استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط
دانلود مقالات و پایان نامه ها و پروژه های رشته مدیریت و مهندسی صنایع

سه شنبه 21 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط


استراتژی-مدیریت-شرکتهای-کوچک-و-متوسط

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 69

 

بخشی از متن:

استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک و متوسط ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

چكيده این مقاله بی نظیر به شرح زیر است :

تفکر غالب براي تحليل چگونگي شکل‏ گيري و محتواي استراتژي شرکتهاي کوچک و متوسط بر محور‏هايي استوار است که شکل‏گيري استراتژي ها را، حاصل انفعال و يا انباشت تدريجي تجربيات مديراني مي پندارند که غالبا مالک شرکتها نيز هستند.

 

آشکار شدن رهبران بزرگ جهاني در بازارهاي تخصصي کوچک،بازنگري در نگرشهاي مربوط به شرکتهاي کوچک و متوسط را ضروري ساخته است.

شرکتهاي کوچک گمنامي وجود دارند که از مفروضات مديريت نوين پيروي نمي‏کنند و در عين حال رهبران پرمنفعت بازارهاي خويش هستند.

 آنان استراتژي هاي دگرگونه‏اي را به‏کار مي‏گيرند که مهمترين مشخصه آنها عدم انفعال در برابر محيط است.

در ادبيات مديريت استراتژيک، مکاتب و رويکردهاي گوناگوني ظهور کرده‏اند که اغلب در فضاي کسب‏وکارهاي بزرگ توسعه يافته‏اند. ويژگيهاي کسب‏وکارهاي کوچک باعث شده است تا .................

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژی مدیریت شرکتهای کوچک, مقاله مدیریت استراتژیک شرکت, دانلود مقاله مدیریت استراتژیک سازمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, استراتژی مدیریت شرکتها, مقاله استراتژی مدیریت شرکتها, دانلود مقاله استراتژی مدیریت شرکتها, تحقیق استراتژی مدیریت شرکتها, نحوه استراتژی مدیریت شرکتها, تحقیق استراتژی مدیریت شرکتها, مقاله درباره استراتژی مدیریت شرکتها,


سه شنبه 21 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG


پایداری-سازمانهای-غیردولتی-یا-(ngo)-های-اعتباری-در-بازار-مالی-روستایی-تجزیه-و-تحلیل-swot-بر-daybang

پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 77

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله پایداری سازمانهای غیردولتی یا (NGO) های اعتباری در بازار مالی روستایی: تجزیه و تحلیل SWOT بر DAYBANG ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 18صفحه ترجمه شده و مهیای دانلود است.

 

 

چکیده: هدف- هدف از این مقاله تجزیه و تحلیل پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی (NGO ها) مانند DAYBA می باشد.

طراحی/ روش شناسی/ رویکرد- این مقاله جزئیات عواملی از طریق وب بررسی و توصیف می کند که DAYBANG نیز از تجزیه و تحلیل SWOT استفاده می کند.

یافته ها- با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT یافت می شودکه اطلاعات مشخص،سیستم امتیاز دهی اعتباری، و قانونی از راه اندازی اعداد بزرگ توسط DAYBANG کاهش خواهند یافت که براطلاعات نامتقارن نیز تاثیر گذار می باشد در حالیکه به انتخاب نامساعد و کاهش دهندگی هزینه های تراکنش منجر خواهد شد، در حالیکه ریسک عملیاتی و مخاطرات اخلاقی، نقاط ضعف هستند که باید از میان برداشته شوند، WT ، WO ، ST ، SO استراتژی های شایسته ای هستند که در نظر گرفته می شوند.

اصالت / ارزش – تحقیق و پژوهش های امور مالی غیر رسمی بر وام های میان بستگان، دوستان و رباخواران ترک دارند. تعداد کمی از مقالات، اگرچه بررسی هایی بر سازمان های غیر دولتی اعتباری (NGO) ها دارند. DAYBANGبه تازگی در حال ظهور CNGO می باشد. که منافع عمومی وسیعی به دلیل عملیاتی کردن بسته های نرم افزاری (پلت فرم) وب منجر می شود. این مقاله، مشخصه های عملکردی ان را با استفاده از تجزیه و تحلیل SWOT را فشار می سازد که پژوهش در زمینه امور مالی غیر رسمی گسترش می یابد.

واژه های کلیدی: چین، اعتباری، وام ها، اینترنت، مناطق روستایی، بازارهای مالی، سازمان های های غیر دولتی، توسعه پایدار، بازار های روستایی، تجزیه و تحلیل SWOT ، DAYBANG .

 

۱ مقدمه : به طور کلی پذیرفته می شود که موسسات مالی غیر رسمی، وام اساسی را برای کشاورزان در مناطق روستایی چین فراهم می کنند که منشاء ان در بازارهای مالی روستایی نا تمام می باشد. که در درجه اول بنیادی از موسسات مالی رسمی در مدت زمان طولانی از مناطق روستایی در معرض خطر اجتناب می کنند. دو نوع اصلی در بازار مالی روستایی وجود دارد که نیاز به انتقادی ارزیابی شده دارد. اول آنکه وام ها از سوی افرادی بستگان، همسایگان، دوستان ورباخواران گرفته می شود که بر خطر امتیاز دهی اعتباری ضعیف کشاورزان به واسطه نرخ بالا بهره و اعتبار فضاکنترل می شوند. وام دهندگان رباخوار می توانند نرخ بهره بالاتری را هزینه کنند از نیرو می توانند سود بیشتری را ایجاد نمایند. بستگان و همسایگان نیز انگیزه هایی دارند از آن جایی که آنها می توانند احترام و مزایای استفاده از وام گیرندگان را دریافت کنند. در واقع، وام گیرندگان نمی خواهند به طور پیش فرض از نظر ذهنی و حتی شرایط عینی بدتری داشته باشند زیرا انها یکدیگر را در میان وام دهندگان و وام گیرندگان می شناسد. و مفهوم سلیسی برای قرار گیری ارزش بازار بر تراکنش فراتز از تجمع حسن نیت، سرمایه اجتماعی و روابط متقابل وجود ندارد (تروی و همکارانش سال ۲۰۱۰) دومین نهاد های غیر رسمی مردمی، سازمان های غیر دولتی هستند که اجازه می دهند کشاورزان از وام دهندگان رسمی و وام دهندگان پیش پیشین حذف شوند. به طور کلی، سازمان های غیر دولتی توسط سازمان های خیریه، افراد و برنامه هایی راه اندازی می شوند که توسط بانکهای جهانی وسایر موسسات مالی بین المللی ارائه می گردند.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پایداری اعتباری سازمان های غیر دولتی, مقاله در مورد توسعه پابدار, توسعه پایدار, بازارهای روستایی, مقاله رشته مدیریت, دانلودمقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مهندسی صنایع, تجزیه و تحلیل swot, تجزیه و تحلیل daybang, پایداری سازمانهای غیردولتی یا ngo , مدیریت سازمانهای غیردولتی, مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, دانلود مقاله مدیریت سازمانهای غیردولتی, تحقیق مدیریت سازمانهای غیردولتی,


سه شنبه 20 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی


مدیریت-زمان-در-فعالیت-های-اقتصادی

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 29
حجم فایل: 310

 

بخشی از متن:

مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 29 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله  به شرح زیر است

 

مدیریت زمان موضوعی است اساسی که در عرصه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و در عمل اهمیت خود را به اثبات رسانیده است . 

نقش مدیریت زمان از آنجا حائز اهمیت است که سایر روشهای مدیریت بدون تأکید بر اجرای مدیریت زمان ناکارآمد بودن خود را نشان داده اند.

 از همین رو، مدیریت زمان ، از یک سو برای پیشبرد کار و از سوی دیگر برای انجام مراحل مختلف آن در مدت زمان معین نقش محوری ایفاء می کند، چنانچه زمان به گونه ای مناسب برای انجام امور یک سازمان مدیریت نشود فعالیت در محیط کار بازدهی لازم را نخواهد داشت. 

فهرست مطالب 

مقدمه

دریچه ای بر مدیریت زمان

مدیریت زمان در مدیریت بازار

نسل های مدیریت زمان 

ابعاد مدیریت زمان در بازار 

چهار بعد اصلی كارهای ضروری و فوری

زمان و وظایف مدیریت بازار 

۹ وظیفه اصلی مدیر بازار

۱۴ روش برای مدیریت زمان

زمان را مدیریت كنید

مدیریت زمان در تجارت

ده نکته اساسی در مدیریت زمان

مدیریت زمان در دانشگاه مجازی

مبانی مدیریت زمان 

تعیین اهداف 

تعیین اولویتها 

 

فاقد اهمیت و فوریت 

و..........................

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مدیریت زمان در فعالیت های اقتصادی, مقاله مدیریت زمان در اقتصاد, دانلود مقاله مدیریت زمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت زمان, مقاله مدیریت زمان در اقتصاد, دانلود مقاله مدیریت زمان, تاثیر مدیریت زمان در اقتصاد کشور, تاثیر مدیریت زمان بر اقتصاد,


سه شنبه 20 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی و ارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازم


اثر-تعدیل-چرخه-زندگی-سازمانی-و-ارتباط-بین-روشهای-تعاملی-و-تشخیصی-با-استفاده-از-کنترل-های-عملکرد-سازم

اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی و ارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازم

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 410

 

 

بخشی از متن:

اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی و ارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی با استفاده از کنترل های عملکرد سازمانی ؛ مقاله ای خوب برای رشته های مدیریت و مهندسی صنایع است که در 18 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده :

مطالعه حاضر به بررسی اثر تعدیل از چرخه زندگی سازمانی   OLC)) با استفاده از کنترل های سازمانی می پردازد .چرخه زندگی سازمانی OLC)) به تجزیه و تحلیل مراحل تولد، رشد، بلوغ می پردازد .داده ها با استفاده از یک نمونه تصادفی ازبین 343 مدیر در واحدهای کسب و کار و به وسیله پرسشنامه درسی انجام شده است . نتایج نشان میدهد که رویکرد تعاملی در ارتباط با عملکرد سازمانی می باشد .بلوغ دارای ارتباط  مثبت با عملکرد سازمانی می باشد مطالعه با ارائه روش تعاملی مناسب برای کسب وکا ر به سیستم مدیریت و  OLC کمک می کند .

کلمات کلیدی: سیستم های کنترل مدیریت، مراحل چرخه زندگی سازمانی ، كنترل با استفاده ازرویکردتعاملی، كنترل با استفاده از عملكرد

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: سیستم های کنترل مدیریت, مراحل چرخه زندگی سازمانی, كنترل با استفاده از رویکرد تعاملی, كنترل با استفاده از عملكرد, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, اثر تعدیل چرخه زندگی سازمانی, ارتباط بین روشهای تعاملی و تشخیصی, مدیریت چرخه زندگی سازمانی, دانلود مقاله چرخه زندگی سازمانی, تحقیق چرخه زندگی سازمانی, دانلود تحقیق چرخه زندگی سازمانی,


سه شنبه 19 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نظریه سازمان‌های يادگيرنده‌


نظریه-سازمان‌های-يادگيرنده‌

نظریه سازمان‌های يادگيرنده‌

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 46
حجم فایل: 68

 

بخشی از متن:

درآمدی بر نظريه‌ سازمان‌های يادگيرنده‌ ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 46 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست‌ مطالب‌

مقدمه‌

تعاريف‌

انواع‌يادگيري‌

زمينه‌هاي‌ شكل‌گيري‌ نظريه‌سازمان‌ يادگيرنده‌

نظريه‌ سازمان‌ يادگيرنده‌

كشش‌خلاق‌: اصل‌تلفيق‌كننده‌

نقشهاي‌ جديد

رهبر به‌ عنوان‌ طراح‌

رهبر به‌ عنوان‌ معلم‌

رهبر به‌ عنوان‌ خدمتگزار

مهارتهاي‌ جديد

ساختن‌ دورنماي‌ مشترك‌

نمايان‌ ساختن‌ و آزمون‌ مدلهاي‌ ذهني‌

تفكر سيستمي‌

ابزارهاي‌ جديد

الگوهاي‌ سيستمي‌ پايه‌

ترسيم‌ شقوق‌ متعارض‌ استراتژيك‌

روش‌ ستون‌ سمت‌ چپ‌ براي‌ نمايان‌ كردن‌ مدلهاي‌ ذهني‌

نقد نظريه‌ پيتر سنج‌

معناي‌ واقعي‌ سازمان‌ يادگيرنده‌

مديريت‌ در سازمانهاي‌ يادگيرنده‌

اندازه‌گيري‌ يادگيري‌

يادداشتها

 

فهرست‌ منابع‌

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نظریه سازمان های یادگیرنده, مقاله سازمان های یادگیرنده, آشنایی با سازمان های یادگیرنده, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریتی, تحقیق نظریه سازمان های يادگيرنده, آشنایی با نظریه سازمان های يادگيرنده , نظریه سازمان های يادگيرنده چیست, سازمان های يادگيرنده چیست,


سه شنبه 19 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته


دانلود-ترجمه-مقاله-روشهایی-برای-یادگیری-مدل-های-معنایی-با-استفاده-از-منابع-سازمان-یافته

مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 684

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی با استفاده از منابع سازمان یافته ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 
 

چكيده:

مدلهای معنایی انتزاعی از منابع داده ها به معنای توصیف داده ها و مفاهیم و روابط تعریف شده توسط دامنه ها می باشد . ساختمان داده ها مانند یک گام مهم در ادغام مدلها می باشد . در این مقاله , ما در حال حاضر یک رویکرد مقیاس ÷ذیر به صورت خودکار در یادگیری مدلهای معنایی از یک منبع داده های سازمان یافته با استفاده ازدانش منابع طراحی می نماییم . ارزیابی ما نشان می دهد که رویکرد تولید مدلهای معنایی حداقل ویژگی های مدل را بیان می کند .

1-    مقدمه :

مقدار قابل توجهی از اطلاعات در رابطه با این موضوع در پایگاه های اطلاع رسانی و رابط های برنامه ی کاربردی آمده است . یک رویکرد مشترک به ادغام این منابع و توصیف دامنه ی داده ها پرداخته است . در وب , مفاهیم و روابط تعریف دامنه ی مدل های معنایی می تواند به عنوان یک نمودار ترسیم شود و ارتباط بین آنها مشخص شود .... 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: منابع سازمان یافته, روشهایی برای یادگیری مدل های معنایی, مدلهای معنایی انتزاعی, دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت دولتی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, مقاله روشهایی یادگیری مدل های معنایی از منابع سازمان یافته,


سه شنبه 18 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

درآمدی بر تجارت الكترونيك


درآمدی-بر-تجارت-الكترونيك

درآمدی بر تجارت الكترونيك

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 86
حجم فایل: 41

 

بخشی از متن:

درآمدی بر تجارت الكترونيك ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 86 صفحه تهیه شده است.فهرست مطالب به شرح زیر است :

فصل اول

مقدمه تاريخچه

مقدمه

مبادله الكترونيكي داده ها

فوائد مبادله داده ها

اجراي مبادله داده ها

انجام تداركات از طريق اينترنت

مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه دولت

مزاياي تجارت الكترونيك از ديدگاه فروشندگان

مد فرايند تجارت الكترونيك

گردش كار در تجارت

تاثير تجارت الكترونيك بر فرايند توليد ومديريت توليد

ديدگاه دانشمندان از تجارت

چهارچوب هاي تجارت

فصل دوم: امنيت وپرداخت

كارت اعتباري

امنيت شبكه

خريد زيركانه با كارت اعتباري

روشهاي ديگر پرداخت

معاملات امن اينترنتي

خواص معاملات امن اينترنتي

گامهاي اصلي براي تبديل به فروشنده اينترنتي

چالشهاي پول نقد الكترونيكي 

نتيجه گيري 

فصل سوم:قانوني بودن

قانوني بودن تجارت الكترونيك

توافقات تجارت الكترونيك

حقوق بين المللي در تجارت الكترونيك

قرارداد

سندها در تجارت الكترونيك

قوانين در تجارت الكترونيك 

نتيجه گيري

فصل چهارم :اينترنت وتجارت الكترونيك

تاريخچه تجارت الكترونيك واينترنت 

سطوح تماس با اينترنت

دلايل بهره برداري از اينترنت در تجارت الكترونيك

طراحي پادگاه تجاري

ده فرمان براي طراحي سايتي كه مشتري را فراري مي دهد

بازاريابي

انواع تكنولوژي تجارت الكترونيك

چرخه ژنريك تجارت

 

نتيجه گيري 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پژوهش تجارت الکترونیک, دانلود پژوهش تجارت الکترونیک, پژوهش مدیریت صنعتی, دانلود پژوهش مدیرت صنعت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت, مدیریت تجارت الكترونيك, نحوه مدیریت تجارت الكترونيك, آموزش مدیریت تجارت الكترونيك,


سه شنبه 18 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

دانلود-ترجمه-مقاله-تاثیر-سرمایه-گذاری-در-بازاریابی-رابطه-مند-در-قدردانی-مشتری-در-خرده-فروشی

مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 398

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی ؛ یک مقاله خوب برای رشته مدیریت است که در 21 صفحه برای دانلود شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه وفاداری, قدردانی مشتری, بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله اقتصاد, دانلود مقاله بازاریابی, بازاریابی رابطه مند, سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند, مقاله بازاریابی رابطه مند, دانلود مقاله بازاریابی رابطه مند,


سه شنبه 17 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي


پرت-سي-پي-ام-و-برنامه-ريزي-خطي

پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 26

 

بخشی از متن:

پرت، سی پی ام و برنامه ريزی خطی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 24 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

 

مدل هاي شبكه اي برنامه ريزي كه جزء ابزارهاي كنترل پروژه نيز محسوب مي شوند عبارتند از: پرت، سي پي ام و برنامه ريزي خطي، گرچه پرت و سي پي ام در اصول بسيار شبيه هم هستند ولي داراي تفاوتهايي نيز مي باشند.

فن ارزيابي و بازنگري برنامه (پرت) به عنوان ابزار مديريت در جهت مشخص كردن و هماهنگ نمودن كاري كه بايد انجام شود تا اهداف پروژه در زمان تعيين شده تحقق يابد عمل مي كند.

در ارزيابي به كمك پرت از علايمي استفاده مي شود كه عبارتند از:

 1- فلش (à) نشانگر فعاليت

2- فلش نقطه چين (…..) نشانگر فعاليت مجازي

 3- اشكال هندسي (اغلب دايره) نشانگر رويداد.

در اين روش براي محاسبه كل زمان موردنياز به منظور تكيمل پروژه سه برآورد زماني (كمترين زمان، زمان محتمل و بيشترين زمان) در نظر گرفته مي شود.

افزون بر اين در روش پرت، در برخي از موارد براي انجام يكسري محاسبات و برآوردها از متخصصان آمار استفاده شده كه ايشان، فرمولهايي براي حل مسائل مربوط به آن محاسبات ارائه داده اند.

مدل هاي شبكه اي برنامه ريزي عبارتند از تكنيك ارزيابي و بازنگري برنامه (پرت)1، روش مسير بحراني (سي پي ام)2 و برنامه ريزي خطي (تكنيك ارزيابي و بازنگري گرافيكي)3

 

- برنامه ريزي خطي روش مخصوصي است كه در سال های .................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله درباره پرت, دانلود مقاله درباره سی پی ام, دانلود مقاله برنامه ریزی خطی, برنامه ریزی در مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت, مدیریت و برنامه ريزي خطي, مقاله درباره برنامه ريزي خطي, مقاله برنامه ريزي خطي, تحقیق درباره برنامه ريزي خطي,


سه شنبه 17 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مد


سیستم-اطلاعاتی-نیروی-كار-بهداشتی-كنیا--مدل-تأثیر-بر-سیاست-استراتژیک-منابع-انسانی-و-برنامه-ریزی-و-مد

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مد

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 521

 

 

بخشی از متن:

سیستم اطلاعاتی نیروی كار بهداشتی كنیا : مدل تأثیر بر سیاست استراتژیک منابع انسانی و برنامه ریزی و مدیریت ؛ مقاله رشته مدیریت و مدیریت استراتژیک و منابع انسانی و سیستم های اطلاعاتی نیروی کار است که برای دانلود شما در 14 صفحه مهیا شده است .

 

 

چكيده :

كشور ها در سراسر جهان با كمبود كاركناني خوب و عدم تعادل در مهارتها مواجه هستند. سيستم هاي اطلاعاتي منابع انساني (HRIS)  به منظور نظارت و رسيدگي  مسائل نيروي كار سيستم بهداشت استفاده مي شود , اما درك جهاني از اين سيستم هاي در حداقل بوده و اطلاعات پايه در مورد دامنه و توانايي آن محدود است. سيستم اطلاعات نيروي كار بهداشت كنيا (KHWIS, قابل تشخيص به عنوان يك مثال اميدوار كننده از عملكرد HRIS مي باشد. هدف اين مقاله اين است كه داده هايKHWIS را در سياست منابع انساني و برنامه ريزي و مديريت بررسي كند. مواد و روش كار شامل منابعي براي مطالعه در رابطه با پزشكي كنيا (MOMS)  و وزارت بهداشت (MOPHS)  و گروه پرستاري در (MOMS)   سن بازنشس, شوراي پرستاري كنيا و انجمن پزشكان ,  دندان پزشكان كنيا و تكنسينهاي آزمايشگاهي و داروسازهاي كنيا مي باشد. علاوه براين , داده هاي كمي استخراج شده پايگاههاي دادهKHWIS استخراج شده است. سياست پزشكان در بحث درمان  از MOMS وMPHS توسط وب سايتهايي بازيابي شده و بررسي براي ارزيابي اينكه آيا آنها هر گونه تغيير در سياست را در توسط داده هاي KHWIS انجام مي دهند بوجود مي آيد. يافته هاي اين تحقيق نشان مي دهد كه نظارت دولت كنيا بر روي نيروي كار سلامت با استفاده از KWPS تحت تأثير سياست و  مقررات و مديريت ارائه شده است. تغييرات سياست شامل گسترش سن بازنشستگي اجباري كشور كنيا در 55 تا 60 سال بوده است. داده هاي بازيابي شده از استاد KHWIS افزايش رضايت پرستاران حرفه اي و ماماها وپزشكان و دندان پزشكان را نشان مي دهد كه يك انطباق بهبود دهنده را نشان مي دهد. بررسي پرونده ها نيز براساس KHWIS بوده است. با اين ها , اسناد خاص اشاره به KHWIS به عنوان بهبودي در دسترس منابع انساني براي اطلاعات سلامت با توجه به برنامه ريزي نيروي كار و مديريت و توسعه است.

كلمات كليدي :

انوفورماتيك پرستاري

انفورماتيك پزشكي

اطلاعات منابع انساني

سيستم HRIS

منابع انساني براي سلامت (HRH)

نظارت نيروي كار

بهداشت جهاني

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: انفورماتيک پرستاری, انفورماتیک پزشكی, اطلاعات منابع انسانی, سیستم hris, منابع انسانی برای سلامت hrh, نظارت نیروی كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته صنایع, مقاله مهندسی صنایع, دانلود مقاله مهندسی صنایع,


سه شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

روشهای مديريت و رهبری در رسانه

روشهای-مديريت-و-رهبری-در-رسانه

روشهای مديريت و رهبری در رسانه

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

روشهای مديريت و رهبري در رسانه ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

 

قسمتی از مقاله و فهرست مطالب به شرح زیر است

 

امروز هم از نظر درك مديريت و رهبري و هم از نظر عمل كردن به آن روزگاري هيجان انگيز است. آنچنان كه در گذشته بي سابقه بوده است، اينك شاهد اين آگاهي فزاينده هستيم كه توفيق سازمانهايمان مستقيماً به استفاده موثر از منابع انساني متكي به علوم رفتاري كاربردي، بستگي دارد. و صاحبنظران علم مديريت رمز موفقيت مدير را در توان هدايت نيروي انساني تحت سرپرستي وي مي‌دانند.

 

مباحث مورد بحث در اين مقوله عبارت بود از ، تعريف و تفاوت مديريت و رهبري، مهارتهاي رهبري ومديريت، سبكهاي رهبري و ايجاد انگيزه در كاركنان براي تحقق اهداف سازماني. كه در ادامه به اين موارد پرداخته مي‌شود.......

 

مديريت و رهبري در رسانه 

مقدمه

مديريت و رهبري 

مهارتهاي مديريت و رهبري

مهارتهاي مديريتي در سطوح مختلف

كاركنان اجرايي: تاكيد بر مهارتهاي فني 

مديران عملياتي: تاكيد بر مهارت فني و انساني

مديران مياني: تاكيد بر مهارتهاي روابط انساني

مديريت عالي : تاكيد بر مهارتهاي ادراكي

سبكهاي رهبري ومديريت

تئوري چرخه زندگي

مديريت فعال و قاطعانه

چطور انتقاد سازنده كنيم؟

چگونه مي‌توان در كاركنان ايجاد انگيزه كنيم.

 

سخن آخر

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: روشهای مدیریت و رهبری در رسانه, مقاله مدیریت رسانه, مقاله درباره مدیریت و رهبری در رسانه, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت رسانه, نحوه مدیریت رسانه, مقاله مدیریت در رسانه, آموزش مدیریت رسانه, مقاله درباره مدیریت رسانه,


سه شنبه 16 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان


دانلود-ترجمه-مقاله-بررسی-هزینه-صرع-با-استفاده-از-یک-نرم-ار-مدیریت-الکترونیکی-در-آلمان

مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی در آلمان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 523

 

 

بخشی از متن:

دانلود ترجمه مقاله بررسی هزینه صرع با استفاده از یک نرم ار مدیریت الکترونیکی در آلمان ؛ مقاله رشته مدیریت الکترونیکی و مدیریت مالی و مدیریت بیمارستانی وبهداشتی و درمانی است که برای دانلود شما در 11 صفحه مهیا شده است .

 

 

چکیده:

هدف از مطالعه حاضر، معرفی یک نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری (COL) و جمع آوری داده ها در افراد مبتلا به صرع در آلمان می باشد.

مواد و روش ها: اطلاعات در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی هزینه های بیماری صرع با استفاده از یک پرسشنامه مبتنی بر این نرم افزار ثبت شده است.

یافته ها: در سال 2011، 359 نفر ثبت نام کردند که 170 نفر یعنی 47 درصد با سن بین 20 تا 50 در 6 شیوه بررسی شدند. اکثر بیماران برای بیش از یک سال (V=200) و در بیش از دو سوم، برای بهبود تشنج طولانی مدت بوده است. ((N=248) شامل 69 درصد) مجموع هزینه های سالانه، Є 1698 به ازای هر بیمار، با داروهای ضد تشنج 59 درصد کل هزینه های مستقیم و بیماران بستری در بیمارستان (3% درصد) به عنوان عوامل اصلی هزینه ها بوده است. از 252 بیمار ثبت نام شده 70 درصد در سن کار بودند که به علت بیماری E 745در غیبت بودند.

تشخیص های اخیر نشان می دهد که عوامل رانندگی، یکی از علت های بالقوه در تشنج صرع می باشد. درمان تشنج در سن بالاتر از 65 سال با هزینه های دارویی پایین تر به دلیل تجویز داروهای ضد صرع قدیمی تر بوده است.

کلمات کلیدی: هزینه، بیماری صرع، هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار، استفاده از منابع.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: هزینه های غیر مستقیم اقتصادی از دست دادن کار, استفاده از منابع, هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی برای هزینه های بیماری, نرم افزار مدیریت الکترونیکی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت الکترونیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله بررسی هزینه صرع, دانلود مقاله بررسی هزینه صرع, تحقیق مقاله بررسی هزینه صرع,


سه شنبه 15 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی


تاثير-موانع-ارتباط-فردی-بر-تعارض-سازمانی

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 60

 

بخشی از متن:

تاثير موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

ارتباطات از عوامل بنيادي هويت سازمان و جوهره اصلي مديريت است. همچنين مديران به خوبي مي‌دانند كه تعارض پاره‌اي اجتناب ناپذير از حيات سازماني است بنابراين، براي مديران اهميت دارد كه پديده‌هاي تأثيرگذار بر تعارض را شناسايي كنند.

 تعارض مي‌تواند كاركردي يا غير كاركردي باشد. در مقاله حاضر تعارض غير كاركردي مد نظر است و از ميان عوامل مؤثر بر تعارض سازماني، موانع ارتباط فردي بررسي مي‌گردد. پنج مؤلفه موانع ارتباط فردي تحت عناوين عدم گشودگي، عدم همدلي، عدم حمايتگري، عدم مثبت‌گرايي و عدم تساوي مورد بررسي قرار گرفته است. 

 

از مهمترين عوامل اساسي در اعمال مديريت ، انسان است . مهمترين سرمايه سازمان نيروي انساني آن است.

توجه به نيروي انساني در سازمانها طي سالهاي اخير بخش عظيمي از زمان وسرمايه سازمانهاي پيشرو را به خود اختصاص داده است.

رشته ارتباطات سازماني بسياري از دشواريهاي سازماني را تحليل وبراي آ نها راه حل مناسب مي يابد. .................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر موانع ارتباط فردی بر تعارض سازمانی, مقاله تاثیر ارتباطات انسانی بر مدیریت سازمان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی,


سه شنبه 15 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر


دانلود-ترجمه-مقاله-جهانی-شدن-و-مدیریت-تغییر

مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 10
حجم فایل: 169

 

بخشی از متن:
دانلود ترجمه مقاله جهانی شدن و مدیریت تغییر ؛ مقاله ای در مورد رشته مدیریت است که به موضوع جهانی شدن هم می پردازد و در 10 صفحه برای شما ترجمه شده است.

 

 

چکیده:

امروزه مفاهیم جهانی شدن و مدیریت فرهنگی دیگر تعجب آور نیست. نگرانی سازمان برای عملکرد، اغلب در اتخاذ تصمیمات رهبری سازمان از گزینه های استراتژیک است که فراتر از فضای ملی بوده و به میزان بیشتری در پدیده جهانی شدن تولید و بازارز و سرمایه تکیه می کند. موفقیت، تحت این شرایط مشروط بوده و تا حدی چشمگیر است و توسط بافت فرهنگی و صلاحت مدیریتی سرمایه گذاری است که جنبه هایی از این تنوع منجر به آداب و رسوم و باورها و سنت های محلی جدید می شود. ما در مقاله حاضر روند تجزیه و تحلیل جهانی سازی را که شامل شرکت های زیاد بوده و مشکلات ایجاد شده توسط تفاوت های فرهنگی موجود در کشور میزبان و اهمیت ادغام آن ها در گزینه های استراتژیک از سازمان های اختصاصی موفق بررسی خواهد شد.

کلمات کلیدی: مدیریت فرهنگی  جهانی شدن  منابع انسانی مدیریت تغییر- شایستگی های مدیریتی.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله درباره جهانی شدن, مقاله درباره مدیریت تغییر, جهانی شدن, مدیریت تغییر, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, مقاله مدیریت تغییر, مقاله مدیریت جهانی شدن, مدیریت جهانی شدن, تحقیق مدیریت جهانی شدن,


سه شنبه 14 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی


ريشه-های-پيدايش-بالندگی-سازمانی

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 17

 

بخشی از متن:

ريشه های پيدايش بالندگی سازمانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله بی نظیر به شرح زیر است:

در چند دهه گذشته جنبشهاي پر تحرك و پويايي در قلمرو مديريت پديده آمده كه هر يك به سهم خود به افزايش دامنه دانش و بينش مديران ياري به سزايي داده اند. جنبش سازماني كه در نيممه دوم سده بيستم پايه ريزي شده و در دهه كنوني به رشد رسايي در خور توجه رسيده است.

بر پايه مفروضاتي استوار است كه با ارزشهاي والاي انساني سازگاري كامل دارد. بالندگي سازماني ريشه هر گونه توانمندي و شكوفايي در قلمرو تلاشهاي انساني را در «بالندگي انساني» جست و جو مي كند و انسان را عامل اصلي و مايه بنيادي هر گونه دگرگوني به شمار مي آورد.

 اصول و موازين اين جنبش از دورن دانشهاي گسترده اي چون روانشناسي، جامعه شناسي، مردم شناسي، اقتصاد و بسياري ديگر از دانشهاي رفتاري سرچشمه مي گيرد و از به هم پيوستن آنها مجموعه اي فراهم مي آيد كه شناخت انسان و رشد و شكوفايي او را به عنوان برجسته ترين هستي منظومه اي جهان آسان مي سازد. 

 

جنبش بالندگي سازماني دگرگوني، بهپويي، تازه گرداني، و دستيابي به برتريهاي بزرگ را در شمار هدفهاي نخستين خود قرار داده و براي رسيدن به آنها سازو كارهاي مناسب را فراهم آورده است. 

 

مقاله كنوني مجموعه اي از نوشته هاي عملي بسياري از صاحبنظران دانش مديريت است و با اين انگيزه گرد آوري شده است كه بتواند پيام شكوفايي و برتري جويي را ميان جامعه كاركنان سازمانهاي اداري، صنعتي، بازرگاني و خدماتي برانگيزد و كاركنان و مديران در برگزيدن راهي سزاوار و شايسته ياري دهد. 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ریشه های پیدایش بالندگی سازمانی, مقاله ریشه های پیدایش بالندگی سازمانی, مقاله بالندگی سازمانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله درباره بالندگی سازمانی, نحوه پیدایش بالندگی سازمانی, روش های رسیدن به بالندگی سازمانی,


سه شنبه 14 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیات

گسترش-نوآوری--چگونه-آموزش-های-شرکت-اسپین-آف-دانشگاهی-با-دانش-های-دریافتی-با-شکاف-دانش-در-منابع-حیات

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیات

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 378

 

 

بخشی از متن:

گسترش نوآوری : چگونه آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی با شکاف دانش در منابع حیاتی تطابق دارد ؛ مقاله ای در مورد بازاریابی و در رشته مدیریت است که برای دانلود در 17 صفحه ترجمه شده است .

 

 

چکیده:

بسیاری از شرکت های اسپین آف دانشگاهي، تجربه کمبود منابع را داشته اند، که باعث کاهش رشد آن ها شده است. دراین مقاله ما منابع حیاتی که از بین رفته و دانش دريافتي برای حل و یا جلوگیری از دست رفتن منابع، برای درک بهتر علت کاهش رشد ، بررسي می کنیم.

در یک نمونه 105  تايي شركت اسپین آف از نروژ و هلند دریافتیم که، شرکت های اسپین آف اغلب فاقد سه نوع از منابع و  مهارت های بازاریابی، مهارت های مدیریتی و (دانش در) سرمایه مالی هستند. ضخامت بالا از +نظر مدت برای بازاریابی و منبع مدیریتی در مقایسه با سرمایه مالی مشاهده شده است. ما همچنین یک روند را مشاهده کردیم که بازیابی دانش از طریق شبکه در آن هایی که بدون ساختار و یا پر هرج و مرج و بی نظم هستند اتفاق می افتد. با این حال، تطبیق بین کمبود منابع مالی و بازیابی مثبت بر رشد استغال شرکت اسپین آف گواهی می دهد.

کلمات کلیدی:

کمبود منابع- دانش شبکه ای- تطبیق- گشترش نوآوری.

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: کمبود منابع, دانش شبکه ای, گشترش نوآوری, شرکت های اسپین آف دانشگاهي, مهارت های بازاریابی, دانلود مقاله مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی با دانش های دریافتی, آموزش های شرکت اسپین آف دانشگاهی,


سه شنبه 13 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی


رویکرد-تی-ئی-ای-ام-در-ارزیابی-عملکرد-منابع-انسانی

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 16

 

بخشی از متن:

رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

چکیده این مقاله به شرح زیر است : 

 

ارزیابی اثربخش عملکرد منابع انسانی موضوعی است که فکر بسیاری از مدیران را به خود جلب کرده است.

 اغلب آنان به دنبال رویکرد یا راهکار عملی هستند از طریق آن بتوانند عملکرد کارکنان خود را بهبود بخشیده و زمینه های رشد و تعالی را فراهم ساخته و بر مزیتهای رقابتی خود بیفزایند.

 اثربخشی ارزیابی عملکرد به عواملی از قبیل دانش و شناخت مدیران نسبت به روشها و الگوهیا ارزیابی عملکرد، حنایت همه جانبه آنان از برنامه هیا ارزیابی عملکرد، مشارکت دادن کارکنان در برنامه های ارزیابی، بررسی عینی و منصفانه عملکرد کارکنان، تدوین برنامه عملی بریا ایجاد زمینه های بهبود عملکرد و زدودن عوامل استرس زا در ارزیابی بستگی دارد.

یکی از رویکردهایی که می تواند به اجرای اثربخش برنامه های ارزیابی به مدیران کمک کند، رویکرد T.E.A.M است.

 این رویکرد دارای چهار مرحله فنی، بسط، ارزیابی و نگهداری است. در این مقاله سعی بر آن است به تبیین هر یک از آنها و نکات کلیدی و موثر در برنامه ارزیابی پرداخته شود.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رویکرد تی ئی ای ام در ارزیابی عملکرد منابع انسانی, مقاله عملکرد منابع انسانی, مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, ارزیابی عملکرد منابع انسانی, مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, دانلود مقاله ارزیابی عملکرد منابع انسانی, تحقیق ارزیابی عملکرد منابع انسانی,


سه شنبه 13 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي


اخلاق-مديريت-و-مناسبات-انساني-در-مديريت-اسلامي

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 43
حجم فایل: 140

 

 

بخشی از متن:

اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت بوده و در 43 صفحه تهیه شده است.

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی مقوله اخلاق مديريت و مناسبات انساني در مديريت اسلامي می پردازد و مشتمل بر مضمین زیر است :
 
مقدمه  
تعريف اخلاق 
اخلاق مديريت
شرائط و لوازم مديريت و رهبري 
مفهوم و موضوع اخلاق مديريت 
اخلاق مديريت و روانشناسي مديريت  
نكاتي پيرامون مجموعة اخلاق مديريت 
هدف مجموعة اخلاق مديريت
محدودة بحث 
روانشناسي مديريت در اخلاق مديريت 
مباني اسلامي در اخلاق مديريت 
محدودة مديريت 
واژه هاي مديريت و رهبري در منابع انساني 
موضوع «مناسبات » بعنوان جزئي عمده و لاينفك از «اداره » 
بياني كلي از مناسبات انساني در مديريت امروز و مديريت اسلامي 
چگونگي مناسبات در مديريت امروز 
چگونگي مناسبات انساني در اداره اسلامي 
ايده محوري در مناسبات اسلامي و مناسبات غير اسلامي 
نحوه استقرار مناسبات اسلامي 
كم و كيف مناسبات انساني در مديريت هاي غير اسلامي 
نظري به چند و چون مناسبات انساني در مديريت غربي – شرقي
ما كيا ويليسم 
رساله حقوق امام سجاد (ع ) بعنوان يك متن اصيل در زمينه مناسبات انساني در مديريت اسلامي 
منابع  
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله اخلاق مديريت, مناسبات انساني در مديريت اسلامي, مقاله مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت اسلامی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, مناسبات انساني در مديريت اسلامي, مناسبات مدیریت انساني در مديريت اسلامي, مدیریت انساني در مديريت اسلامي, اخلاق مديريت اسلامی,


سه شنبه 12 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز

نظامهای-کنترل-مديريت-در-سازمانهای-امروز

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 60

 

بخشی از متن:

نظامهای کنترل مديريت در سازمانهای امروز ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 16 صفحه تهیه شده است.

 

چكيده

سازمانها براي حفظ بقاي خود و پيشرفت در دنياي رقابتي امروز به بهبود مستمر عملکرد خود نياز دارند و در اين راستا استفاده از نظام هاي کنترل مديريت ضروري است. 

 

اين مقاله به معرفي نظام هاي کنترل مديريت مي پردازد و فرايند کنتـرل را به عنـوان اسـاس مديـريت عملکرد مطـرح مي‌سازد و سيستم سنجش عملکرد را به عنوان سيستمي کنترلي در جهت مديريت عملکرد مي داند. ..........

 

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: نظامهای کنترل مدیریت در سازمانهای امروز, مقاله مدیریت سازمانها, مدیریت سازمان های امروز, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت, کنترل مديريت در سازمانهای امروز, نظام کنترل مديريت در سازمانها, نظام کنترل مديريت در سازمان,


سه شنبه 12 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری


ارتقاء-سطح-كيفی-و-كمی-محصولات-و-تغييرات-در-نقطه-بهينه-بهره-وری

ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 55
حجم فایل: 2085

 

بخشی از متن:
ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت بوده و در 55 صفحه تهیه شده است.
 
این مقاله به تفصیل به بررسی مقوله ارتقاء سطح كيفی و كمی محصولات و تغييرات در نقطه بهينه بهره وری می پردازد . در ادامه به بخش هایی ازین مقاله اشاره میکنیم :
 
اين مقاله كه به بررسي صنعت چاپ بسته بندي، تبليغات، بازاريابي ، بازار هدف  و تأثير آن در افزايش فروش و در طي آن افزايش سود و كاهش هزينه ها و در يك كلمه ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و تغييرات در نقطه بهينة بهره وري مي پردازد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقوله ارتقاء سطح كيفی محصولات, تغييرات در نقطه بهينه بهره وری, بررسي صنعت چاپ بسته بندي, بررسی صنعت تبلیغات, بررسی صنعت بازاریابی, افزايش سود و كاهش هزينه, دانلود مقاله صنابع, دانلود تحقیق صنایع, مقاله مهندسی صنایع, مقاله رشته صنایع, تغييرات در نقطه بهينه بهره وری,


سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور


پورتال‌هاي-سازماني--رويكردي-نوين-در-مديريت-شبكه-محور

پورتال‌هاي سازماني ، رويكردي نوين در مديريت شبكه محور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

پورتال‌های سازمانی ، رويكردی نوين در مديريت شبكه محور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است

 

 

گسترش كاربردهاي فناوري اطلاعات در عرصه فعاليت‎هاي اقتصادي و اجتماعي سبب ابداع و ارائه راه حل‌ها و راهكارهاي مختلف شده ‎است.

طبيعي است كه هر يك از اين روشها و ابزارها، مبتني بر نيازي خاص و در جهت رفع مشكلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شده اند.

پورتال‌هاي سازماني نيز با در نظر گرفتن نيازهاي اطلاعاتي در حوزه مديريت مبتني بر شبكه يا اصطلاحاً شبكه محور طراحي و بكارگيري شده‎اند.

امروزه كمتر مؤسسه يا سازماني را در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه مي‎توان يافت كه از فناوري پورتال بي‌بهره باشد و از آن در جهت پشتيباني از اهداف سازماني استفاده نكرده باشد.

پورتال‌هاي سازماني جداي از خدماتي كه در عرصه باز سازمان با اعمال مديريت متمركز ارائه مي‌كنند، فرصت‎هاي نويني را متناسب با توان اقتصادي و اجرايي سازمانها فراهم مي‎نمايند.

اين بدان مفهوم است كه پورتال‌هاي سازماني زمينه همكاري‎هاي متقابل و امكان بهره‎برداري از توانائيهاي حرفه‎اي و سرمايه‎گذاري مشترك را در فعاليت‎هاي بازرگاني فراهم مي‎سازند. آنچه در پي مي آيد، تشريح نقش و كاركرد پورتال‌هاي سازماني در مديريت شبكه محور است. ......................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله رویکردی نوین در مدیریت شبکه محور, مقاله مدیریت شبکه محور, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت شبكه محور, دانلود مقاله مديريت شبكه محور, تحقیق مديريت شبكه محور, مقاله درباره مديريت شبكه محور,


سه شنبه 11 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

اساس راهبرد منابع انساني


اساس-راهبرد-منابع-انساني

اساس راهبرد منابع انساني

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 79

 

 

بخشی از متن:

اساس راهبرد منابع انسانی ، مطلب آموزشی و تحقیق مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 21 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی اساس راهبرد منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
بستر مديريت منابع انساني 
محيط خارجي 
محيط داخلي 
مديريت منابع انساني 
موضوعات مهم زيربنايي 
تلفيق راهبردي 
يك رويكرد منسجم 
مديريت تحول 
انعطاف‌پذيري 
ارزشها 
الزام و تعهد 
راهبرد كسب و كار و ماهيت آن 
عناصر اصلي راهبرد منابع انساني 
تدوين راهبرد منابع انساني 
سازماندهي و مديريت تدوين راهبرد منابع انساني 
و.....................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اساس راهبرد منابع انساني, راهبرد مدیریت منابع انسانی, بستر مديريت منابع انساني مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, راهبرد منابع انساني, تحقیق راهبرد منابع انساني, دانلود تحقیق راهبرد منابع انساني,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی


ضرورت-توجه-به-مديريت-اسلامی-در-حكومتی-اسلامی

ضرورت توجه به مديريت اسلامی در حكومتی اسلامی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 22

 

بخشی از متن:

ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است. 

چکیده این مقاله فوق العاده به شرح زیر است :

در اين مقاله با طرح ضرورت توجه به مديريت اسلامي در حكومتي اسلامي، مفاهيم و تعاريف مديريت اسلامي از ديدگاه برخي از صاحب‌نظران و نويسندگان مورد اشاره قرار گرفته است و سپس به وجوه كلي تفاوت هاي مديريت اسلامي و مديريت غربي به صورت مختصر اشاره شده است. از ديدگاه نگارنده، مديريت اسلامي در سطحي بالاتر از مديريت غربي به مسايل مديريت و محور آن (انسان) توجه دارد. 

مديريت غربي بيشتر به روش ها و فنون مديريتي پرداخته است. و مديريت اسلامي ضمن توجه به اين موارد، به انسان نيز توجه اكيد و خاص داشته و كليه فعاليت ها و وظايف مديريت را حول انسان طراحي مي‌كند. 

نگارنده سپس پيش فرض هاي مربوط به مديريت اسلامي را مطرح كرده است. از جمله مهمترين اين پيش فرضها، نياز جوامع به مديريت، نياز جوامع با فرهنگ و حكومت اسلامي به مديريت اسلامي، تأثير گذاري مكتب الهي اسلام، بر روي مديريت اسلامي و ارزشي بودن اين نوع مديريت، الگو و نمونه بودن مدير در مديريت اسلامي، برتري مديريت اسلامي نسبت به مديريت غربي، انساني بودن سازمان درمديريت اسلامي به جاي سازماني بودن انسان مورد اشاره قرار گرفته است. 

در بررسي موانع و مشكلات فراروي مديريت اسلامي در جامعه اسلامي ايران، نگارنده سيطره نفوذ مديريت غربي، عدم آشنايي عموم با قابليت هاي مديريت اسلامي، عدم ايجاد تمايز ميان تكنيك ها و روش هاي مديريت غربي و رويكردهاي انساني در مديريت، نبود معيار و مفهوم مشخص از مديريت اسلامي در سطوح سازماني، محدوديت مياني نظري در زمينه مديريت اسلامي درسطوح سازماني، ابهام در معنا و مفهوم مديريت اسلامي، نبود نگاه راهبردي به مقوله مديريت اسلامي، بي‌توجهي به انجام پژوهش در زمينه مديريت اسلامي و موانع رواني پذيرش ديدگاه‌جديد، را از مهمترين مشكلات و موانع پيش روي مديريت اسلامي مي‌داند. 

 

نويسنده در پايان، اصلاح رابطه خود و خدا( براي مديران جامعه اسلامي)، خودباوري در جوامع مسلمان و جهان سوم، ضرورت ارايه تعريف مشخص و تبيين دقيقتر از محدوده و مرزهاي مديريت اسلامي، انجام تحقيق ها و پژوهش‌هاي بيشتر در اين زمينه و توجه به اين كه مديريت غربي مي‌تواند در سطوحي پايينتز از مديريت اسلامي مورد استفاده قرار گيرد را به عنوان محورهايي كه مي‌تواند در گسترش مديريت اسلامي نقش اساسي ايفا كند از جمله راه هاي رفع موانع و توسعه مديريت اسلامي دانسته است.  

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ضرورت توجه به مدیریت اسلامی در حکومتی اسلامی, مقاله مدیریت اسلامی, مقاله درباره مدیریت اسلامی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مديريت اسلامی, دانلود مقاله مديريت اسلامی, تحقیق مديريت اسلامی,


سه شنبه 10 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

استراتژي-سه-جانبه-؛-يك-روش-جديد-برای-تدوين-استراتژی

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 150

 

بخشی از متن:

 

استراتژي سه جانبه ؛ يك روش جديد برای تدوين استراتژی 
، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 17 صفحه تهیه شده است .
 
این تحقیق به تفصیل به بررسی استراتژي سه جانبه که يك روش جديد برای تدوين استراتژی است می پردازد . در ادامه به چکیده ای از این مقاله اشاره میکنیم : 
 
مديران، مشاوران و كارشناسان برنامه ريز، همواره در جست وجوي روشهاي موثرتري براي تدوين استراتژي هستند. روشهايي كه در صورت به كارگيري، نتايج بهتر و ملموس تري را به همراه داشته باشد. اين جست وجو از سوي محققان، انديشمندان و مراكز آكادميك، باارائه مستمر الگوهاي تازه و تكامل يافته تري پشتيباني مــــي شود.
 
اين مقاله روش جديدي را براي تدوين استراتژي معرفي مي كند؛ استراتژي سه جانبه با گردآوري و تلفيق اطلاعات مربوط به بازار، رقيب و سازمان، ابتدا حوزه اثربخشي استراتژي را مشخص كرده و سپس بااستفاده از يك جدول تحليلي، زمينه خلق استراتژي هاي مناسب كسب و كار را فراهم مي سازد.
اين روش، به موازات متدولوژي و فرايندهاي گام به گام، بر اقدامات شناختي و فهم قواعد كسب و كار تاكيد داشته و در اين راستا از الگوهاي مفهومي و توصيه هاي تفكر استراتژيك بهره مي جويد.
 
استراتژي سه جانبه فلسفه خود را بر ماهيت فضاي رقابتي متشكل از سازمان، رقيب و مشتري استوار ساخته و شرايط اين سه بازيگر را براي تدوين استراتژي به كار مي گيرد. اين روش جديد با تاكيد بر مفاهيم شناختي و تكيه بر اركان كسب و كار، شيوه متفاوتي را براي تلفيق و تحليل اطلاعات و تدوين استراتژي پيشنهاد مي كند، هر چند در رابطه با اثربخشي استراتژي، علاوه بر روش، بايد بر نقش قدرت تحليل و خلاقيت ذهني استراتژيست نيز تاكيد شود.
 
 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: استراتژي سه جانبه مدیریت, تدوين استراتژی مدیریت, استراتژي هاي مناسب كسب و كار, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, استراتژي سه جانبه مدیریت, مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, دانلود مقاله استراتژي سه جانبه مدیریت, استراتژی های مدیریت,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

سلامت-سازماني--دلیل-دوام-یا-بقای-سازمان-ها

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 21
حجم فایل: 20

 

بخشی از متن:

سلامت سازماني ، دلیل دوام یا بقای سازمان ها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 21 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

مفهوم سلامت سازماني مفهوم بي نظيري است كه به ما اجازه مي دهد تصوير بزرگي از سلامت سازمان داشته باشيم.

در سازمانهاي سالم، كارمندان متعهد و وظيفه شناس و سودمند هستند و از روحيه و عملكرد بالايي برخوردارند. 

 

سازمان سالم جايي است كه افراد با علاقه به محل كارشان مي آيند و به كاركردن در اين محل افتخار مي كنند.

درحقيقت سلامتي سازمان از لحاظ فيزيكي، رواني، امنيت، تعلق، شـــــايسته سالاري و ارزشگذاري به دانايي، تخصص، و شخصيت ذي نفعان، و رشد دادن به قابليتهاي آنها و انجام وظايف محول شده از سوي فراسيستم هاي خود در اثربخشي رفتار هر سيستمي تاثير بسزايي دارد.

 در اين مقاله سعي شده است مفهوم سلامت سازماني، ويژگيهاي سازمان سالم، مولفه هاي سلامت سازماني، كاركردهاي سيستم براي حفظ سلامت خود، و تحقيقات انجام شده در اين زمينه به بحث و بررسي گذاشته شود و نتايج و پيشنهادات عملي در اين زمينه بيان گردد. .................

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: مقاله سلامت سازمانی, دانلود مقاله سلامت سازمانی, مقاله درباره سلامت سازمانی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, سلامت سازماني,


سه شنبه 9 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما


کامل-ترین-مجموعه-آشنایی-با-شش-سیگما

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 100
حجم فایل: 1695

 

 

بخشی از متن:

کامل ترین مجموعه آشنایی با شش سیگما ، مطلب آموزشی طلایی و مفصل در مورد سيستم مديريتي مناسب به جهت رسيدن به جديدترين شكل رهبري در سازمان و دستيابي به كلاس جهاني برای رشته مدیریت بوده که در 100 صفحه تهیه شده است .

 

 
این تحقیق به تفصیل به بررسی شش سیگما می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
 بخش اول : شش سيگما چيست    
فصل اول : داستان موفقيت آميز شش سيگما   
فصل دوم : منظور از شش سيگما چيست    
فصل سوم : شش سيگما در سازمان شما    
فصل چهارم : فرايند حل مسئله تيم شش سيگما   
فصل پنجم : راهنمايي براي موفقيت شش سيگما   
فصل ششم : نگاهي به جعبه ابزار شش سيگما    
فصل هفتم : شش سيگما در عمل   
فصل هشتم : نكته اي براي مديران   
فصل نهم : نكاتني كه كاركنان بايد بدانند   
بخش دوم : تفكر ناب دروازه ورود به سرزمين سيگماها   
مقدمه    
چرخه dmaic   
ابزارهاي مورد استفاده در فاز بهبود    
اتلاف يا waste   
اصول تفكر ناب   
بستر سازي و توسعه فرهنگ سازماني با مفاهيم تفكر ناب   
تئوري محدوديت ها (toc)   
ابزارهاي مورد نياز براي كاربرد تئوري محدوديتها   
نتيجه گيري    
منابع و مأخذ  
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: شش سیگما, شش سیگما چیست, مقاله در مورد شش سیگما, تحقیق درباره شش سیگما, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

تبليغات-اينترنتي-در-ايران--تنگناها-و-راهكارها

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 19

 

بخشی از متن:

تبليغات اينترنتي در ايران ، تنگناها و راهكارها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 18 صفحه تهیه شده است.

 

چکیده مقاله

 

اينترنت همراه با رشد روزافزون خود، كاربردهاي فراواني در صنايع مختلف يافته است. امروزه اينترنت بعنوان رسانه‌اي قدرتمند در اختيار صنعت تبليغات قرار گرفته است.

بدليل ويژگي‌ها و مزيتهاي فراواني كه اينترنت در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي دارد، تبليغات اينترنتي شاهد رشد فراواني در طي ساليان اخير بوده است. ولي اين روند در ايران از رشد قابل ملاحظه‌اي برخوردار نبوده است.

اين مقاله به بررسي تبليغات اينترنتي در ايران مي‌پردازد. تنگناها و چالشهاي تبليغات اينترنتي در ايران مورد بررسي قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازيگران اين صنعت راهكارهايي جهت بهبود وضعيت موجود ارائه شده است. ..............

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران, مقاله درباره تبلیغات اینترنتی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, نحوه تبليغات اينترنتي در ايران, روش تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, مقاله درباره تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي در ايران, دانلود مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله تبليغات اينترنتي, مقاله درباره تبليغات اينترنتي,


سه شنبه 8 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی


مقاله-چالشهای-مدیریت-منابع-انسانی

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 43

 

 

بخشی از متن:

مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 15 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی چالشهای مدیریت منابع انسانی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فایل اول : مقاله به زبان انگلیسی
فایل دوم : ترجمه مقاله :
 
مقدمه 
محل کار تنوع 
چالش تنوع محل کار 
مدیریت تنوع محل کار 
برنامه ریزی برنامه ها
سازماندهی استعدادهای استراتژیک 
هدایت بحث چالش ها
کنترل و نتایج را اندازه گیری 
رویکرد انگیزشی 
دستیابی اشتراکی 
مدیر عامل دستیابی به اشتراک گذاری 
سیستم های اطلاعات اجرایی 
مدیر عامل EIS 
استنتاج 
و............................
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: چالشهای مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالشهای مدیریت منابع انسانی, سازماندهی استعدادهای استراتژیک, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله چالش مدیریت منابع انسانی, چالش مدیریت منابع انسانی,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور


ويژگي-های-یک-سازمان-صنعتی-خلاق-ونوآور

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 23

 

بخشی از متن:

ويژگي های یک سازمان صنعتی خلاق ونوآور ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 17 صفحه تهیه شده است.

 

فهرست مطالب این مقاله بی نظیر

مقدمه 

تعريف خلاقيت 

تعريف خلاقيت از ديدگاه روانشناسي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه اجتماعي 

تعريف خلاقيت از ديدگاه سازماني 

نوآوري "INNOVATION"

ويژگيهاي افراد خلاق

فرايند و مراحل خلاقيت 

فرصتهاي خلاقيت 

نقش و اهميت خلاقيت و نوآوري 

ويژگيهاي سازمان خلاق 

منابع نوآوري 

نيازهاي سازمان خلاق 

نقش مدير در پرورش خلاقيت 

ايجاد محيط مشاركت در سازمان 

انگيزش و نوآوري 

خلاقيت گروهي 

يورش فكري 

گروه مجازي 

رويكرد سينكتيكس 

رويكرد جدلي 

ارتباطاجباري

گردش تخيلي 

موانع خلاقيت و نوآوري 

عدم اعتماد به نفس محافظه كاري 

نتيجه گيري 

پيشنهادها

 

منابع و ماخذ

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, مقاله سازمان صنعتی خلاق, مقاله ویژگی های سازمان صنعتی خلاق, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, نحوه مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی خلاق ونوآور, مدیریت سازمان صنعتی, ,


سه شنبه 7 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

روشهای-مدیریت-در-معدن-و-نقش-مدیران-در-مدیریت-معادن

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 110
حجم فایل: 74

 

 

بخشی از متن:

روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مهندسی معدن بوده که در 110 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی روشهای مدیریت در معدن و نقش مدیران در مدیریت معادن می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
فصل اول-سبكها و روشهاي مديريت در معدن
1-1-تاريخچه مديريت
1-2-دلايل موفقيت مديران
1-3-عوامل شكست مديران
1-4-انواع مكاتب مديريت
1-4-1- پيدا كردن مديريت آمريكائي
1-4-2-نارسايي كردن مديريت آمريكائي
1-5-مكتب نئوكلاسيك يا مديريت ژاپني
1-5-1- تفاوت مديريت كلاسيك و نئوكلاسيك‌
1-6-مكتب سيستمهاي اجتماعي 
1-7-روشهاي مديريت‌
فصل دوم -نوآوري و اهميت آن در مديريت معادن 
2-1- مفهوم نوآوري و خلاقيت 
2-2- خلاقيت و مديريت 
2-3- شخص نوآور و سازمان نوآور 
2-4- نكات كاربردي در مديريت 
2-5-اهميت نو آوري
2-5-1-فايده هاي خلاقيت و نو آوري
2-5-2- تكنولوژيها، محصولات و خدمات جديد
2-5-3- متغيرهاي محيطي و نوآوري
2-6- نوآوران
2-6-1- عوامل رواني و اجتماعي
2-6-2- شايستگي متمايز 
2-7- تأسيس و راه اندازي يك سازمان جديد
2-8- انتخاب يك سازمان 
2-9- خلاصه
فصل سوم -نقش مديران و مديريت در معدن 
3-1- مقدمه
3-2- عملكرد مديريت و سازمان 
3-3- فرآيند مديريت 
3-3-1- برنامه ريزي
3-3-2- در برنامه ريزي هشت گام زير را بايد طي كرد 
3-3-3- عوامل عدم موفقيت برنامه
3-3-4- طبقه بندي برنامه ها
3-3-5- روش Dispathing 
3-4-1- سازماندهي
3-5-1- رهبري
3-6-1- كنترل
3-2-6-هشت عنصر مهم در  نظام كنترلي 
3-7- تصميم گيري
3-7-1- درخت تصميم گيري 
3-8- سطح مديريت و مهارتهاي مديران
3-8-1- سطوح مديريت 
3-9- نقش مديريت 
3-9-1- نقشهاي ارتباطي
3-9-2- نقش اطلاعاتي
3-9-3- نقشهاي تصميم گيري
3-10- چالشهاي مديريت
فصل چهارم -مديريت بهره وري در سطح مؤسسات 
4-1- مقدمه
4-2- اصول بنيادي طرح ايمپروشر (Improshare) 
4-3- كنترل طرح ايمپروشر
4-4- تعريف اصطلاحات طرح ايمپروشر
4-5- سقف درآمدها و بازخريد
4-6- تغييرات تجهيزات سرمايه اي و تكنولوژيكي
4-7- اندازه گيري بهره وري با استفاده از اصول ايمپروشر: 
4-8- بنيان اندازه گيري ايمپروشر 
4-9- چند مورد اجرايي از مديرت بهره وري در صنايع سنگين 
4-9-1- شاخصهاي بهره وري
4-9-2- شاخص روحيه كاري 
4-9-3- بهره وري ارزش افزوده
4-9-4- بهره وري كارگران
فصل پنجم -مديريت بر مبناي هدف 
5-1- انواع روشهاي مديريت 
5-2- منظور و مقصود از M.B.O 
5-3- مراحل مديريت بر مبناي هدف
5-3-1- تعيين نقشها و مأموريتها
5-3-2- اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-3-3- تعيين شاخصها
5-3-4- تعيين هدفها
5-3-5- طرحهاي عملياتي
5-3-6- كنترل
5-4- لزوم تعريف نقشها و مأموريتها 
5-5- تعيين اقدامات و نتايج مورد انتظار
5-6- شناخت و تعيين شاخصهاي اثربخشي
5-7- انتخاب و تعيين هدفها
5-7-1- دسته بندي هدفها براساس اولويت
5-8- تهيه طرح عملياتي
4-8-1- برنامه ريزي اجرايي
5-8-2- تنظيم برنامة اجرايي:
5-8-3- برنامه ريزي زماني
5-8-4- بودجه بندي
5-8-5- تعيين مسئوليتها
5-8-6- بازنگري اصلاح
5-8-7- ايجاد مكانيسمهاي كنترل
5-9- تعيين استانداردها
5-10- اثرات تكنيك M.B.O 
فصل ششم -بهره وري و شاخصهاي مهم در اندازه گيري آن 
6-1-مفهوم بهره وري و اندازه گيري آن در واحدهاي صنعتي
6-2- مفهوم بهره وري
6-3- شاخصهاي بهره وري
6-3-2- بهره وري سرمايه
6-3-3- بهره وري مواد اوليه
6-3-4- بهره وري انرژي
6-3-5- محاسبه بهره وري كل
6-4- مديريت بهره وري
6-5- سطوح بهره وري 
6-6- بهره وري و رقابت
6-7- ارتقاء بهره وري
6-8- طرح ريزي واحدهاي صنعتي
6-9- مراحل شكل گيري يك واحد صنعتي 
نتيجه گيري
منابع و مراجع 
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: روشهای مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, سبکها و روش های مدیریت معدن, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریتی, روشهای مدیریت در معدن, آموزش مدیریت در معدن, نقش مدیران در مدیریت معادن, نقش مدیران در مدیریت معدن,


سه شنبه 6 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی

تأثير-فرآيندهای-مديريت-استراتژيك-بر-نتيجه-نهايی

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 41
حجم فایل: 53

 

بخشی از متن:

تأثير فرآيندهای مديريت استراتژيك بر نتيجه نهايی ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 41 صفحه تهیه شده است.

 

قسمتی از مقاله بی نظیر فوق به شرح زیر است

جاذبه هر رويكرد مديريتي، انتظار رهنمون شدن به سود بيشتر براي مؤسسه است. اين، به ويژه درباره نظام مديريت استراتژي با تأثير عمده‌اي كه بر تدوين و اجراي برنامه‌ها دارد، صادق است.

مجموعه‌اي از مطالعات انجام شده درباره سازمان‌هاي كسب و كار ، تأثير فرآيندهاي مديريت استراتژيك را بر نتيجه نهايي اندازه‌گيري كرده‌اند. يكي از نخستين مطالعات عمده توسط آنسوف و همكاران در سال 1970 اجرا گرديد.

 

در بررسي 93 مؤسسه توليدي آمريكايي، پژوهشگران دريافتند كه برنامه ريزان رسمي كه از رويكرد مديريت استراتژيك استفاده مي‌كرده‌اند، بر حسب معيارهاي مالي كه فروش، دارايي‌ها، قيمت فروش، درآمد هر سهم و رشد درآمد را اندازه مي‌گرفت، نسبت به مؤسسات بدون برنامه‌ريزي، موفقيت بيشتري كسب نموده بودند. برنامه‌ريزان همچنين در پيش‌بيني نتيجه فعاليت‌هاي عمده استراتژيك ...........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تأثیر فرآیندهای مدیریت استراتژیک بر نتیجه نهایی, فرآیندهای مدیریت استراتژیک, مقاله فرآیند مدیریت استراتژیک, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریتی, تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, مقاله تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, دانلود مقاله تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, تحقیق تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه, تحقیق تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه نهایی, آشنایی با تأثير مديريت استراتژيك بر نتيجه نهایی,


سه شنبه 6 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت

مجموعه-کامل-آشنایی-با-مدیریت--نظریه-ها-و-راهکارهای-بهبود-مدیریت

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت

فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 54
حجم فایل: 137

 

 

بخشی از متن:

مجموعه کامل آشنایی با مدیریت ، نظریه ها و راهکارهای بهبود مدیریت ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت در همه زمینه ها بوده که در 54 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی مقوله مدیریت ،نظریه های موجود در بحث مدیریت و راهکارهایی که می توان برای بهبود مدیریت اندیشید می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه   
تعریف مدیریت   
نظریه نقش های مدیریتی      
خلاقیت مدیران   
چه کسی خلاقیت و نو آوری می کند   
مدیریت موفق و مؤثر
چگونه می توان مدیر موفق و مؤثری بود  
برنامه ریزی
تعریف برنامه ریزی 
فلسفه و ضرورت برنامه ریزی  
سازماندهی   
تعریف سازماندهی  
انواع مختلف سازماندهی  
تعریف سازمان رسمی 
تعریف سازمان غیر رسمی 
وظایف مدیریت   
روند تکامل مدیریت   
رویکردهای کلاسیک
اصل مدیریتی فایول بدین شرح اند  
رویکردهای نوین  
مدیریت کنترل کیفیت جامع  
تعریف گروهها ی کنترل کیفیت  
کیفیت 
اصل چهارده گانه دمینگ  
جوزف جوران  
فیلیپ کرازبی   
نظریه اسلام در مدیریت منابع انسانی   
اهتمام به مدیریت انسانی  
مدیریت مبتنی بر رشد از دیدگاه قرآن  
مدیریت رحمانی یا رحیمانه  
نظام مدیریتی خداوند  
پردازش مدیریت رحمانی  
ویژگیهای قواعد اداری مدیریت رحمانی  
منابع  

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با مدیریت, نظریه های مدیریت, راهکارهای بهبود مدیریت, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه, مقاله مدیریت,


سه شنبه 5 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات

مفاهيم-اصول-و-روش-پژوهش-در-عملیات

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 35
حجم فایل: 35

بخشی از متن:

مفاهيم، اصول و روش پژوهش در عملیات ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 35 صفحه تهیه شده است.

چکیده

با وجود منابع علمي بيشمار در زمينه پژوهش در عمليات درصد ناچيزي از آ‌‌‌نان به مفاهيم، اصول و روش پژوهش اين حوزه پرداخته‌‌‌اند. برخي از دلايل اين نارسايي را بايد در ميان دلايل توسعه نيافتن روش پژوهش در علوم پايه و فني و مهندسي جست.

در اين حال و از اوايل دهه 70 به اين طرف، هدف دوره‌هاي آموزشي پژوهش در عمليات كه در قالب رشته‌هاي فني و مهندسي مانند مهندسي صنايع، رشته‌هاي رياضي كاربردي و بعضي از گرايشهاي مديريت تدوين شدند، خواسته يا نا‌خواسته تربيت متخصصيني بوده‌است كه به توسعه روشها و مفاهيم رياضي اين حوزه بپردازند.

اين شرايط باعث مهجور ماندن جنبه كاربردي پژوهش در عمليات (كه به خاطر آن توسعه يافته بود) شده‌است. در ايران نيز كه تقريباً هر رشته و حوزه علمي همين شرايط را داراست، وضعيت اشاره شده براي پژوهش در عمليات را بيش از ساير جاها تشديد نموده‌است. 

علاوه بر اين و با وجود كلاسهاي متعدد پژوهش در عمليات در دانشگاههاي ايران، دانشجويان كمتر با مفاهيم و مباني آن آشنا شده و بدون هيچ هدف‌گذاري و برنامه‌‌ريزي براي تدوين دوره‌هاي آموزشي از سوي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، در‌گير مباحث رياضي پژوهش در عمليات مي‌گردند در حالي كه هيچ ديد مناسبي از وجوه مختلف پژوهش در عمليات ندارند. پژوهش در عمليات همانند .......

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: پژوهش در عملیات, مقاله پژوهش در عملیات, اصول پژوهش در عملیات, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت, روش پژوهش در عملیات, مفاهیم پژوهش در عملیات, پژوهش در عملیات, مقاله پژوهش در عملیات, دانلود مقاله پژوهش در عملیات, تحقیق پژوهش در عملیات,


سه شنبه 5 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی

مقاله-آشنایی-با-اشتباهات-رایج-مديران-منابع-انسانی

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 22
حجم فایل: 108

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اشتباهات رایج مديران منابع انسانی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 22 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به بررسی اشتباهات رایج مديران منابع انسانی می پردازد . چکیده مقاله به شرح زیر است :
 
اين مقاله به مهمترين اشتباهات مديران منابع انسانی و كاركنان در رابطه با مديريت عملكرد مي‌پردازد و د ر رابطه با پرهيز از اين اشتباهات رايج الگويي ارائه مي‌كند. اين مقاله سعي دارد، تا بازگو نمايد كه چگونه فرآيند مديريت عملكرد با رويكردي نوين و كاربردي، سازمان را در جهت تشخيص مشكلات عملكردي و در نتيجه از ميان برداشتن موانع در قالب الگويي هفت عامله، حمايت مي‌كند.
ده اشتباه رايج ارزشيابي، اشتباهات رايج دپارتمان‌هاي منابع انساني در خصوص فرايند و اجراي ارزشيابي، ماهيت، بهبود، مشكلات و الگوي ارزشيابي عملكرد مباحث اين مقاله را تشكيل مي‌دهند.
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اشتباهات رایج مديران منابع انسانی, اشتباهات در مدیریت منابع انسانی, دانلود مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت, اشتباهات رایج مديران منابع انسانی, اشتباهات مديران منابع انسانی, مقاله اشتباهات مديران منابع انسانی, دانلود مقاله اشتباهات مديران منابع انسانی, تحقیق اشتباهات مديران منابع انسانی,


سه شنبه 4 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان

تاثیر-نحوه-مدیریت-بر-رضایت-شغلی-کارکنان

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 36
حجم فایل: 51

 

بخشی از متن:

تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 36 صفحه تهیه شده است.

چکیده مقاله

 

نقش مديريت با توجه به اختيارات رهبري كه دارد ديزل حركت و پويائي سازمان ها به سوي اهداف تعبير شده است. در ادارة امور سازمانها تأثيرگذاري مدير را نمي توان كنار زد. مدير وظيفة الگودهي، نقش سازي و راهبري احساسي ، عاطفي، فرهنگي، اقتصادي، سياسي، فني زيردستان خودش را بر عهده دارد. او مسئول شرايط حاكم بر سازمان است.

شرايطي كه اگر سنجيده و آگاهانه نباشند رضايت و مسالمت جاي خود را به درگيري، تشويش، غيبت، اعتراض و مخالفت مي دهد. سازگاري كاركنان با يكديگر سازگاري كاركنان با سرپرست ها، انگيزة كاري كاركنان، تأمين نيازهاي كاركنان، رضايت شغلي كاركنان همگام پيشرفت فني تكنولوژيكي بايستي مورد توجه قرار گيرد.

رضايت شغلي فراتر از كوشش براي كار بيشتر با سلامتي كاركنان مرتبط است. فعاليت هاي شغلي در محيط هائي با جوّ رُعب و وحشت به سلامتي به شخصيت، انگيزه و روان افراد آسيب هاي جدي وارد مي كند. براي سلامتي و انگيزة كاركنان بايستي موجبات رضايت آنان را تا آنجا كه ممكن است، فراهم آورد.

 تحقيق حاضر توصيه مي نمايد كه مديران سبك مديريتي رابطه مداري را پيش بگيرند و از برخورد سرد، مقررّاتي، كنترل شديد كه موجب آزردگي افراد مي شود، خودداري نمايند. به آنها اعتماد كنند و اجازه بدهند در امور نظر داشته خلاقيت نشان بدهند و زمينة مشاركت هرچه بيشتر آنان را فراهم آورند. در تحقيق فرهنگ سازماني نيز از جمله موضوعات تأثيرگذار به شمار آمده است.

 افراد رفتار مديران در زمينه هاي فرهنگي خارج از سازمان را انگيزة مثبت قوي خود شمرده اند و خودشان را مالكان مفتخر فرهنگي- سياسي سازمان ناميده اند، امر رضايت از شغل براي كاركنان اگرچه معناي رضايت از ترفيع، حقوق، سرپرست، همكاران، شرايط كار دارد ولي شخصيت اراده و فطرات ارزش جو و فرهنگي شان را از ياد نبرده كاركنان از رفتار رابطه مدار مديريت استقبال كرده و آن طور كه تحقيق و آزمون ها نشان دادند آنها را راضي كردند تا در كارهاي سازمان مشاركت داشته باشند. وظايف شان به نحو احسن انجام شود و سازمان به سوي اهداف تعيين شده قدم بردارد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر نحوه مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مقاله رضایت شغلی کارکنان, اثر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مقاله تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله تاثیر مدیریت بر رضایت شغلی کارکنان, مدیریت و رضایت شغلی کارکنان, مقاله رضایت شغلی کارکنان, دانلود مقاله رضایت شغلی کارکنان,


سه شنبه 4 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش


مقاله-آشنایی-با-اصول-سرپرستی-و-مدیریت-فـروش

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش

فرمت فایل دانلودی: .DOC
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 34
حجم فایل: 130

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اصول سرپرستی و مدیریت فـروش  ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت فروش بوده که در 34 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به اصول سرپرستی و مدیریت فـروش می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه
احترام به مشتري از نكات كليدي فروش است
دادن اطلاعات تخصصي به مشتري الزامي نيست
بايد ريشه داشت، ساقه قطور كافي نيست
شكستن قولي كه به مشتري داده بوديم
فروش چه زماني تمام و كامل مي شود؟
جلب رضايت مشتريان موجود سهل تر است
راز موفقيت در كميسيون
مشتري بايد حق انتخاب داشته باشد
عدم اطاعت كور كورانه
چگونه پروژه فروش شكست خورد
وقتي خريد تاييد شد زياد پيله نكن
اثر آشنا مشخص نشود.
حضور بيهوده نداشته باشد
قيمت را به هيچ وجه تغيير نده
مسائل مهم با دقت انجام شود
چگونه براي خود رقيب تراشيديم
با شرايط عادي در فروش چكار بايد كرد؟
فروش ابتكاري
نقش كاركنان خدمات پس از فروش در افزايش فروش
پيدا كردن تصميم گيرنده در سازمان
چرا ضرر كرديم؟
پرداخت پول تعهد مي آورد
نبض خود را به دست ديگري ندهيد
الگويي براي قيمت دادن
بازديد مشتري در حين ساخت دستگاه
و......................

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: اصول سرپرستی فروش, مقاله درباره مدیریت فـروش, مقاله مدیریت فروش, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت پروژه, اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, مقاله اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, دانلود مقاله اصول سرپرستی و مدیریت فـروش, تحقیق اصول سرپرستی و مدیریت فـروش,


سه شنبه 3 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع)


ضرورت-و-مشروعيت-رهبرى-از-ديدگاه-امام-على(ع)

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع)

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 34

 

بخشی از متن:

ضرورت و مشروعيت رهبرى از ديدگاه امام على(ع) ، مطلب آموزشی مدیریتی و تحقیق فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 32 صفحه تهیه شده است.

 این تحقیق به ضرورت رهبرى از دید اسلام، مبناى مشروعيّت رهبرى، بحث بيعت، حريم مردم در نظام اسلامى، حضور مردم و تحقق خارجى ولايت و مسائل دیگری پیرامون مشروعیت رهبری و مدیریت از دید اسلام می پردازد.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: ضرورت رهبری از دیدگاه امام علی, مشروعیت رهبری از دید امام علی, مدیریت از دید امام علی, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت از منظر اسلام, مقاله مدیریت اسلامی, مدیریت از نظر اسلام, مقاله مدیریت از نظر امام علی, مقاله مدیریت امام علی,


سه شنبه 3 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی

مقاله-آشنایی-با-اصول-مدیریت-دولتی

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 272

 

 

بخشی از متن:

مقاله آشنایی با اصول مدیریت دولتی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت ، مدیریت دولتی و مدیریت منابع انسانی بوده که در 40 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به آشنایی با اصول مدیریت دولتی می پردازد و مشتمل بر مضامین زیر است :
 
مقدمه 
تعریف مدیریت 
نظریه نقشهای مدیریتی 
خلاقیت مدیران 
مدیریت موفق و مؤثر 
چگونه می توان مدیرموفق ومؤثری بود ؟ 
برنامه ریزی 
تعریف برنامه ریزی 
فلسفۀ و ضرورت برنامه ریزی 
سازماندهی 
تعریف سازماندهی 
انواع مختلف سازماندهی 
تعریف سازمان رسمی 
تعریف سازمان غیر رسمی 
فواید نظام مدیریت فرآیند 
تشخیص فرآیندهای سازمان و تعیین مالکیت آنها 
چه وقت باید به تغییرات توجه کرد؟ 
ضرورت بهبود فرآیندها 
دیدگاه زیست شناسی 
رهبری زنان 
زنان در ارتباط، با مهارت ها 
هنوز کارهای ناتمام زیادی مانده است 
محورهای دانش آینده نگری و آینده پژوهی 
تعریف قاطعیت 
کارکردها 
زمینه فرهنگی قاطعیت 
طبقه بندی رفتار افراد 
مدیریت افراد پرخاشگر
مدیریت افراد کمرو 
افراد قاطع 
زمان قاطعیت 
هدفهای اجتماعی 
هدفهای سازمانی 
هدفهای کارکنان 
جایگاه تعارض در مدیریت 
نظریه سنتی 
نظریه روابط انسانی 
نظریه تعامل 
تقسیم بندی تعارضات سازمانی 
ارزیابی منشأ تعارضات سازمانی 
مدیریت تعارض 
استراتژی ایجاد تعارض سازنده در سازمان 
و.........

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: آشنایی با اصول مدیریت دولتی, مقاله اصول مدیریت دولتی, مقاله درباره مدیریت دولتی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت, تحقیق مدیریت دولتی, دانلود تحقیق مدیریت دولتی,


سه شنبه 2 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها


تاثیر-تکنولوژی-اطلاعات-بر-مدیریت-مجموعه-در-کتابخانه-ها

تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 25

 

بخشی از متن:
تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها ، مطلب آموزشی مدیریتی و مقاله فوق العاده ای برای رشته مدیریت بوده که در 20 صفحه تهیه شده است.

 

 
چكيده:
در این مقاله به طور خلاصه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و همچنین روی نقش کتابداران شرح داده می شود.
 
 عوامل موثر مدیریت مجموعه در کتابخانه ها و تاکید بر این نکته که ما نیاز به تغییر سیاست مدیریت مجموعه داریم بحث خواهد شد.
 
 در این مقاله سعی شده پیرامون  فراهم کردن اطلاعات و دسترس پذیری قالبهاي الکترونیکی مختلف مثل منابع پیوسته ، دیسک فشرده ، منابع اینترنتی و وب سایتها همراه با معیارهای ارزیابی آنها و همینطور در مورد سودمندی دروازه های موضوعی و مقایسه ساختار هزینه منابع الکترونیکی متفاوت بحث شود.

 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت کتابخانه, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, دانلود مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله isi, مقالات رشته مدیریت, دانلود رایگان مقاله مدیریت, مقاله مدیریت منابع انسانی, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, دانلود مقاله تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, تحقیق تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, نحوه تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت, تاثیر تکنولوژی اطلاعات بر مدیریت کتابخانه,


سه شنبه 2 مهر 1395
ن : علیرضا بشیری رضایی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی


آشنایی-با-برنامه-ريزي-توسعه-فردی

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی

فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: word document
تعداد صفحات: 16
حجم فایل: 98

 

 

بخشی از متن:

آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی ، مطلب آموزشی و مقاله مناسبی برای رشته مدیریت و مدیریت منابع انسانی بوده که در 16 صفحه تهیه شده است .

 

 
این مقاله به تفصیل به آشنایی با برنامه ريزي توسعه فردی می پردازد . چکیده این مقاله به شرح زیر است :
 
برنامه توسعه فردي يك برنامه زمان‌بندي شده مكتوب براي برآورده شدن نيازهاي حرفه اي افراد در جهت رشد و توسعه آنهاست. در اين برنامه سعي مي گردد تا كاركنان با توجه به توانائيها و قابليتهاي خود، در راستاي اهداف سازمان و شغل خويش توسعه يابند و بين نيازهاي توسعه فردي و وظايف شغلي خويش ارتباطي پويا برقرار كنند. برنامه ريزي توسعه فردي به عنوان يك «ابزار كاربردي» باعث رشد و ارتقاي دانش و مهارت كاركنان ازطريق مشاركت فعال سرپرستان و مديران مي شود كه مهمترين ويژگي آن تعامل دو سويه كاركنان و سرپرستان (مديران) است. در اين مقاله مفاهيم مربوط به برنامه توسعه فردي (ضرورت، تعريف، اهداف و مزايا)اشاره مي شود و در ادامه فرايند 6 مرحله اي از برنامه توسعه فردي (شناسايي اولويتهاي عملكرد، تعيين ارزيابي نيازهاي مهارتي و اهداف توسعه اي، شناسايي گزينه هاي توسعه و انتخاب فعاليتها، در ميان گذاشتن اهداف توسعه با سرپرستان و بحث با آنها پيرامون اهداف توسعه ، اجرا ونظارت بر پيشرفت فرايند)، به تفصيل تشريح مي گردد.
 

 

دانلود فایل






:: موضوعات مرتبط: رشته مدیریت، ،
:: برچسب‌ها: برنامه ريزی توسعه فردی, مقاله برنامه ريزی توسعه فردی, مدیریت برنامه توسعه فردی, مقاله رشته مدیریت, دانلود مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت مالی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله رشته مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت,