, دانلود پروژه مدیریت صنعتی, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش تولید و عملیات, دانلود پروژه مدیریت صنعتی گرایش مالی, دانلود پروژه مدیریت دولتی, دانلود پروژه مدیریت بازرگانی,


سه شنبه 28 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنايي با دستورالعمل ها و نحوه ارزشيابي كاركنان


آشنايي-با-دستورالعمل-ها-و-نحوه-ارزشيابي-كاركنان

آشنايي با دستورالعمل ها و نحوه ارزشيابي كاركنان

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 79

 

بخشی از متن:
آشنايي با دستورالعمل ها و نحوه ارزشيابي كاركنان ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 17 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی موضوع دستورالعمل ها و نحوه ارزشيابي كاركنان می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه
خلاصه طرح و چرخه مستمر ارزشيابي
كاربرد نتايج ارزشيابي
تشخيص خدمت برجسته
تشخيص از طريق ارزشيابي
تشخيص از طريق بروز لياقتهاي ويژه
استفاده از نتايج ارزشيابي در انتصاب به پستهاي مديريت و سرپرستی
استفاده از نتايج ارزشيابي در ارتقاء گروه
استفاده از نتايج ارزشيابي در افزايش فوق العاده شغل
تعيين ضريب افزايش سنواتي با استفاده از نتايج ارزشيابي
استفاده از نتايج ارزشيابي در آموزش و بهسازي كاركنان
نحوه رسيدگي به شكايات ارزشيابي
دستورالعمل تكميل فرمهاي ارزشيابي
 
قسمتی از ابتدای متن :
 
بدون شك نيروي انساني در هر سازمان جداي از حجم و اندازه آن بعنوان مؤثرترين و مهمترين عامل تعيين كننده در بقاء رشد و پويايي سازمان به شمار آمده و بزرگترين سرمايه و دارايي آن محسوب مي گردد.
لذا هر فرد در سازمان مربوطه براي پيشرفت و نيل به اهداف تعيين شده شغلي نياز به آگاهي از موقعيت خود دارد. اين آگاهي موجب مي شود كه او از نقاط قوت و ضعف عملكرد و رفتار خود مطلع گردد و تمهيدات لازم را براي اثربخشي بيشتر كوششهايش به كار برد. بديهي است كه عدم توجه دستگاه به احساسات، نيازها و عملكرد كاركنان صدمات جبران ناپذيري در ادامه انجام مأموريت و اهداف سازمان وارد خواهد نمود.
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دستورالعمل های ارزشیابی کارکنان, نحوه ارزشيابی كاركنان, چرخه مستمر ارزشيابی, ارزشیابی عملکرد کارکنان, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, نحوه ارزشيابي كاركنان, آموزش نحوه ارزشيابي كاركنان,


سه شنبه 28 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مجموعه طلایی تئوری های مدیریتی شرکت هما

مجموعه-طلایی-تئوری-های-مدیریتی-شرکت-هما

مجموعه طلایی تئوری های مدیریتی شرکت هما

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 65
حجم فایل: 40

 

بخشی از متن:

مجموعه طلایی تئوری های مدیریتی شرکت هما ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 65 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست مطالب 

عنوان 

فصل اول: كليات 

1-1- مقدمه 

2-1- تاريخچه شركت هما 

فصل دوم: مروري بر سيستم مديريت مشاركتي

1-2- مقدمه 

2-2- استفاده از سيستم پيشنهادات 

3-2- طريقه ارائه پيشنهادها و رسيدگي به آنها … 

4-2- ترقي و تعالي كارگران … 

5-2- مهم ترين خصوصيات روش مديريت مشاركتي … 

6-2- گروههاي كنترل كيفيت … 

7-2- توضيح لازم درباره گروهها … 

8-2- پاداش هاي نقدي و غير نقدي 

9-2- سيستم پيشنهادات در گروههاي كنترل كيفيت 

10-2- منافع گروههاي كنترل كيفيت براي مديران 

11-2- وضعيت هاي جديد و لزوم تطبيق كارگران 

فصل سوم: تجزيه و تحليل سيستم مديريت مشاركتي، اصول و مراحل آن

1-3- مقدمه 

2-3- فلسفه اجراي سيستم 

3-3- هدف اجراي سيستم 

4-3- شرايط لازم براي اجراي سيستم 

5-3- زمينه هاي عملي سيستم 

6-3- چگونگي اجراي سيستم 

7-3- مراحل ارائه پيشنهادات 

8-3- سيستم كنترل كيفيت جامع 

1-8-3- گروههاي كنترل كيفيت 

2-8-3- چگونگي عملكرد گروهها 

3-8-3- ارائه پيشنهاد از جانب گروهها 

4-8-3- شرايط تشكيل گروهها 

5-8-3- وضعيت آموزش گروهها 

6-8-3- زمينه هاي فعاليت گروهها 

7-8-3- موضوع جلسات گروهها 

8-8-3- موضوعات مورد بحث 

9-8-3- انتخاب موضوعات قابل بررسي 

10-8-3- جلوگيري از دوباره كاري 

11-8-3- هزينه ها و جوايز ارزيابي 

9-3- ستاد مركزي گروههاي كنترل كيفيت 

10-3- نتايج عملكرد گروههاي كنترل كيفيت 

11-3- ويژگي هاي اساسي سيستم 

فصل چهارم: وضعيت سيستم مديريت مشاركتي در شركت هما 

1-4- دستورالعمل هاي اجرايي مديريت مشاركتي در شركت هما 

1-1-4- اهداف مديريت مشاركتي در هما 

2-1-4- محدوده اعتبار 

3-1-4- ارزيابي پيشنهاد 

4-1-4- كميتة اجرايي 

5-1-4- بررسي كارشناسي پيشنهاد 

6-1-4- كميته عالي 

7-1-4- مراحل گردش عمليات نظام پيشنهادات 

2-4- استانداردهاي اجرايي مديريت مشاركتي در شركت هما 

1-2-4- هدف 

2-2-4- محدوده اعتبار 

3-2-4- تعاريف و مفاهيم 

4-2-4- ضوابط 

5-2-4- مشخصات فرم طرح و ارائه پيشنهاد 

6-2-4- دستورالعمل نحوه تنظيم و ثبت 

7-2-4- مشخصات فرم بررسي كارشناسي پيشنهاد 

8-2-4- دستورالعمل نحوه تنظيم و ثبت 

9-2-4- مشخصات فرم امتياز بندي كميته اجرايي 

10-2-4- دستورالعمل نحوه تنظيم و ثبت 

11-2-4- مشخصات فرم ابلاغ اجراي پيشنهاد 

12-2-4- دستورالعمل نحوه تنظيم و ثبت 

13-2-4- مشخصات فرم درخواست بررسي و ارزيابي مجدد پيشنهاد 

 

14-2-4- دستورالعمل نحوه تنظيم و ثبت 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تئوری های مدیریتی شرکت هما, آشنایی با نحوه مدیریت شرکت هما, مقاله مدیریت شرکت هما, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مدیریت شرکت هما, مقاله مدیریت شرکت هما, تحقیق مدیریت شرکت هما, آشنایی با مدیریت شرکت هما,


سه شنبه 28 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با مفهوم دولت و وظایف آن

آشنایی-با-مفهوم-دولت-و-وظایف-آن

آشنایی با مفهوم دولت و وظایف آن

فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 30
حجم فایل: 122

 

بخشی از متن:
آشنایی با مفهوم دولت و وظایف آن ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 30 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی مفهوم دولت و وظایف آن می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
 مقدمه   
تعریف دولت   
عناصر بنیادی دولت   
دولت و حکومت   
دولت و رفاه   
دولت رفاه چیست؟   
وظایف دولت رفاه 
نتیجه گیری 
 
قسمتی از متن : 
 
مفهوم دولت (state) تا سده  شانزدهم رواج سیاسی نیافته بود. نخستین کاربرد آن در بحث علمی به نیکولوماکیاولی (1527-1469) نسبت داده می شود. برای یونانی ها این مفهوم شناخته شده نبود. آنها به جای آن واژه «پولیس» را به کار می بردند که می توان آن را «شهر - دولت» نامید. در شهر دولتهای کاملا نزدیک و کوچک یونان باستان به بهره مندی از حقوق و اجتماع تاکید می شد و سلطه و اطاعت مورد توجه نبود. به گفته کاتلین بهتر است آنها را «اجتماع شهری» بنامیم تا دولت . ......................
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، مدیریت دولتی، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با مفهوم دولت, عناصر بنیادی دولتی, آشنایی با وظایف دولت, وظایف دولت رفاه, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, آشنایی با مفهوم مدیریت دولت, مفهوم مدیریت دولتی, آشنایی با مدیریت دولتی, مدیریت دولتی کردن,


سه شنبه 27 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سیستم مديريت ‏اطلاعات ‏بيمارستانی

سیستم-مديريت-‏اطلاعات-‏بيمارستانی

سیستم مديريت ‏اطلاعات ‏بيمارستانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 25

 

بخشی از متن:

سیستم مديريت ‏اطلاعات ‏بيمارستانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 26 صفحه تهیه شده است.

 

 چكيده

پيشرفت علم پزشكي و در كنارآن پيشرفت علم اطلاع رساني و علم كامپيوتر در سالهاي گذشته ، تحولات اساسي را در سيستمهاي مديريت بيمارستاني بوجودآورده است .

سيستمهاي كامپيوتري در سيستمهاي مديريت بيمارستاني رخنه كرده و دربيمارستانها از سيستمهاي كامپيوتري اطلاعات پزشكي بهره برداري مي‏شود .

حركتهاي مختلفي در اين راستا صورت گرفته است و سيستمهاي متنوعي ايجاد شده است . در ايجاد اين سيستمها از روشهاي مختلفي بهره‏برداري شده .

به هرحال تمامي اين سيستمها به هر گونه كه ايجاد شده باشند ، بايد شرايط خاصي را در بر بگيرند و مواردي را رعايت نمايند .

در غير اينصورت سيستمها كارائي مناسبي در بهبود عمليات سيستم مديريت بيمارستان نخواهند داشت .

در اين مقاله پس از بحثي مختصر پيرامون چنين سيستمهائي ، خصوصياتي را كه اين سيسستمها بايد داشته باشند مورد بحث قرار مي‏دهيم و پس ازآن طرح يك سيستم پيشنهادي و اجزاءآن مطرح شده و مورد بررسي قرار مي‏گيرد .

 

  

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: سیستم مدیریت اطلاعات بیمارستانی, مدیریت اطلاعات بیمارستانی, مقاله مدیریت اطلاعات, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, سیستم مديريت اطلاعات بيمارستان, مقاله سیستم مديريت اطلاعات بيمارستان, تحقیق سیستم مديريت اطلاعات بيمارستان, آشنایی با سیستم مديريت اطلاعات بيمارستان, مديريت اطلاعات بيمارستان, مديريت اطلاعات بيمارستانی, مقاله مديريت اطلاعات بيمارستانی,


سه شنبه 27 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با راه های بهبود مدیریت منابع انسانی

آشنایی-با-راه-های-بهبود-مدیریت-منابع-انسانی

آشنایی با راه های بهبود مدیریت منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 34

 

بخشی از متن:
آشنایی با راه های بهبود مدیریت منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 26 صفحه تهیه و آماده شده است .
 
این مقاله به تفصیل به بررسی راه های بهبود مدیریت منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
ماهيت مديريت منابع انسانی 
وظايف مديريت منابع انسانی 
نظام برنامه ريزي و تأمين نيروي انسانی
طرح ريزي و برآورد احتياجات نيروي انسانی 
مراحل برنامه ريزي نيروي انسانی 
كارمند يابي 
عوامل موثر در كارمند يابی
عوامل محيطي 
عواملي اجتماعي
عوامل تكنولوژيك 
قوانين و مقررات 
عوامل سازمانی
مراحل كارمنديابي 
تعيين كميت و كيفيت نيروی انسانی مورد نياز 
شناسايي مراكز و منابع كارمنديابي 
انتخاب روش كارمند يابی
بررسي پرسشنامه هاي در خواست كار 
برگزاري مصاحبه مقدماتی 
تهيه فهرستي از افراد واجد شرايط 
منابع كارمنديابي
منابع داخلی 
منابع خارجی 
آگهی
موسسات كارمنديابی 
مراكز آموزشی 
معرفي و توصيه كاركنان سازمان 
مراجعه مستقيم 
ارزيابي اثر بخشي روشهاي كارمنديابی 
فرآيند انتخاب
مراحل فرايند انتخاب 
به كار گماردن (انتصاب) 
نتیجه گیری 
و.....................................
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: راه های بهبود مدیریت منابع انسانی, وظايف مديريت منابع انسانی, برنامه ريزی نيروی انسانی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, بهبود مدیریت منابع انسانی, مقاله بهبود مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله بهبود مدیریت منابع انسانی, تحقیق بهبود مدیریت منابع انسانی, دانلود تحقیق بهبود مدیریت منابع انسانی,


سه شنبه 27 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مدل مديريت بحران در زلزله بم


مدل-مديريت-بحران-در-زلزله-بم

مدل مديريت بحران در زلزله بم

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 47
حجم فایل: 41

 

بخشی از متن:

مدل مديريت بحران در زلزله بم ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 47 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست:

روند برنامه ريزي براي دستيابي به طرح جامع مديريت بحران

برنامه ريز شهري براي دستيابي به يك طرح آمادگي و مديريت بحران در زمين لرزه

الگوي برنامه ريزي مقابله با بحران ناشي از زمين لرزه در يك شهر

مدلهاي عمومي مديريت بحران

مدل مديريت بحران در كشور تركيه

زلزله بم

شهر بم پيش از سانحه

شهر بم پس از سانحه

بررسي اقدامات انجام شده در شهر بم

نقد و بررسي كلي از اقدامات انجام شده در بم

فهرست ابنيه تاريخي خراب شده در زلزله بم

پيشينه تاريخي ارگ بم در يك نگاه

اقدامات انجام شده در پايگاه پژوهشي ارگ بم

عكسهايي از ارگ بم قبل و بعد از خرابي

عكسهاي هوايي

آلبوم

 

 

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدل مدیریت بحران در زلزله بم, مقاله مدیریت بحران, دانلودمقاله مدل عمومی مدیریت بحران, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریتی بحران, مقاله مديريت بحران, دانلود مقاله مديريت بحران, تحقیق مديريت بحران, نحوه مديريت بحران, مقاله مديريت بحران در زلزله, مقاله مديريت بحران در زلزله بم,


سه شنبه 26 شهريور 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با رسالت‌های اساسی مديريت منابع انسانی


آشنایی-با-رسالت‌های-اساسی-مديريت-منابع-انسانی

آشنایی با رسالت‌های اساسی مديريت منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 132

 

بخشی از متن:
آشنایی با رسالت‌های اساسی مديريت منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 32 صفحه تهیه شده است.
 
این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است : 
 
مقدمه
رسالت‌هاي اساسي مديريت منابع انساني 
امنيت شغلي1 در آينده
تعاريف و مفاهيم ايمني و بهداشت كار
قوانين دولتي و ايمني و سلامت حرفه‌اي
قوانين ايمني و سلامت حرفه‌اي در ايران
موازين مربوط به ايمني و بهداشت كار
مديريت ايمني و سلامت محيط كار 
عوامل كليدي بهبود ايمني و سلامت حرفه‌اي محيط كار
فرهنگ
سيستم ها
سخت افزار
اجزاي برنامه ايمني
ارزيابي عملكرد ايمني و سلامت
موارد راهنما به منظور ارزيابي عملكرد ايمني و سلامت
مشخص كردن علل حوادث و آسيب‌هاي ناشي از كار 
انواع برنامه‌هاي ايمني
برنامه‌هاي ايمني بر مبناي رفتار
برنامه‌هاي ايمني بر مبناي مشوق
نظرات جاري در ايمني و سلامت
استرس شغلي
سندروم سازگاري عمومي
ايجاد كننده‌هاي استرس
علل كاري استرس
فشار كاري كم
نوبت كاري
روابط بين شخصي
جو سازماني
عوامل شخصي
عوامل خارجي
شرايط اقتصادي
مقررات و قوانين دولتي
مسافرت
جرم و جنايت
موضوعات خانوادگي و شخصي
استرس و عملكرد كاري
رابطه استرس و ترك خدمت و سبك رهبري
تصميم گيري و استرس
علائم استرس
مديريت استرس
برنامه ريزي و مديريت زمان
نتيجه گيری
و.....................
 
قسمتی از متن :
 
يكي از رسالت‌هاي اساسي مديريت منابع انساني نگهداري كاركنان توانمند مي‌باشد. از آنجا كه اقدامات نگهداري، مكملي بر ساير اقدامات و فرايند‌هاي مديريت منابع انساني است، حتي اگر عمليات كارمنديابي، انتخاب، انتصاب و ساير اقدامات پرسنلي به نحو بايسته انجام شود بدون توجه كافي به امر نگهداري نتايج حاصل از اعمال مديريت چندان چشمگير نخواهد بود. نظام نگهداري منابع انساني ابعاد متعددي را شامل مي‌شود كه مي‌توان آنها را به دو دسته تقسيم نمود: ...............
 
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رسالت های اساسی مديريت منابع انسانی, مقاله مديريت منابع انسانی, رسالت های مدیریت منابع انسانی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, رسالت های مدیریت منابع انسانی, مقاله رسالت های مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله رسالت های مدیریت منابع انسانی,